Erotako vai ei?

En tiedä mitä tehdä... Mieheni jäi keväällä kiinni viestittelystä 15 vuotta nuoremman työkaverin kanssa. valehteli menoistaan ja katoili, eli jotain hämärää siinä oli. Minä laitoin eropaperit menemään keväällä ja noin kaksi kuukautta sitten muutin pois. Mieheni rukoili jäämään, lupasi muuttua ja tehdä mitä vain. Rakastaa kuulemma vain minua ja perhettämme, eikä sitä halua menettää. Minä löysin uuden miehen ja mies alkoi suhteeseen tämän naisen kanssa kenen kanssa oli viestitellyt. Kuukausi sitten, aloin katumaan päätöstäni. Ja aloimme juttelemaan mieheni kanssa. Molemmat rakastavat toisiaan, mutta hän ei tiedä enää mitä tahtoo. Minä laitoin tämän uuden suhteen tauolle ja mies on yhä tämän toisen naisen kanssa. Päivittäin mies soittelee minulle ja laittaa viestejä. Käy tosi usein minun luona juttelemassa . Mietin mitä pitäisi tehdä??? Miten saisin hänet takaisin, hän kovin harkitsee ja rakastaa minua.
 
Kannattaisi nyt harkita tarkkaan että onko hän rakkautesi arvoinen.. Kun on aiemminkin jo sinua pettänyt ja valinnut toisen naisen tilallesi niin jos nyt alatte uudestaan parisuhteeseen, saattaa sama käydä uudestaan. Ehkä hän jopa ajattelisi että annat kuitenkin anteeksi... ?
 
Lähinnä mietein, että leikkikö hän minun kanssani vai mitä? Olenko vain hätävara, jos tämän uuden kanssa ei onnistukaan. Ei laita eropapereita eteenpäin, mutta ei osaa päättää haluaako olla minun kanssani /uskaltaako.
 
Jos teit eron vihaisena, on ihmisluonnolle tyypillistä, että kadut ja haluatkin olla hyvissä väleissä. Viha stressaa ja vihaisena tehdyt päätökset usein kaduttavat. Todennäköisesti haluat erota, koska sen jo teit. Ehkä haluat vaan negatiivisesta energiasta eroon ja parhaiten se onnistuu, kun olet kaveri exällesi. Annat pettämisen anteeksi ja aloitat puhtaalta pöydältä ihan vaan kaverina. Kannattaa ehkä olla ihan yksin pari kuukautta. Sitten tiedät haluatko exäsi takaisin vai et.
 

Yhteistyössä