Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

Viestiketju alueella 'Synnytys' , aloittaja verona81, 17.08.2009.

1. Sagio

Sagio Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.01.2017
    Saadut tykkäykset:
    0
    Täältäkin ylistystä Epi-no:lle! Treenasin yhteensä alle 10 kertaa ja pääsin 8cm asti. Vain 25min ponnistusvaihe, vaikka kyseessä käynnistetty synnytys. Tuntui, että tiesin mitä olen tekemässä, eikä tukaluus yllättänyt. Ei repeämiä, pieneltä nirhaumalta ei voinut välttyä mutta se parani nopeasti.

Laitteen saa itseasiassa pestyä ja desinfioitua tosi hyvin. Tiedoksi kauhistelijoille, ettei lääkäreilläkään ole eri tutkimusvälineitä joka potilaalle ;)

Viimeksi muokattu: 05.05.2018
  2. Napsunen

Napsunen Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.01.2016
    Saadut tykkäykset:
    2
    Minulla myös epi-no myynnissä, lisätietoja yv:llä :)

3. hiisi -78

hiisi -78 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.08.2012
    Saadut tykkäykset:
    0
    Suosittelen myös todella lämpimästi. Nyt toinen synnytys epillä harjoittelun jälkeen, vauva 4,5kg, ei yhtään tikkiä ja ponnistusvaihe 13 minuuttia. Itse olen pienikokoinen, joten olen todella tyytyväinen. Hyvää treenaamisessa on repeytymisten välttämisen lisäksi juuri se, että osaa ponnistaa oikeilla lihaksilla ja oikeaan suuntaan. Hieno laite, jota voisi mainostaa paljon enemmän tuleville äideille.

4. Tupsuli

Tupsuli Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.01.2016
    Saadut tykkäykset:
    266
    Minäkin voin suositella lämpimästi laitetta. Vaikka en päässyt kuin 5-6 cm, kun aika loppui kesken (laitettahan saa alkaa käyttämään vasta kun sikiö on täysaikainen), kun lapsi syntyi 38+1. Itse näkisin laitteen parhaan hyödyn nimenomaan lihasten vahvistamisessa, niiden sijainnin oppimisessa ja limakalvot vahvistuu siinä samalla. Käytin Orionin Aqualan oilia harjoittelussa ja harjoittelin pari viikkoa aamuin illoin. Ponnistusvaiheessa pystyin supistusten välillä pitämään vauvan paikoillaan ja kiristys ja polttelun tunne oli tuttuja laitteen käytön yhteydestä. Näin ollen ponnistus kesti 5 min eikä tullut yhtään repeämiä eikä ponnistaminen pelottanut. Voin suositella +++!

Minullakin olisi laite myytävänä, ostin sen käytettynä, edellinen oli käyttänyt sitä yhden raskauden aikana, minä kahden. Periaatteessa laitteen käyttöohjeissa sanotaan, että vain kahdesti voisi laitetta käyttää, mutta minusta laite näyttää kuin uudelta, en ymmärrä miksei sitä voisi käyttää niin kauan kuin on ehjä. Jos joku haluaa ostaa, voin myydä edullisesti.

5. Sulu

Sulu Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.04.2017
    Saadut tykkäykset:
    0
    Myös minä voin suositella laitetta. Pelkäsin synnytystä ihan hirveästi, kävin myös pelkopolilla, minkä koin aika turhaksi. Tästä keskusteluketjusta sain rohkaisua, hankin laitteen ja treenailin kerran päivässä. Sain itseluottamusta, että eiköhän tästäkin selviä. Synnytyksessä lyhyt ponnistusvaihe, ei repeämisiä ja synnytyskertomukseen kätilö kirjoittanut, että "kaunis ja hallittu synnytys". Voin antaa oman laitteeni pois postikulujen hinnalla. Uutena ostettu, synnytyksen jälkeen ei oo tullut käytettyä. Laita yv.

6. Sulu

Sulu Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.04.2017
    Saadut tykkäykset:
    0
    Lisäys vielä että vauva oli 4,7 kg syntyessään :D

7. Miimoo

Miimoo Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.08.2016
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minulla on epi-no delphine plus myynnissä. Lisätietoja voi kysellä viestillä :)

8. Tyytyy

Tyytyy Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    30.04.2017
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mulla myös myynnissä Epi-No Delphine Plus. Yhdessä raskaudessa käytetty. Kuin uusi.

9. käyttäjä123

käyttäjä123 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minäkin voin lämpimästi suositella Epi-No Delphine Plussaa. Minulla se auttoi ainakin synnytyspelkoon todella paljon. Pelkäsin repeämiä ihan hirveästi, ja tällä treenaaminen helpotti pelkoja.

Ehdin käyttää laitetta reilun kuukauden ja pääsin kymmeneen senttiin asti. Asento oli minusta ratkaiseva etenemisen kannalta. Puoli-istuvassa asennossa en pääsyt juurikaan seitsemästä sentistä pidemmälle, mutta seisten pääsin tosiaan kymmeneen senttiin asti treenailemalla noin joka toinen päivä. Kannattaa siis ehdottomasti kokeilla eri asentoja, uskoakseni vaikutus on kuitenkin sama.

Valitettavasti en päässyt synnyttämään alakautta, vaan jouduin sektioon pitkän yrittämisen jälkeen asentovirheen vuoksi. Pääsin hieman testaamaan ponnistamista, ja ainakin siinä koin harjoittelun olleen avuksi. Vastailen mielelläni, jos joku haluaa kysyä jotain tällä treenaamisesta :)

Myös minun laitteeni on myynnissä, sitä on käytetty yhdessä raskaudessa ja aina ohjeiden mukaisesti vesiliukoisen liukasteen kanssa. Se on myös desinfioitu joka käytön jälkeen.

10. Epi-No

Epi-No Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.06.2017
    Saadut tykkäykset:
    0
    Myydään vuonna 2016 keväällä ostettu Epi-No Delphine Plus hintaan 40 euroa. Käytetty yhdessä raskaudessa (noin viisi kertaa) ja desinfioitu jokaisen käytön jälkeen. Nouto Espoosta tai postit päälle. Lisätietoja yv:llä :)

11. lilli91

lilli91 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.09.2017
    Saadut tykkäykset:
    0
    Oliko jollain täällä vielä myynnissä Epi-no?

12. Tupsuli

Tupsuli Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.01.2016
    Saadut tykkäykset:
    266
    Mä voin myydä postikulujen hinnalla, laitan yv

13. Miimoo

Miimoo Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.08.2016
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mulla on epi-no vielä myynnissä, jos joku tarvitsee. Yhdessä raskaudessa käytetty ja aika vähälle käytölle jäikin sitten. Asianmukaisesti puhdistettu. Pakkaus ja ohjeet mukana.
    Laita yv jos kiinnostuit :)

14. Epi-No

Epi-No Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.06.2017
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tämä vielä vapaana. Yritän käydä jatkossa sivulla useammin lukemassa viestit :)

15. käyttäjä123

käyttäjä123 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tämäkin on vielä vapaa, hinta 40 euroa plus postikulut tai nouto Lohjalta :)

16. jenniuujkk

jenniuujkk Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.11.2017
    Saadut tykkäykset:
    0
    Laitoin sulle yv. :)

17. käyttäjä123

käyttäjä123 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    0
    Vastasin! :)

18. Lilleri89

Lilleri89 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.12.2017
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mullakin myynnissä tarpeeton Epi-no! Ohjeen mukaan käytetty ja huolella puhdistettu joka käytön jälkeen.

Hp 40 e + postit / tarjoa!

19. Epi-No

Epi-No Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.06.2017
    Saadut tykkäykset:
    0
    Myynnissä vuoden 2016 Epino Delphin plus. Käytetty noin viisi kertaa ja desinfioitu jokaisen käyttökerran jälkeen. Voin postittaa tai nouto Espoosta. Hinta 35 euroa (+ mahdolliset postit).

20. JenniJep

JenniJep Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.11.2017
    Saadut tykkäykset:
    1
    Onko jollain vielä Epi-No myynnissä? Kolmas kolmannes alkaa juuri ja laite kuulostaa upealta!

21. Lilleri89

Lilleri89 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.12.2017
    Saadut tykkäykset:
    0
    Täällä!

22. Tsipukka

Tsipukka Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.04.2018
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jos vielä löytyy myynnistä joltakin, olen kiinnostunut!

23. Vauvavuosi1

Vauvavuosi1 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.05.2018
    Saadut tykkäykset:
    0
    Myyn helmikuussa 2017 Pedihealthistä ostetun Epi-no-laitteen. Käytetty yhdessä raskaudessa muutaman viikon ajan. Hoidettu ohjeen mukaan. Hinta 35 euroa. Ensisijaisesti nouto Helsingin keskustasta (Rautatieasema-Stockmann) tai kulkeutumisesta omien menojeni mukaan muualle Helsinkiin voidaan keskustella. En jaksaisi postittaa, mutta jos niin on tehtävä, postikulut lisätään hintaan :)

24. Tsipukka

Tsipukka Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.04.2018
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mulle! Laitan sulle yv:n

25. Vauvavuosi1

Vauvavuosi1 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.05.2018
    Saadut tykkäykset: