Erektio ei pysy

Onko kellää muulla miehellä sellasta ongelmaa ollu että erektio ei kestä kauaa ja sen takia myössitte laukeaa nopeeta kun joutuu pitää erektiota jännittämällä yllä?
Itellä kun ei erektio pysy itestää päällä vaan joudun jännittää lihaksia joita käytetää myös virtsan pidättelyssä.
Ongelma ollut käytännössä aina. Myös pitemmissä parisuhteissa eikä erektiolääke ole vaikuttanut.

Olen 28 vuotias.
Siis yhdyntä onnistuu mutta jää lyhyeksi juurikin tuon aikaisen siemensyöksyn takia.
En myöskään pystyisi varmaan erektiota pitempään pitämäänkään koska ns. väsyy siihen jännittämiseen.
Joskus ei tosin yleensä erektio lopahtaa kokonaan yhdynnynän aikana juurikin sen takia ennen siemensyöksyä jo että ei jaksa pitää tuota jännitystä yllä ja sittenhän yhdyntä ei tunnu missään minusta eikä naisesta.

Minulla kun penis vielä on keskivertoa pienempi. Ohut ja vain 11cm pitkä erektiossa,

Asiaa masentaa rajusti välillä kuten nyt. Saan kyllä helposti hyviä naisia mutta tosiaan tämä suhteen ylläpitäminen tyydyttävästi ei ole helppoa etenkään aikana jolloin tämä asia vaivaa minua eniten.

Nykyinen nainen on vieläpä erittäin seksuaalisesti aktiivinen (tai sitten tullut aktiiviseksi kun en saa hänen tarpeitaan tyydytettyä)?.
Herään jo siihen että nainen esim. hieroo penistäni vasten alapäätään jne.
Olen kyllä kerran hänelle erektiostani ja peniksen koostani avautunut ja hän väittää että elä huoli ettei ole kanssani pelkästään seksin takia.
Ok voin uskoakkin ettei PELKÄSTÄÄN mutta tämän osaalueen heikko suoritus rassaa kyllä suhdetta kuitenkin.

Pienen peniksen takia myös monesti alussa yhdyntä tuntuu todella hyvältä etenkin jos nainen ei ole vielä kovin kostea mutta aina mitä pitemmälle yhdyntä menee sitä vähemmän tunnen mitään peniksessäni.

Välillä esim. aamulla näyttelen oikein sikeästi nukkuvaa jotta hän ei jatka seksin yrittämistä ja menee suihkun kautta töihin ja oikeasti nousen ylös heti ja lähden liikenteeseen tuota pikaa itsekkin.
Monesti myös sitten selittelen naiselleni eri syit krapula, väsymys jne. miksi juuri nyt ei huvita vaikka huvittaisikin monesti.

Sitä vaan alkaa pelkäämään tuota yhdyntää.
Miltei sama homma joka vähääkään pitemmässä suhteessa.
Pelkään että minä alan pelätä yhdyntää jossain vaiheessa niin paljon etten sitä voi enää koskaan edes yrittää aloittaa.

Ei ******** kun ei tiedä mitä pitäisi tehdä.
Joskus kun on muutenkin masentuneempi/väsyneempi (kuten nyt)/krapulassa/laskuhumalassa tai vastaavaa ja jos on tämän asian kanssa taas mietiskelyvaihde päällä saatan harkita itseni tappamista nopeasti siihen paikkaan. Onneksi ei ole ollut mitään varmaa ja noepaa keinoa ulottuvilla ja tietysti toivon ettei tuollaisia ajatuksia edes tulisi mieleen.

Mutta olen melko varma ettei tätä asiaa voi mitenkään korjata.

Ymmärrän että saatan kuulostaa naurettavalta mutta tämä asia on minulle kaikkea muuta kuin naurettava.
 
Viimeksi muokattu:
Yhdynnän jännittäminen tuntuu toodella tutulta ja myös ne muutkin siihen liittyvät oireet. Pahimmat tapaukset liittyvät liian hyökkääviin ja aktiivisiin naisiin, joiden kanssa menin aivan lukkoon. Veri tuntui pakkautuvan kaikkiin muihin ruumiinosiin paitsi penikseen. Paperi loppuisi kesken jos luettelisin kaikki paniikkikohtaukset, jotka naiset saivat aikaan. En tietenkään onnistunut ollenkaan ensimmäisissä yhdyntäyrityksissä jne.
Lisäksi yritin aina käyttää kondomia joka luiskahti pois monta kertaa tai en oikein saanut sitä päällekään. Erektio oli heikko oikeassa yhdynnässä, vaikka itsetyydytyksessä kaikki toimi erinomaisesti. Lopulta olen huomannut, ettei tarpeeksi pientä kondomia ole kaupoissa ollenkaan. Ns. pieni kondomi on vain pari milliä kapeampi kuin normaali kondomi. Itsemurha-ajatuksetkin tuntuvat etäisesti tutuilta, mutta nykyään on helppo filosofoida, että ongelmien ratkaisu muilla keinoilla on ollut paljon mielenkiintoisempaa ja haastavampaa. (ehkä hölmösti sanottu)
Kokematon nainen on varmaan paras harjoittelukumppani, jolle voi avautua kaikista peloista. Seksikin alkaa sujua ajan kanssa ihan itsestään. Suorituspaineita kasaavat ylikokeneet naiset ovat kaikkein huonoimpia pitkällä ja lyhyellä ajalla ajateltuna, vaikka heiltä tietenkin seksiä saa helpoiten. Itse ainakin sorruin heihin tyhmyyttäni ja pahensin suorituspaineitani..
 

Yhteistyössä