Ennestään kaksoset ja nyt tulossa 1

Heippa, onko muita joilla on ennestään kaksoset ja nyt olis tulossa 1. Meillä kaksoset on jo 8v ja nyt tuntuu ettei muista enää mitään. Raskausviikkoja on nyt 8+6 ja maha on jo aika iso. Välillä tuntuu että lääkäri erehtyi vajaa kaksi viikkoa sitten ultrassa kun näki vain yhden alkion. Toiset kaksoset kun voisi olla mahdolliset, koska tämä on IVF-alkuinen raskaus, jossa siirrettiin 2 alkiota. Toisaalta mietityttää, että kasvaako maha vaan paljon nopeammin, kuin ensimmäisessä raskaudessa, koska ensimmäisessä tuplat venyttivät kaiken paljon suuremmaksi. Nyt pitää olla hameiden tai housujen pari numeroa suuremmat tai sitten käytän jo mamma-alaosia, kun ei normaalit ole enää pariin viikkoon mahtuneet päälle. Painonnoususta ei mahan kasvaminen voi johtua, koska paino on tippunut lähtöpainosta 2 kg.
4.11. olisi niskapussiultra ja toivottavasti silloin saan varmuuden vauvojen lukumäärästä.
 
meillä on kaksoset 1v5kk ja vauva 3 vkoa. Kyllä sen unohtaa näköjään nopeesti miten pieniä vauvat on.... miullakin maha alko näkyy tosi nopeesti, mut tosiaan edellinen raskaus oli tosi lähellä.

Onnea Teille kovasti:heart:
 
Meillä pojat reilu 2v ja olen nyt raskaana viikoilla 29 ja jotain. Mulla kasvoi kanssa maha tosi nopeasti, näkyikin paljon aiemmin kuin poikia odottaessa. Sf-mitta on mennyt koko ajan reilusti käyrien yläpuolella, neuvolatäti sanoi että ihmekö tuo kun kohtu sellaiseen virutukseen joutui edelliskerralla. Samoin myös paino putosi, nyt vasta tällä viikolla olen ylittänyt lähtöpainon. Jännitti kyllä muakin kovasti että tuleeko taas kaksi, mutta ei siellä nyt tällä kertaa yhtä enempää ole :D
 
Meidän kaksoset täyttää marraskuussa 3v ja nyt ootetaan "vain yhtä" 11+6.
Paino ei ole noussut, vaan laskenut, mutta housut jo kiristävät ikävästi. MIstä lie johtuu. Läskit yrittävät paeta kasvavan kohdun tieltä??
 
hk
Hei,

Meillä on ensin yksi ja sitten noi tällä hetkellä lähes 4 vuotiaat kaksoset ja nyt sitten sylissä tuollainen kolmekuukautinen yksönen. Mulla noissa kaksosissa näky maha tosi nopeesti, mutta tämä viimeisin on ollut kaikista isoin ja toi sf-mitta meni kokoajan yläpuolella, ainakin itse uskon, että noilla edellisillä kaksosilla on siihen osuutta.
 

Yhteistyössä