Eräs fantasiani

Olet varannut meille hotellihuoneen ja nyt menet sinne kiimasta kuumana päämääränä vihdoinkin panna kanssani. Kirjaudut sisään ja samalla ilmoitetaan, että minä olen jo huoneessa. Jännityksesi nousee ja kullisi pakahtuu halusta ja kiihkosta. Avaat varovasti oven ja näet minut loikoilemassa vuoteella. Päälläni on vain ohuen ohut silkkinen lyhyt paita ja minimaaliset pikkarit jotka eivät kunnolla edes pillua peitä. Rinnat vilkkuvat ulos pikkuruisesta paidasta. Hymyilen sinulle ja kutsun sormea koukistaen sinua tulemaan sisään. Olet jähmettynyt paikoillesi katsellen minua.


Astut askeleen kohti huonetta ja suljet oven takanasi ja yht'äkkiä tunnet polttavaa kipua takaraivossasi. Kaikki mustenee.


Kun heräät niin tunnet välittömästi, että suussasi on jotain suurta joka on kiristetty niskasi taakse. Kuolaat ja takaraivosi jomottaa. Silmiäsi pimentää jokin niin, ettet näe mitään ja tunnet myös olevasi tiukasti sidottuna etkä voi liikkua. Onnistut kohottautumaan nelinkontillesi ja silloin tunnet jotain omituista peräaukossasi. Tunnet miten joku vetää tapin ulos aukostasi josta lähtee plop-ääni johtuen ruunsaasta liukuvoiteen määrästä. Voimakkaat kädet tarttuvat lantioosi erottaen pakarat toisistaan. Jotain on asetettu vatsasi alle niin, ettet voi laskeutua alas. Äkkinäinen kipu yllättää sinut kun iso kulli tunkeutuu sinuun. Sinä vääntelehdit ja pakoilet, mutta et pääse irti isosta kalusta. Yrität huutaa, mutta ainoa minkä saat aikaiseksi on se, että kuolaat vain enempi ja enempi. Kullia tungetaan sinuun syvemmälle ja kovempaa ja tunnet käsittämätöntä kipua. Olet pyörtymäisilläsi kun kullia vedetään vihdoin ulos ja silmälappuja raotetaan.


Näet minut edelleen vuoteella lähes samassa asennossa rakastettavasti hymyillen. Pieni paitani on pois ja pienet pikkarit painautuneina vakooni paljastaen kaiken. Takanani seisoo kameramies joka filmaa koko näytelmän.

"Onhan hän ihanan iso ja vahva", sanon, "sinun jälkeesi hän nussii minua yhtä kovaa ja jokaiseen aukkooni", hymisen hykerrellen. Kalu työnnetään taas sinuun ja tunnet miten veri purskahtaa anuksestasi ja kipu on kovempi mitä äsken. Sitten pyörryt ja kaikki on mustaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Palaas

Yhteistyössä