Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

Suosittelen myös todella lämpimästi. Nyt toinen synnytys epillä harjoittelun jälkeen, vauva 4,5kg, ei yhtään tikkiä ja ponnistusvaihe 13 minuuttia. Itse olen pienikokoinen, joten olen todella tyytyväinen. Hyvää treenaamisessa on repeytymisten välttämisen lisäksi juuri se, että osaa ponnistaa oikeilla lihaksilla ja oikeaan suuntaan. Hieno laite, jota voisi mainostaa paljon enemmän tuleville äideille.
 
Minäkin voin suositella lämpimästi laitetta. Vaikka en päässyt kuin 5-6 cm, kun aika loppui kesken (laitettahan saa alkaa käyttämään vasta kun sikiö on täysaikainen), kun lapsi syntyi 38+1. Itse näkisin laitteen parhaan hyödyn nimenomaan lihasten vahvistamisessa, niiden sijainnin oppimisessa ja limakalvot vahvistuu siinä samalla. Käytin Orionin Aqualan oilia harjoittelussa ja harjoittelin pari viikkoa aamuin illoin. Ponnistusvaiheessa pystyin supistusten välillä pitämään vauvan paikoillaan ja kiristys ja polttelun tunne oli tuttuja laitteen käytön yhteydestä. Näin ollen ponnistus kesti 5 min eikä tullut yhtään repeämiä eikä ponnistaminen pelottanut. Voin suositella +++!

Minullakin olisi laite myytävänä, ostin sen käytettynä, edellinen oli käyttänyt sitä yhden raskauden aikana, minä kahden. Periaatteessa laitteen käyttöohjeissa sanotaan, että vain kahdesti voisi laitetta käyttää, mutta minusta laite näyttää kuin uudelta, en ymmärrä miksei sitä voisi käyttää niin kauan kuin on ehjä. Jos joku haluaa ostaa, voin myydä edullisesti.
 
Myös minä voin suositella laitetta. Pelkäsin synnytystä ihan hirveästi, kävin myös pelkopolilla, minkä koin aika turhaksi. Tästä keskusteluketjusta sain rohkaisua, hankin laitteen ja treenailin kerran päivässä. Sain itseluottamusta, että eiköhän tästäkin selviä. Synnytyksessä lyhyt ponnistusvaihe, ei repeämisiä ja synnytyskertomukseen kätilö kirjoittanut, että "kaunis ja hallittu synnytys". Voin antaa oman laitteeni pois postikulujen hinnalla. Uutena ostettu, synnytyksen jälkeen ei oo tullut käytettyä. Laita yv.
 
Minäkin voin lämpimästi suositella Epi-No Delphine Plussaa. Minulla se auttoi ainakin synnytyspelkoon todella paljon. Pelkäsin repeämiä ihan hirveästi, ja tällä treenaaminen helpotti pelkoja.

Ehdin käyttää laitetta reilun kuukauden ja pääsin kymmeneen senttiin asti. Asento oli minusta ratkaiseva etenemisen kannalta. Puoli-istuvassa asennossa en pääsyt juurikaan seitsemästä sentistä pidemmälle, mutta seisten pääsin tosiaan kymmeneen senttiin asti treenailemalla noin joka toinen päivä. Kannattaa siis ehdottomasti kokeilla eri asentoja, uskoakseni vaikutus on kuitenkin sama.

Valitettavasti en päässyt synnyttämään alakautta, vaan jouduin sektioon pitkän yrittämisen jälkeen asentovirheen vuoksi. Pääsin hieman testaamaan ponnistamista, ja ainakin siinä koin harjoittelun olleen avuksi. Vastailen mielelläni, jos joku haluaa kysyä jotain tällä treenaamisesta :)

Myös minun laitteeni on myynnissä, sitä on käytetty yhdessä raskaudessa ja aina ohjeiden mukaisesti vesiliukoisen liukasteen kanssa. Se on myös desinfioitu joka käytön jälkeen.
 
Myydään vuonna 2016 keväällä ostettu Epi-No Delphine Plus hintaan 40 euroa. Käytetty yhdessä raskaudessa (noin viisi kertaa) ja desinfioitu jokaisen käytön jälkeen. Nouto Espoosta tai postit päälle. Lisätietoja yv:llä :)
 
Mulla on epi-no vielä myynnissä, jos joku tarvitsee. Yhdessä raskaudessa käytetty ja aika vähälle käytölle jäikin sitten. Asianmukaisesti puhdistettu. Pakkaus ja ohjeet mukana.
Laita yv jos kiinnostuit :)
 
Minäkin voin lämpimästi suositella Epi-No Delphine Plussaa. Minulla se auttoi ainakin synnytyspelkoon todella paljon. Pelkäsin repeämiä ihan hirveästi, ja tällä treenaaminen helpotti pelkoja.

Ehdin käyttää laitetta reilun kuukauden ja pääsin kymmeneen senttiin asti. Asento oli minusta ratkaiseva etenemisen kannalta. Puoli-istuvassa asennossa en pääsyt juurikaan seitsemästä sentistä pidemmälle, mutta seisten pääsin tosiaan kymmeneen senttiin asti treenailemalla noin joka toinen päivä. Kannattaa siis ehdottomasti kokeilla eri asentoja, uskoakseni vaikutus on kuitenkin sama.

Valitettavasti en päässyt synnyttämään alakautta, vaan jouduin sektioon pitkän yrittämisen jälkeen asentovirheen vuoksi. Pääsin hieman testaamaan ponnistamista, ja ainakin siinä koin harjoittelun olleen avuksi. Vastailen mielelläni, jos joku haluaa kysyä jotain tällä treenaamisesta :)

Myös minun laitteeni on myynnissä, sitä on käytetty yhdessä raskaudessa ja aina ohjeiden mukaisesti vesiliukoisen liukasteen kanssa. Se on myös desinfioitu joka käytön jälkeen.
Tämäkin on vielä vapaa, hinta 40 euroa plus postikulut tai nouto Lohjalta :)
 
Myyn helmikuussa 2017 Pedihealthistä ostetun Epi-no-laitteen. Käytetty yhdessä raskaudessa muutaman viikon ajan. Hoidettu ohjeen mukaan. Hinta 35 euroa. Ensisijaisesti nouto Helsingin keskustasta (Rautatieasema-Stockmann) tai kulkeutumisesta omien menojeni mukaan muualle Helsinkiin voidaan keskustella. En jaksaisi postittaa, mutta jos niin on tehtävä, postikulut lisätään hintaan :)
 
Myyn helmikuussa 2017 Pedihealthistä ostetun Epi-no-laitteen. Käytetty yhdessä raskaudessa muutaman viikon ajan. Hoidettu ohjeen mukaan. Hinta 35 euroa. Ensisijaisesti nouto Helsingin keskustasta (Rautatieasema-Stockmann) tai kulkeutumisesta omien menojeni mukaan muualle Helsinkiin voidaan keskustella. En jaksaisi postittaa, mutta jos niin on tehtävä, postikulut lisätään hintaan :)
Mulle! Laitan sulle yv:n
 
Mulla ois epi-no myynnissä, jos joku tarvitsee. Yhdessä raskaudessa käytetty (muutaman kerran, ostettu 2 kk sitten PediHealthista). Asianmukaisesti puhdistettu ja desinfioitu aina käytön jälkeen, ja käytetty ainoastaan vesiliukoista liukkaria. Pakkaus ja ohjeet mukana. Hp. 50 eur (uutena oli 130 eur) + mahd. postit.
Laita yv jos kiinnostuit.
 

Yhteistyössä