Entä millaisia ovat tuntemasi skorpioninaiset?

  • Viestiketjun aloittaja "anneli"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Sellaisia, joiden seurassa pitää varoa, ettei sano jotain "väärää". paitsi että varominen ai auta, suutahtavat milloin mistäkin. Vaikeita ihmisiä ystävänä juuri äkkipikaisuutensa ja ennalta-arvaamattomuutensa vuoksi. Loukkaantuvat helposti, sellaisia draamakuningattaria :D
 
En tunne kuin anopin ja serkkuni. Serkku on hyvin herkkä, ailahtelevainen ja taiteellinen - kuin haurasta posliinia. Anoppi antaa ehkä alkuun pehmeän vaikutelman, mutta se on vain pintaa ja on tosi tiukka pohjimmiltaan mitä tulee esim. lähimmäisten puolustamiseen.
 
"vieras"
miehen sisko on skorpioni ja hän on: Hidas, siis äärimmäisen hidas. Ei mihinkään koskaan menisi ajallaan, ihme kun töihin menee ajallaan. Ei osaa tehdä päätöksiä, pallottelee lähteäkö vai ei. Yks hyvä esimerkki pyysi että lähtisin hänen kanssaan ikeaan. No lupauduin. Vielä edellisenä iltana ei oikein tiennyt lähteäkö vai ei, ja matkaa lähimpään ikeaan 200km. Sanoinkin että mä lähden mukaan jos hän lähtee, mutta mun takia ei sinne tarvi mennä. Vatvoi ja vatvoi.. kunnes illalla myöhään sai päätettyä ettei lähde. Mua ei harmittanu sinänsä, koska se olis ollu mulle huvireissu. Ja muutenki hän vieläkin ottaa huomioon omat menonsa sen mukaan mitä isänsä tekee, vaikka asuu omillaan ja ikää 26v.

Toinen skorpioninainen on sitten äärimmäisen äkkipikainen, suuttuu kaikesta eikä kestä kritiikkiä. Valehtelee paljon yms
 
"FreezeCat"
Intohimoisia, kunnianhimoisia, taiteellisia sieluja. Määrätietoisia, oikeudentajuisia äärimmäisyyksiä. Ystävyyssuhteissaan lojaaleja, vaarallisia vihollisina.



:saint:





:D
 
"vieras"
Yksi koulukiusaaja oli skorpioni, häikäilemätön, luuli toisen nöyryyttämistä ja törkeitä kommentteja suoruudeksi ja rehellisyydeksi. Arvaamaton. Mielestään aina oikeassa. Ei kuitenkaan penaalin terävin kynä. Kateellinen.
 
E.K
[QUOTE="vieras";28054651]miehen sisko on skorpioni ja hän on: Hidas, siis äärimmäisen hidas. Ei mihinkään koskaan menisi ajallaan, ihme kun töihin menee ajallaan. Ei osaa tehdä päätöksiä, pallottelee lähteäkö vai ei. Yks hyvä esimerkki pyysi että lähtisin hänen kanssaan ikeaan. No lupauduin. Vielä edellisenä iltana ei oikein tiennyt lähteäkö vai ei, ja matkaa lähimpään ikeaan 200km. Sanoinkin että mä lähden mukaan jos hän lähtee, mutta mun takia ei sinne tarvi mennä. Vatvoi ja vatvoi.. kunnes illalla myöhään sai päätettyä ettei lähde. Mua ei harmittanu sinänsä, koska se olis ollu mulle huvireissu. Ja muutenki hän vieläkin ottaa huomioon omat menonsa sen mukaan mitä isänsä tekee, vaikka asuu omillaan ja ikää 26v.

Toinen skorpioninainen on sitten äärimmäisen äkkipikainen, suuttuu kaikesta eikä kestä kritiikkiä. Valehtelee paljon yms[/QUOTE]


Eli skorpionit voivat olla millaisia vaan.
Itsekin olen skorpioni ja olen nopeatempoinen, pikkutarkka ja tunnollinen.
Vaadin itseltäni ja toiselta paljon... Täydellisyyden tavoittelija oon.
 
LISBET"VIERAILIJA"
Olen skorpioni!!Herkkä,tunteikas,puolustan läheisiä henkeen ja vereen,vaadin itseltäni ja muilta rehellisyyttä,olen äärimmäisen luotettava ystävä,hyvä kuuntelija,olen myös perfegtionisti,pidän siisteydestä ja asioiden järjestelystä että kaikki sujuisi hyvin,En päästä ihmisiä helposti lähelle,jonkinlainen kuori tullut varmaan elämän kokemusten pohjalta!! Joka paikkaan ehdin ajoissa enkä myöskään ole hidas,päinvastoin!!Me ollaan erilaisia luonteiltamme horoskooppimerkistä jotkut asiat paikkansa pitävät mutta ei kaikki lähestulkoonkaan!!
 

Yhteistyössä