Escitalopram Actavis, kokemuksia??!

  • Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Närästyslääkkeitä söin reseptillistiä ja jatkuvasti oksettava olo enkä mitään pystynyt syömään. Tähystyksessä kaikki ok, joten lääkäri epäili sen johtuvan henkisestäpuolesta - varsinkin kun yleisillä paikoilla syöminen selvästi pahensi asiaa. Enää ei ole tarvinnut kärsiä.
 
vierailija
Närästyslääkkeitä söin reseptillistiä ja jatkuvasti oksettava olo enkä mitään pystynyt syömään. Tähystyksessä kaikki ok, joten lääkäri epäili sen johtuvan henkisestäpuolesta - varsinkin kun yleisillä paikoilla syöminen selvästi pahensi asiaa. Enää ei ole tarvinnut kärsiä.
Olikohan se oikea lääkäri ollenkaan? Aromisuola on kuulemma yleisesti käytössä ravintoloissa. En käy niissä koskaan, en voi tietää, mut olen kuullut muilta. Ja pansuola varsinkin saa aikaan migreenin. Käytitkö niitä?
 
Timohei
Kolmas päivä menossa 5mg EA. Ei huomattavia muutoksia missään. 4 pvän päästä nosto koko pilleriin eli 10 mg.

Oma psyykkaus ja plasebo-efekti on kyllä saanut mut haastamaan itseni ja menemään "vaikeisiin" tilanteisiin. Tänään jopa kerroin vitsintyngän töissä, sille naurettiin, tuli hyvä mieli.. Mutta vähän myöhemmin pomon juttusilla vedin taas punaiseksi ja takeltelin sanoissa enkä meinannut saada hengitettyä.
Jatketaan ja katsellaan auttaako "mielialalääkitys".....
 
Luonnon masennuslääke - https://nuvialab.com Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Itse en escitalopraamiin enää koske. Kuten edellisellä kirjoittajalla, minäkin laihduin, uloste ei ollut enää ollenkaan normaalia, pelkkää vettä vaan.. Ruokaa ei saanut alas. Lopetusoireet olivat ihan k a m a l i a. Tuntui välillä että olen ihan sekaisin. Huimasi, oksensin, ripuloin, hikihelmiä oli kasvoilla, ahdisti, välillä tuntui että haluan kuolla just nyt, mistään ei tullut mitään.. Sama homma oli joskus paroksetiinin kanssa. Kaikille ei vaan sovi kaikki lääkkeet.

Nyt menee venlafaxin ja oireet eivät ole olleet ollenkaan rajuja. Pientä kuvotusta alkuun mutta hävisi muutamassa päivässä
 

Yhteistyössä