Erittäin kova tyttöfiilis, ultrassa luvattiin poika

  • Viestiketjun aloittaja Syyskuun äippä
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin oli outoa. Toki toiset osaavat kuunnella kehoaan tarkemmin kuin toiset.
Mutta mielestäni ei ole mitään outoa siinä, etteikö nainen olisi kyjenevä aistimaan, minkä tyyppinen ihminen hänen sisällään kasvaa.
Monia asioita on (toistaiseksi) mahdotonta tieteellisesti tutkia/todistaa. Ei se tarkoita sitä, etteikö asia voisi olla tosi.
Sekä James Randi että Suomen skepsis ovat luvanneet mittavan rahasumman kaltaisellesi ihmiselle, joka pystyy yliluonnollisiin suorituksiin ja vain "tietämään" asioita. Googlaapa ohjeet ja tee tili! :)
 
vierailija
Täällä poikafiilis mutta katsotaan sitte syksyllä kumpi syntyy.❤ En aijo kysyä koska mulle sukupuoli ei tärkein enkä koe että ellen kysy sukupuolta, en voi ajatella nimeä(niitä kun voi kummallekin mietti valmiiksi), hankkia tavaroita valmiiksi ja että tuo sydämeni alla oleva mieli muksu olisi minulle tuntematon heppu ellen tiiä onko tyttö vai poika.
 
Sekä James Randi että Suomen skepsis ovat luvanneet mittavan rahasumman kaltaisellesi ihmiselle, joka pystyy yliluonnollisiin suorituksiin ja vain "tietämään" asioita. Googlaapa ohjeet ja tee tili! :)
En nyt meinannut tehdä enää lapsia, joten saumat tilin tekemiseen menneet.
Eikä siinä kyllä mielestäni ole mitään ylilyonnollista, että tietää, mitä omassa kehossa tapahtuu. Monelle nykyihmiselle se toki on vierasta.
 
vierailija
Täällä poikafiilis mutta katsotaan sitte syksyllä kumpi syntyy.❤ En aijo kysyä koska mulle sukupuoli ei tärkein enkä koe että ellen kysy sukupuolta, en voi ajatella nimeä(niitä kun voi kummallekin mietti valmiiksi), hankkia tavaroita valmiiksi ja että tuo sydämeni alla oleva mieli muksu olisi minulle tuntematon heppu ellen tiiä onko tyttö vai poika.
Se että kysyy sukupuolen ei tarkoita että se sukupuoli olisi tärkein asia. Meillä esikoinen poika ja tämä masuvauva on tyttö ja kyllä, kävin esikoisen tavarat läpi ja oli kivempi hankkia uusia kun sukupuoli oli selvillä.
Osa haluaa tietää, osa taas haluaa yllätyksen synnytyksessä. Kukin tavallaan :)
 

Yhteistyössä