Erityislapsi, seksuaalisuus, auttakaa ihmeessä!

Heissan..

Minulla kehitysvammainen tyttö, kohta 14v ja ongelmana on ihastukset ja rakkaudet. Tämä aloi jo monta vuotta sitten, hän ihastuu aikuisiin miehiin ja puhuu sitten vain heistä. Pari näistä aikuisista on hänelle jo ihan rakkauksia, hän lähettää niin sähköposteja ja itkee usein todella paljon kun ei saa tietenkään vastarakkautta. Miehistä hän puhuu melkeimpä alati ja siitä miten hänellä on poikakaveri ja omii ne ajatussissaan itselleen.
Joskus hän puhuu jo sänkyhommistaki, miten he sitten rakastelee jne..

Olen koittanut pitää häntä todellisuudessa kiinni ja selittänyt.. Ne ei ole sinun poikaystäviä ja olet vielä lapsi ja ne on aikuisia ja heillä omat kumppanit jne,,, silloin tyttöni suuttuu minulle ja saa raivareita..

Onko kellään samaa ongelmaa,, olen väsynyt jo näihin rakkauksiin ja säälittää kun tyttö itkee rakkaushuoliaan.
 
ei ole samaa ongelmaa mutta kun ajattelee omaa teini ikää niin hyvinsamanlaiselta kuullosta.. Ajatuksia ja haaveita tulevasta kumppanista ja päiväkirjaan kirjoittamista. Siihen aikaan ei ollut tosin sähköpostia ja varmasti hyvin yksipuolista ihastumista minullakin.
Mutta oletko ajatellut että tyttösi on vain avoin näissä tunteissa, monella nuorellahan ne on piilossa sydämmessään ja ajatuksissaan..

Onko teillä lemmikkejä joihin tyttö saisi purkaa hellyyttään? Kaikkihan me tiedämme miten hyvältä tuntuu toisen ihmisen kosketus ja hellyyden antaminen? Vaikka lapsesi on jo teini niin varmasti hankin kaipaa halaamista jne. hellyyden osoituksia.

Joka tapauksessa voimia teille :hug:
 
Juu on meillä pikkuinen koira ja pikkuinen kohta kuukauden ikäinen vauvakin jota isosisko rakastaa yli kaiken..
Hellyyttää hän on saanut mielestäni paljon.. halaus ja aamu,iltapusut ja rakkaudentunnustukset ovat hänelle arkea, mutta mutta mutta

kun tuntuu ettei ne riitä ollenkaan..

Vaan kaiken ajan vie nämä miesjutut.. meidän ystävät jo alkaneet karttaa meitä kun tyttöni ihastuu ja ottaa kaikken puh.numerot ja alkaa sitten soittelemaan jatkuvasti ja pyytää saanko tulla kylään jne..

Tuntuu ettei kukaan oikein jaksa häntä kauaa kuunnella.. Mutta sälittää niin kun en tiedä miten häntä voisin auttaa.

Kiitos sinulle vastauksesta, ja toki ymmärrän että kyse on siitä että hän kehitysvammaisena on avoin ja kaikillahan on nuo samat hormoonit mutta ne vain niitä osaa peitellä.. Mutta kun tuntuu että tällä tytöllä ne on moninkertaisena..
 

Yhteistyössä