eräs ystäväni menetti pidätyskyvyn...

  • Viestiketjun aloittaja hilla
  • Ensimmäinen viesti
vieras
No voin sanoa että olen harrastanut p-seksiä muutamia kertoja ja olen huomannut että sulkijalihaksen toiminta on muuttunut, joskus tuntuu ihan siltä että tavarat olis tulos ulos just eikä melkein..
 
sokeritoppa
Hesarissa oli vähän aikaa sitten juttua synnytyspelosta ja siellä joku otti esiin tuon repeämäjutun yhtenä syynä pelkoon. Siellä oli myös viittaus johonkin tutkimukseen, josta lainaus: " Tavallisin anaali-inkontinenssin syy naisilla on alatiesynnytyksen yhteydessä tapahtunut peräaukon sulkijalihasten repeämä. Työssä havaittiin, että piileviä sulkijalihasvaurioita esiintyi 23 prosentilla alatiesynnyttäjistä ja heistä puolella esiintyi anaali-inkontinenssin oireita. "

Eli tämän mukaan tälläkin palstalla ainakin joka viidennellä mammalla oisi piilevä sulkijalihasvaurio :whistle:

Koko keskustelu http://www.hs.fi/keskustelu/thread.jspa?threadID=127425&messageID=2192271&
 
no mutta
Alkuperäinen kirjoittaja assa:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Eikä ole mitenkään harvinaista edes. Ei sinne perserööriin ole tarkoitus tunkea mitään, se on ulostamista varten.
Niin että homous on sitten epänormaalia ja homojen harrastama seksimuoto eli anaaliseksi?
Tottakai se on epänormaalia :eek: . Peesi FWG:lle.
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No voin sanoa että olen harrastanut p-seksiä muutamia kertoja ja olen huomannut että sulkijalihaksen toiminta on muuttunut, joskus tuntuu ihan siltä että tavarat olis tulos ulos just eikä melkein..
Mun taas on ollut hirveen vaikee käydä sen jälkeen paskalla ja joskun on tullut ihan kirkkaa punasta verta sen jälkeen. Ei harrasteta enään ollenkaan, ei ollut meidän juttu, 3 kertaa kokeiltiin ja 2nä kertana tuli verta.
 
assd
Alkuperäinen kirjoittaja no mutta:
Alkuperäinen kirjoittaja assa:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Eikä ole mitenkään harvinaista edes. Ei sinne perserööriin ole tarkoitus tunkea mitään, se on ulostamista varten.
Niin että homous on sitten epänormaalia ja homojen harrastama seksimuoto eli anaaliseksi?
Tottakai se on epänormaalia :eek: . Peesi FWG:lle.
Mitäs peesaat? Kun FWG ei taida pitää homoutta mitenkään epänormaalina. Peesaa vaikka raamattua tms.
 
no mutta
Alkuperäinen kirjoittaja assd:
Alkuperäinen kirjoittaja no mutta:
Alkuperäinen kirjoittaja assa:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Eikä ole mitenkään harvinaista edes. Ei sinne perserööriin ole tarkoitus tunkea mitään, se on ulostamista varten.
Niin että homous on sitten epänormaalia ja homojen harrastama seksimuoto eli anaaliseksi?
Tottakai se on epänormaalia :eek: . Peesi FWG:lle.
Mitäs peesaat? Kun FWG ei taida pitää homoutta mitenkään epänormaalina. Peesaa vaikka raamattua tms.

Lue FWG:n kommentti tuosta sinisestä laatikosta. Siitä asiasta olen sen kanssa samaa mieltä. Homous ei käsittääkseni FWG:llä ollut pointtina. Olivat vähän niinkuin erillisiä asioita peesi ja anaaliseksin+homouden epänormaalius.
 
ass
Alkuperäinen kirjoittaja no mutta:
Lue FWG:n kommentti tuosta sinisestä laatikosta. Siitä asiasta olen sen kanssa samaa mieltä. Homous ei käsittääkseni FWG:llä ollut pointtina. Olivat vähän niinkuin erillisiä asioita peesi ja anaaliseksin+homouden epänormaalius.
olen lukenut kyllä, siltikään en ymmärrä,että mikä mielestänne on EPÄNORMAALIA? Anaaliseksikö? Miksi se on epänormaalia? Se on oikein luonnollista ja tavallista usein homoille (esim.), en siis ymmärrä, että mikä anaaliseksissä on EPÄNORMAALIA? Minusta se on aivan normaali seksimuoto, vaikkei olekaan yhtä tavallinen, käytetty kuin emätinyhdyntä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Jahans, kuinkahan mones alotus tääkin on suht samasta aiheesta, aina joku jaksaa jeesustella. Tuleehan sieltä perästä usein uloskin kaluakin kookkaampaa :whistle:
Voi tulla kerran ulos, mutta se ei jää siihen reiälle edestakaisin veivaamaan. Ja se on sellainen luonnollinen pakottava tarve se kakkiminen, mutta kyllä must luonnollinen seksimuoto on se ihan perinteinen.

Luulen, että useat naiset vaan ovat miehen miellyttämiseksi pakotettuja suostumaan tuollaiseenkin, kun halutaan koko ajan uutta ja ihmeellisempää, tavallinen läheisyys ei riitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Jahans, kuinkahan mones alotus tääkin on suht samasta aiheesta, aina joku jaksaa jeesustella. Tuleehan sieltä perästä usein uloskin kaluakin kookkaampaa :whistle:
Voi tulla kerran ulos, mutta se ei jää siihen reiälle edestakaisin veivaamaan. Ja se on sellainen luonnollinen pakottava tarve se kakkiminen, mutta kyllä must luonnollinen seksimuoto on se ihan perinteinen.

Luulen, että useat naiset vaan ovat miehen miellyttämiseksi pakotettuja suostumaan tuollaiseenkin, kun halutaan koko ajan uutta ja ihmeellisempää, tavallinen läheisyys ei riitä.
Tai sitten miehet tekee sitä koska akka tykkää niin p*******sti :xmas:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Jahans, kuinkahan mones alotus tääkin on suht samasta aiheesta, aina joku jaksaa jeesustella. Tuleehan sieltä perästä usein uloskin kaluakin kookkaampaa :whistle:
Voi tulla kerran ulos, mutta se ei jää siihen reiälle edestakaisin veivaamaan. Ja se on sellainen luonnollinen pakottava tarve se kakkiminen, mutta kyllä must luonnollinen seksimuoto on se ihan perinteinen.

Luulen, että useat naiset vaan ovat miehen miellyttämiseksi pakotettuja suostumaan tuollaiseenkin, kun halutaan koko ajan uutta ja ihmeellisempää, tavallinen läheisyys ei riitä.
Tai sitten miehet tekee sitä koska akka tykkää niin p*******sti :xmas:

Tai sitten molemmat vaan näyttelee tykkäävänsä että vaikuttaisivat tosi pedoilta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Jahans, kuinkahan mones alotus tääkin on suht samasta aiheesta, aina joku jaksaa jeesustella. Tuleehan sieltä perästä usein uloskin kaluakin kookkaampaa :whistle:
Voi tulla kerran ulos, mutta se ei jää siihen reiälle edestakaisin veivaamaan. Ja se on sellainen luonnollinen pakottava tarve se kakkiminen, mutta kyllä must luonnollinen seksimuoto on se ihan perinteinen.

Luulen, että useat naiset vaan ovat miehen miellyttämiseksi pakotettuja suostumaan tuollaiseenkin, kun halutaan koko ajan uutta ja ihmeellisempää, tavallinen läheisyys ei riitä.
Tai sitten miehet tekee sitä koska akka tykkää niin p*******sti :xmas:

Tai sitten molemmat vaan näyttelee tykkäävänsä että vaikuttaisivat tosi pedoilta.

No ainakin mulla on itsetunto sen verran kohdillaan, ettei mu tartte sängyssä esittää yhtään mitään ja voin rehellisesti sanoa et kakkoseta saa ihan huiput O:t :p
 
No tää taas meni ihan överiks tää "sivistynyt keskustelu"... Mut eipä meikäläisellä peppuseksi oo mitään ongelmia aiheuttanu, eikä satu jos sopivasti liukkaria väliin. No,ei mulla ainakaan. Eikä sekään et ekassa synnytyksessä tuo sulkijalihas jäi parin säikeen verran ehjäks. Ei mitään ongelmaa siitäkään, parantui ihan normiksi heti.
 

Milläs helvetillä sä sen teet? Noukit sieltä pöntöstä ja paat takasin?
Palstalla sit oppii aina kaikkea uutta
:heart: [/quote]



Ai ai, älkää nyt enää, mun maha on ihan kipeä... Te ootte ihan parhaita päivän piristäjiä! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja CorpseBride:
Milläs helvetillä sä sen teet? Noukit sieltä pöntöstä ja paat takasin?
Palstalla sit oppii aina kaikkea uutta
:heart:



Ai ai, älkää nyt enää, mun maha on ihan kipeä... Te ootte ihan parhaita päivän piristäjiä! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: Oliks tää mulle vai? En kyl oo missään vaihees sanonu et se etteestakkaas suhais :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luulen, että useat naiset vaan ovat miehen miellyttämiseksi pakotettuja suostumaan tuollaiseenkin, kun halutaan koko ajan uutta ja ihmeellisempää, tavallinen läheisyys ei riitä.
Tuppaan keskusteluun ja sanon että tuossa olet kyllä niin täydellisen väärässä ;)
Jotkut naiset nauttii siitä, haluaa sitä, antaa sitä vaikkei mies pyydäkään.
Miksi näin? -Siksi kun se tuntuu hyvältä! :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilla:
lääkärin mukaan peräaukko oli löystynyt.Peppuseksillä löystynyt.
Kannattaisi selvittää hieman anatomiaa ennenkuin yrittää trollata. Uloste ei todellakaan ole heti siinbä peräaukon takana vaan syvemmällä. Uloste ei tule housuun vaikka peräreiässä olisi sentin reikä. Peräaukolla ja pidätyskyvyllä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

Hyvän itsetunnon omaavat osaavat kertoa ettei pidä peppuseksistä, mutta ei silti tarvitse kaupunkitarinoita kertoa.
 

Yhteistyössä