Ensimmäiset kiinteän ruuan maistelut

Hei. Me aloitettiin 4 kk ja 1 vko vanhana bataatilla. Parina päivänä sekoitin teelusikalliseen bataattisosetta vähän korviketta, mutta seuraavina päivinä annoin pelkkää bataattia. Sitten siirryttiin porkkanaan ja ekana päivänä sekoitin taas vähän korviketta. Luulen, etten enää sekoita korviketta, kun maistelu sujuu aika hyvin. Olen syöttänyt ehkä vajaan teelusikallisen, josta osan on niellyt ja osan työntää kielellä ulos.
 
Minä oon ronskisti antanu sen verran kun syö.
Poika reilu 4kk ja täysimetetty ollut. Mustikka-vadelmasosetta, päärynää ja kasviksia on maisteltu. Päärynä tietenkin suosikki, itsekin siitä tykkään eniten :D saattaa mennä purkillinen päivässä maistiaisia.
 
  • Tykkää
Reactions: Iikku75
Me alotettiin maissisoseella. Hyvin maistui heti alusta saakka. Oltasko nyt 2 viikkoa syöty soseita ja tällä hetkellä menee siis maissi, bataatti ja mustikka. Uusia makuja annan vain vähän, mutta kun on todettu että maissi ja bataatti sopii vatsalle, annan sen verran kuin haluaa syödä. Tällä hetkellä menee n. 1 purkillinen päivässä sosetta, joskus enemmänkin. Tällä hetkellä meillä on "aamupalana" mustikkaa, sitten lounas ja iltapäiväruoka. Ja soseet tietty vasta tissimaidon jälkeen. ;)
 

Yhteistyössä