eri ammattien tulot? gallup

eli kerro esim omasi ja jos mahd niin miehesi tulot kun niin monia kiinnostaa eri alojen palkat..

minä olen valtion leivissä ja palkka on karvan vajaa 1500 e kuussa...

mies hitsaa ja palkkaa n 1600 e kuussa...

ilmoittamani summat nettoja..
 
Ntinokkonen harmaana
Mies erikoisautomaalari kohta puoliin niin lähtö palkka 1500-2000e

Minä palveluohjaaja ja kohta puoliin palveluesimies niin lähtö palkaa
1300e-> ja esimiehen palkkaa en vielä tiedä kun en ole siitä vielä keskustellut oman esimiehen kanssa.
 
hölmö hihhuli
Tehtaassa töissä trukkikuskina. Palkka bruttona n. 1950?/kk. Mies samassa firmassa ja tienaa n.2100? bruttona/kk. Käteen minulla jaa n. 1300 -1400?. Miehelleni useampi satanen enemmän. Hänen tulojaan nostaa vuorolisät.
 
Mymmymyy
Hoitoalalla itse,peruspalkka 1489e+ilta,yö ja viikonloppulisät. Mies yhdistelmäajoneuvonkuljettaja ja palkka n.3500e,siis verojen jälkeen,(vaihtelee kyllä joka kuukausi,kun ei ajoista koskaan tiedä). Mut tekeekin hulluna töitä,siis vähän liiankin :(
 
Kateellinen köyhä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2006 klo 10:41 Ei työtä kirjoitti:
n 1611?/kk ja työtön eli kotona
ei voi valitaa
:whistle: :whistle: :whistle:
Miten ihmeessä työtön voi tienata noin paljon? Minkä alan työtön olet?

Rehellinen työnteko ei Suomessa kannata, jos työttömät tienaavat enemmän kuin työssäkäyvät. Minä en ole missään kokopäivätyössäkään saanut bruttona tuollaista ansiota!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2006 klo 17:36 Kateellinen köyhä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2006 klo 10:41 Ei työtä kirjoitti:
n 1611?/kk ja työtön eli kotona
ei voi valitaa
:whistle: :whistle: :whistle:
Miten ihmeessä työtön voi tienata noin paljon? Minkä alan työtön olet?

Rehellinen työnteko ei Suomessa kannata, jos työttömät tienaavat enemmän kuin työssäkäyvät. Minä en ole missään kokopäivätyössäkään saanut bruttona tuollaista ansiota!
Höpö höpö!Varmasti kyseinen työtön saa liiton päivärahaa eli on ns.ansainnut tuon korvauksen työttömyyden ajalle.Kyllä on suomalaiset kateellinen kansa, ei voi muuta sanoa!
Eihän työttömyyskorvaustakaan ikuisesti makseta et kyllä varmaan tuonkin kirjoittaja takaisin työelämään menee kun töitä saa/tippuu pois liiton rahoilta...
 
MINÄ konttorirottana tai mikä lie tämmöinen joka paikan luuta. Yksityisen iso firma. Saan käteen noin 1500 joskus nautin tulospalkkaa.

MIES ala-asteen opettaja. Räpylään jää melkein 2000.

LAPSI tienaa puiden kantamisesta mummolle noin 2 euroa/ keikka. Ikää hyväpalkkaisella kantoapulaisella 2, 5 vee. =)

 
samaa mieltä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2006 klo 08:59 Missä asutte kirjoitti:
Ilmoittakaa myös paikkakunnat, on selvää että Helsingin palkkataso on eri kuin vaikka perähikiällä.
Näin on, mä saan täällä "perähikiällä" parempaa palkkaa samalla koulutuksella samasta työstä kun mun kaveri hesassa :D
 
ehh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2006 klo 12:53 samaa mieltä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2006 klo 08:59 Missä asutte kirjoitti:
Ilmoittakaa myös paikkakunnat, on selvää että Helsingin palkkataso on eri kuin vaikka perähikiällä.
Näin on, mä saan täällä "perähikiällä" parempaa palkkaa samalla koulutuksella samasta työstä kun mun kaveri hesassa :D
hahah... lienee kysynnän ja tarjonnan laki. joku työ mihin tekijöitä hesassa on pilvin pimein?
 
it-alalla asiantuntijana, 4-päiväistä työviikkoa tehden bruttotulot n. 2600 + känny, täydellä viikolla tulot olisivat n. 3300

mies tietoliikennealan asiantuntija, n. 3150 + känny

ja pääkaupunkiseudulta nämä tulot
 

Yhteistyössä