entinen wolt81 pulman äärellä

Moikka pitkästä aikaa
yritin ottaa vanhoja tunnuksia käyttöön mutta eihän niitä ollu.

Eli wolt81...
vuodesta 2015 lähtien oli yritystä..jossain 2017 tai jotain laitettiin paussille kun ei vaan jaksanut vai 2018...

No nyt sitten oli tuossa 20.3-1.4 surun episodi.
tai oikeastaan 15.3... alkoi tulee niitä rintojen aristuksia ja aamuyön pahoja oloja mut aattelin että ne on vaan reumakipuja.

no eipä ollu..15.3 koppasin testin matkaan ja en ollu pidättäny ku ehkä puolisen tuntia ja pärähti plussat.

Riemua ei kauan riittänyt. 20.3 abortus inhibitus keskeytynyt keskenmeno :S :cry:
29.3 lääkäriin jossa ne ei osannutkaan päättää eloton, ei sikiöö, elossa ei elossa.. 1.4 sairaalaan sillä statuksella että se on abortus inhibitus. Ja kiva sitten lukea jälkikäteen saakeli kannasta että siellä ois elossa oleva ollut :cry::poop::cry: mutta siinä vaiheessa ei ollut mitään tehtävissä...

******Sitä vaan mietin että nyt kun paikat on tyhjät niin voiko olla että ois jo ovulaatio.
Kun on ihan saakelin kovat oireet sen suhteen, limikset, lämmöt täsmää...
ja *nolo* tekee mieli humputtaa ku viimestä päivää***

mulla ois 23.4 hcg kontrolli sen suhteen et kroppa on varmasti tyhjä mutta kyllä se tyhjä on vanhasta...mutta mutta voiko olla?

kertokee kokemuksia miten nopeesti ootte lääkkeellisen poiston jälkeen onnistuneet?
 
Voi Wolt. :cry: Muistan sut vuosien takaa, vaikka itse en silloin oo kirjoitellut.
Aivan käsittämättömän epäammattimaista toimintaa oot kohdannut, oon niin pahoillani puolestasi!
Voi olla ovis. Kaavinnassa saadaan yleensä kyllä tehokkaasti kaikki pois, ja pieni Hcgmäärä ei käsittääkseni välttämättä estä sitä. Kyllähän niitä tarinoita lukenut ja ystävätänikin kuullut, että kontrollissa on Hcg ollut jotain 20 paikkeilla, ja yllätykseksi on parin viikon päästä plussannut. Ja kyse siis ollut nimenomaan uudesta raskaudesta. Nyt simpat liikkeelle ja toivotaan hyvää limistä kohtuun! Tsemppiä, onnea ja hyvää mieltä yritykseen!
 

Yhteistyössä