Ensitreffit alttarilla neljäs tuotantokausi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ensimmäinen jakso tuli tiistaina 5.9.17

Katsoitteko? Mitä mietteitä heräsi?

Mikä pareista on suosikkisi? Pysyvätkö nämä parit yhdessä?

Parit:
Mari ja Petri
Aliisa ja Esa
Johanna ja Markus
 
vierailija
Tuntematta pareja sen tarkemmin vielä villi veikkaus on, että Johanna ja Markus ainakin eroavat. Ei tuollaista sosiaalisetää kukaan täysipäinen nainen viitsi katsella.

Aliisa ja Esa ovat suloinen pari. Mari ja Petri järkevänoloisia.
 
vierailija
MTV: Ensitreffit alttarilla -morsian romahtaa vihkimisen jälkeen kyyneliin: "Tämä ei tunnu oikealta"
nsitreffit alttarilla -ohjelman neljäs kausi alkoi tällä viikolla AVA-kanavalla. Ohjelmassa asiantuntijat parittavat kuusi rohkeaa sinkkua. Kolme paria ei tunne toisiaan entuudestaan ja kohtaavat toisensa vasta alttarilla.

Tiistaina 12. syyskuuta esitettävässä jaksossa nähdään parien reaktiot alttarilla. MTV kirjoittaa Aliisan ja Esan hääjuhlissa nähtävän tunnemyrskyä, sillä morsian puhkeaa kyyneliin pian vihkimisen jälkeen.

- Säikähdin omia fiiliksiä. Teki mieli heittää kimppu menemään ja sormus mereen, ja lähteä äkkiä pois täältä. Kuin tämä olisi ollut vain uni ja nyt heräsin, Aliisa toteaa hääseremonian jälkeen.

- Tuli sellainen olo, että voi ei, mitä olen mennyt tekemään. Että tämä ei tunnu oikealta, morsian sanoo kyyneleet silmissään.

lopulta Aliisa avautuu tunteistaan myös t
uoreelle aviomiehelleen Esalle.
 
vierailija
MTV: Ensitreffit alttarilla -morsian romahtaa vihkimisen jälkeen kyyneliin: "Tämä ei tunnu oikealta"
nsitreffit alttarilla -ohjelman neljäs kausi alkoi tällä viikolla AVA-kanavalla. Ohjelmassa asiantuntijat parittavat kuusi rohkeaa sinkkua. Kolme paria ei tunne toisiaan entuudestaan ja kohtaavat toisensa vasta alttarilla.

Tiistaina 12. syyskuuta esitettävässä jaksossa nähdään parien reaktiot alttarilla. MTV kirjoittaa Aliisan ja Esan hääjuhlissa nähtävän tunnemyrskyä, sillä morsian puhkeaa kyyneliin pian vihkimisen jälkeen.

- Säikähdin omia fiiliksiä. Teki mieli heittää kimppu menemään ja sormus mereen, ja lähteä äkkiä pois täältä. Kuin tämä olisi ollut vain uni ja nyt heräsin, Aliisa toteaa hääseremonian jälkeen.

- Tuli sellainen olo, että voi ei, mitä olen mennyt tekemään. Että tämä ei tunnu oikealta, morsian sanoo kyyneleet silmissään.
MTV: Ensitreffit alttarilla -morsian romahtaa vihkimisen jälkeen kyyneliin: "Tämä ei tunnu oikealta"
nsitreffit alttarilla -ohjelman neljäs kausi alkoi tällä viikolla AVA-kanavalla. Ohjelmassa asiantuntijat parittavat kuusi rohkeaa sinkkua. Kolme paria ei tunne toisiaan entuudestaan ja kohtaavat toisensa vasta alttarilla.

Tiistaina 12. syyskuuta esitettävässä jaksossa nähdään parien reaktiot alttarilla. MTV kirjoittaa Aliisan ja Esan hääjuhlissa nähtävän tunnemyrskyä, sillä morsian puhkeaa kyyneliin pian vihkimisen jälkeen.

- Säikähdin omia fiiliksiä. Teki mieli heittää kimppu menemään ja sormus mereen, ja lähteä äkkiä pois täältä. Kuin tämä olisi ollut vain uni ja nyt heräsin, Aliisa toteaa hääseremonian jälkeen.

- Tuli sellainen olo, että voi ei, mitä olen mennyt tekemään. Että tämä ei tunnu oikealta, morsian sanoo kyyneleet silmissään.

lopulta Aliisa avautuu tunteistaan myös t
uoreelle aviomiehelleen Esalle.

lopulta Aliisa avautuu tunteistaan myös t
uoreelle aviomiehelleen Esalle.




Ja niin innoissaan ja malttamaton kun Aliisa oli ekassa jaksossa.
 
vierailija
Johanna muistuttaa jotenkin Australian version Clareä. Claren mies sanoi heti kun näki Claren astelevan kohti alttaria: "Ou shit!" Kun myöhemmin miehen kaverit kysyivät, mitkä oli ensimmäiset mietteet alttarilla niin mies vastasi: "En minä tätä tilannut."
 
vierailija
Minä uskon eniten Markuksen ja Johannan onnistumiseen ja vähiten Marin ja Petrin, Aliisa ja Esa on kysymysmerkki, he vaikuttavat vähän lapsellisilta vielä.
Olen samaa mieltä. Varsinkin Marin ja Petrin onnistuminen olisi minulle todella suuri yllätys.
Markus ja Johanna olivat mukavia alttarilla ja hääjuhlassa. On aina kiva seurata, miten pari katsoo toisiaan.
Aliisa oli aika järkky kun suoraan sanoi Esalle, että ei oikein napannut alttarilla. Melkoinen kielto Esalle, mikä saattaa loppupeleissä ratkaista Esan suhtautumisen koko hommaan.
 

Yhteistyössä