Erakoituminen, sosiaaliset suhteet, ihmisten tapaaminen, treffailu -apuja

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mulla on tilanne et on ystävä joka on miespuolinen joka on nuori, päälle 20v. ja jumaliste se istuu tietokoneella ja kyyhöttää himassa kaiken päivää. Ihminen on aivan älyttömän suuri sydäminen, luotettava, symppis, lapsirakas, herkkä ja aivan ihana siis kaikin puolin, ok no hieman "uusavuton" käytännön asioissa (ruoanlaitto-koti jne) :D

Niin se haluais tavata nyt sit ihmisiä, saada tyttöystävän (tietysti) tai edes tutustua joihinki, mutta a)se ei juo ja b)istuu vaan kotona c) ei harrasta mitään ja d) kaverit on kanssa aika samanlaisia tyyppejä ku tää herra itekki...

Me voidaan puhua sen kanssa kaikesta, se on mulle ku pikku veli ja ollaan puhuttu tästäkin, mut ku en enää tiedä miten sitä vois auttaa- viedä ihmisten ilmoille. Baarissa se on nyt paristi käyny mut ei tunnu olevan sen "Juttu"...netistä pettymyksiä saa kerta toisensa perään...

Joten miten ja mistä tälläset ihanat ihmiset saa seuraa tai jotakin??!! Onko kellään kertoa jotaki valasevaa/kokemuksia tälläsestä...
 
vieras
No mä jsut mietin et sillä on noi ruuanlaittopuuhat niin hakusessa et voisin lähtee sen kanssa jollekki kurssille :D mut ei näköjään täälä jyvässeurdula oo mitään sellasta tällä hetkellä menossa...hmm...pitää kattoa jos jotaki muuta löytys mistä se kiinnsotus...
 
IhanaValo
Kuulostaa miun veljeltä..sekin viettää suuren osan päivästä tietokoneella, tekee/kuuntelee musiikkia ja kuulemma kasvattaa partaansa :D
Se vaan on ehkä vähän jurompi kuin ap:n tapaus, mutta alkoholi ei tunnu kiinnostavan, eikä mitkään normaalien ihmisten jutut..tai no, käy se pitsalla joidenkin kavereidensa kans..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja gogo:
Eikös sulla ole ketään sopivaa ystävää, voisit parittaa heidät?
Sokkotreffit?
Lenkkipolku?
Lähikauppa?
No ei oo harmi vaan, ollaan miehen kanssa sen verta vanhempia et meijän kavereilla kaikilla on jo melkein perheet :) Sokkotreffeillä se on netin kautta paristi käyny ja niin tyylikkäästi tytöt tehny et eivät oo ilmestyny paikalle :( Harmittaa vaan kun on niin kultanen tyyppi, et moni nainen ois tuollasesta onnellinen...
 

Yhteistyössä