♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Mäkin testailin tänään ja jos ovis ois tapahtunut silloin kun testi näytti plussaa, niin tänään ois ollut dpo11. Negahan se oli tietenkin. Sit jännittämään verikokeiden tuloksia, että onko ovis tapahtunut vai ei. Tulokset saan luultavasti vasta maanantaina.

Kivaa juhannusta kaikille! Ottakaa ilo irti kun vielä voi :ROFLMAO:
 
Hei taas kaikille ja upeat juhannukset! Ajattelin tulla tänne kirjoittamaan ja sillä varmistamaan että menkat tosiaan saapuu huomenna... Tää kierto meni niin oudoksi, etten oo edes arvannut tulla tänne nostattamaan omia toiveita. Nyt on nimittäin FF:n mukaan dpo 16 (!!!!!), ja voitte uskoa että on tullut kaikennäköisiä tikkuja uiteltua viimeisten parin päivän aikana! Negojahan ne kaikki tietenkin on olleet :( Tänään on kp 30 vasta, eli ei lainkaan pitkä kierto vielä mun mittapuulla, ja tänä aamuna lämmötkin romahti.

Loppuarvio: muutama lämmin päivä pari viikkoa sitten nosti aamulämpöjä kriittisen rajan yli, ja FF meni sekaisin, TAI sitten ovulaatio jäi kokonaan väliin ja sain vuorostani kystan joka on estänyt normaalin kuukautis-aikataulun. @Kinder_Kitty opetti että niinkin voi tosiaan käydä... Mutta nyt kun tämän tänne kirjoitin niin eiköhän huomenna saa jo kirjoittaa että tilanne normalisoitunut ja yk vaihtuu sitten jo kymppiin :unsure: Jos ei mitään tapahdu maanantaihin mennessä niin sit saakin jo suunnata terveyskeskukselle labraan ihmettelemään asiaa! @Paputoive :en taulukko tuli kyllä taas pahaan väliin, ton mukaan on vielä normaalia jos edes viikolla 5 ei saisi tikkuihin jälkeä! En jaksa uskoa että omalla kohdalla voi ikinä niin kyllä käydä :poop:
 
Olen pahoillani negoista ja jotenkin tuntuu pahalta teidän puolesta. :cry: Taidan olla se ärsyttävä, joka puolison kanssa päättää, että lapsi saa tulla jos tulee ja yk1 tärppää heti. Tein maanantaina raskaustestin ja tänään uudemman kerran, eikä niistä viivoista voi kovin erehtyä.

Varovasti jo liityin helmikuun odottajiin ja hartaasti toivon siellä pysyväni, vaikka jännittää ihan kaikki. Shokki voisi kuvata reaktiotani parhaiten. Kovasti toivon myös kaikille teille niitä positiivisia testejä. :love:
 
Onnea @frisof :love:

Mäpäs sainkin jo tänään verikokeiden tulokset ja dpo10 otettu näyte näytti tulosta "follikkelivaihe". Eli ei oo ovis tapahtunut ollenkaan niin kuin epäiltiinkin. Onneksi saan heittää nyt ne Clomit syvimpään kuiluun mikä maailmasta löytyy ja lähteä murehtimaan seuraavia hoitomuotoja :ROFLMAO:
 
Onnea @frisof :love:

Täällä oli eilen kummallisia tuntemuksia... Vatsaa "viilteli" koko illan, etenkin oikeaa alavatsaa. Sohvalta noustessa tuntui kun joku olis repinyt mahaa auki. Lisäksi saunaoluet ei menny alas lainkaan, vaivoin sain puolikkaan tölkin juotua (yleensä pidän oluesta ja näin mökkeillessä menee illalla muutama tölkki).

Lisäksi heräsin tänä aamuna päänsärkyyn ja vatsa ihan turvonnut. En uskalla toivoa mitään, mutta aika paljon oireita. o_O Toki tutkin kehon oireita nyt tarkemmin kun aiemmin, eli saattaa osa mennä kuvitelmankin piikkiin.

Ensi viikolla testailemaan :love:
 
@Suikku1 Toivottavasti oireet ei oo kuvitelmaa (y)

Täällä pärähti heti ekaan ovistestiin eilen iltapäivällä melkein tasavahvat viivat :) Testiviiva oli ihan kunnolla kirkas punainen, vaikkakin hieman kontrolliviivaa ohuempi ja viiva tuli heti ekan minuutin aikana. Oli kyllä niin samanvahvuiset jo, että pidän tulosta positiivisena. Sama juttu tänään aamupäivällä tehdyssä toisessa testissä. Talleteltu on tänään ja edellispäivänä ja pari kertaa jo aiemminkin.
Toivottavasti saatais kunnon viivat seuraavaks raskaustestiin :love:
 
@frisof Onnea! Oikeasti tosi kiva että jollakulla edes homma etenee vauhdilla, uskohan tässä muuten loppuu koko ihmislajin lisääntymiseen :LOL:

Täällä alkoi yk 10, tänne valittaminen toimi kuin taika niin kuin aina ennenkin. Hämmentävä kierto, pakko varmaan estää sovellusta laskemasta tämän kierron dataa tilastoihin, koska luteaalivaihe ei oikeasti voi heitellä näin paljoa. Hyvä opetus taas meille kaikille, että aamulämpöihin vaikuttaa tosi moni asia, tässä kierrossa vielä sattumalta lämmönottoajat oli todella säännölliset jne, eli siitä ei ollut kyse väärässä tuloksessa. Vois ottaa ovistikut taas aktiivisempaan käyttöön, vaikka huonosti nekin on näyttänyt... Ovuloinkohan mä ollenkaan? (n)
 
Hyvää juhannusta palstalle! Ja onnea @frisof :love:

Juhannuksen kunniaksi täällä alkoi yk12. Laskeskelin että kaksi kiertoa tässä vielä ehtii tulla ennenkun on vuosi yritystä täynnä. Fiilis vaihtelee toiveikkaan ja toivottoman väliltä, olis kyl kiva jo saada tietää että missä on vika (n)

Mitä oli @voittamaton teillä seuraavaksi sitten suunnitelmissa?:)
 
@Hope- pahoittelut menkoista. Onneksi pääsette pian selvittämään mikä mättää, ellei sitten satukkin niin ihanasti, että tulis plussa ennen hoitoihin pääsemistä :giggle:

Meillä on tarkoitus vielä yksityisellä tehdä simppatesti miehelle ja mulle aukiolotutkimus (ne tehdään molemmat ilmeisesti väestöliitossa kun mun omalla gynellä ei oo sopivia laitteita). Pari viikkoa on ollut nyt vetämässä lähete myös julkiselle puolelle, mutta sieltä ei oo ainakaan vielä tullut kirjettä milloin päästään ekalle käynnille. Omakannassa lukee vaan, että lähete on vastaanotettu. Ajattelin soitella sinne vielä kerran ennen heinäkuun lomia, ois vaan niin paljon kivampi odotella kuukausi kun tietäisi tarkan päivän mitä odottaa. Piikityshoitoihin siis ollaan menossa ja jos miehen spermassa on ees pientä häikkää niin tullaan luultavasti pääsemään suoraan inssiin :)
 
Nyt alkoi piinapäivät, ovistestin testiviiva on muuttunut aivan hailuksi, joten ovis oli ja meni. Useampi tallettelu tuli tehtyä oviksen aikoihin :rolleyes:
Nyt täällä varovasti miehen kanssa odotetaan, josko se plussa tällä kertaa saataisiin :love:
 
Peukkuja piinapäiviin @Myrsky10 (y) Toivottavasti se plussa nyt tulis:)

Kilpirauhasesta raportti, kun se sotkee kiertoa ja kaikkea muutakin:ROFLMAO: Täällä labrat käyty ja oli melkee 7 se TSH.. Mun matikalla vajarit on edellee ja yritin vähä googletella ni raskautta yritettäessä pitäis olla 2,5... matkaa alas ois.:unsure: Yrittäs syksyksi saada laskemaan, kun ois sitten tarkoitus alkaa yrittää, kun nythän on menty keskeytetyllä. Vois sitten hyvillä mielin aloittaa kunnolla:)
 
@eevas ompa harmi, että sulla on arvo noin korkee. Tuo kilppari vaikuttaa kuuleman mukaan yllättävänkin paljon hedelmöittymiseen. Mullekin lääkäri sano tuon saman, että alle 2,5 pitäis olla yrityksen aikana, mutta mulle on suositeltu jo ihan muuten vaankin jo paljon matalempaa. Olikohan, että hoitotasapainossa arvon ois hyvä olla n. 1. Toivottavasti saat vajarit kuriin! (y)

@Myrsky10 tsemppiä piinailuun! Mennään suunnilleen samoissa päivissä. Mulla on nyt dpo ehkä 5. En tikutellut ja pari päivää oli niin kovia kipuja että paha sanoa tarkkaan millon ovis oli.

@frisof onnea plussasta!:love: ei kannata potea huonoa omaatuntoa nopeasta tärpistä. Meille jokaiselle on oma aikansa tulla raskaaksi ja sulla se oli nyt ja pian yrityksen alotuksen jälkeen:)

Omaa napaa: juhannusviikolla ovis hyödynnetty tehokkaasti:ROFLMAO: eilen tuli kerran verituhrua paperiin, mutta liekköhän tuo vielä ois voinut kiinnittymisestä johtua. Sillon oli dpo ~4. Jostain taas noussut ihan hurja vauvakuume ja -kaipuu. Tuntuu, että vauva pitäis saada syliin nyt heti paikalla. Juhannuksenakin useamman kerran huomasin ajattelevani, että ens juhannuksena meidän juhannus on toivottavasti erilainen. Saataispa viettää se lapsiperheenä. Toivon samaa teille kaikille❤
 
N93
@Eela- Hyvältä kuulostaa, toivottavasti on tärpänny :)
Täällä tylsä kp9 menossa:ROFLMAO: En taida ovistestejä tässäkään kierrossa vielä tehdä. Ehkä syksyllä sit.
Itekki huomasin ajattelevani samoja juhannuksena , että jospa ens juhannus ois jo erilainen. Ajattelin niin kyllä jo viime vuonna ja tässä ollaan,että usko ei ole kyllä kovin korkealla o_O..
 
@Myrsky10 tsemppiä piinapäiviin! Toivottavasti aika kuluu nopsaan niin voi alkaa testailla, onko juhannustalletteluissa ollut taikaa. ;)

@Eela- ja @N93 huomasin myös ajattelevani samoin juhannuksena. Että toivottavasti ensi juhannuksena olisi tilanne se, ettemme ole enää miehen kanssa kaksin.

Minä tein tänään testin, kun omien laskujen mukaan olisi joku dpo10 menossa. Täysin puhdas negahan se oli. :unsure: Mutta! Mulla oli just ennen juhannusta todella ovismaisia tuntemuksia... Kierrot ollu pillereiden lopettamisen jälkeen aivan sekaisin ja koska en ovista ole tikutellut, niin on myös mahdollista että nyt olisi vasta dpo5? Mene ja tiedä...

Tuolla piinailijoissa myös joku kirjoitti, että rfsu:n testit olisi huonoja, eikä mulla nyt ole kaapissa muita. Ehkä haen vielä toisen testin tai sitten vain odottelen menkkoja.
 
Anteeks tuleva omanapaisuus, oon kyl lukenut kaikki viestit, mutta en oo oikein osannut mitään sanoa. Eli perus tsemppiä piinailijoille, pahoittelut negoista ja menkoista ja tervetuloa uudet.

Ekaa kertaa on semmoi olo, ettei huvita edes testata tässä kierrossa vaan oottelen kiltisti tulevia menkkoja. Ens kiertoon tilasin vitexiä (siveydenpuuta), jonka pitäs tukea keltarauhasen toimintaa. Sitä ei saa vissiin lapsettomuushoitojen aikaa käyttää, mutta tossa on yhden kuukauden annos, nii voin popsii tota vikan kierron ennen clomeja. En varmaa muuten olis viittinyt, mutta kun lääkärin mielestä viime kierron progesteroniarvo oli matala, niin ei kai tosta ainakaan haittaa voi olla?

http://www.natural4you.fi/fi/tuotteet/kosttillskott/vitex.html
 
Juhannuksesta täälläkin selvitty! Sanon vaan, että huh huh! :LOL:Tsemppiä kaikille piinailijoille ja pahoittelut negoista:(

Itselläkin jonkin asteinen piinailu myös menossa. Oletetun oviksen ympärille onnistui tallettelut hyvin ja nyt sitten vain odotellaan. Teroja vielä kahdeksi päiväksi jäljellä, katsotaan kuinka käy.

Viime aikoina nämä arkipäivät ovat muodostuneet aika hankaliksi. Tämä vauvan hankinta pyörii kokoajan mielessä: tulee luettua ja selattua aiheeseen liittyviä asioita, sekä mietittyä ihan turhia. Jotenkin tuntuu menevän vähän överiks, toivottavasti en ole ainoa? Viikonlopun sujuu paremmin, kun on tarpeeksi muuta ajateltavaa. Ei auta vaikka yrittää jauhaa itselleen matraa maltista yms. :LOL:
 
Anteeks tuleva omanapaisuus, oon kyl lukenut kaikki viestit, mutta en oo oikein osannut mitään sanoa. Eli perus tsemppiä piinailijoille, pahoittelut negoista ja menkoista ja tervetuloa uudet.

Ekaa kertaa on semmoi olo, ettei huvita edes testata tässä kierrossa vaan oottelen kiltisti tulevia menkkoja. Ens kiertoon tilasin vitexiä (siveydenpuuta), jonka pitäs tukea keltarauhasen toimintaa. Sitä ei saa vissiin lapsettomuushoitojen aikaa käyttää, mutta tossa on yhden kuukauden annos, nii voin popsii tota vikan kierron ennen clomeja. En varmaa muuten olis viittinyt, mutta kun lääkärin mielestä viime kierron progesteroniarvo oli matala, niin ei kai tosta ainakaan haittaa voi olla?

http://www.natural4you.fi/fi/tuotteet/kosttillskott/vitex.html
En osaa sanoa mitään tuosta luontaistuotteesta, mutta pyydä jatkoon clomien kanssa sitten keltarauhastukee polilta. Mulla oli lyhyt luteaalivaihe ja käytin inssien jälkeen lugesteronia parin viikon ajan. Paljon tsemppiä @Jennipä! Toivottavasti viimeistään lääkkeellinen tuki toisi teille kauan kaivatun plussan. <3
 
@Jennipä hurjasti tsemppiä! Olisit kyllä ansainnut plussan! :love: Niinkuin tietenkin kaikki vanhemmuudesta haaveilevat..

@ananasbananas Mulla ihan samat fiilikset. Päässä pyörii vain vauvajutut ja tuntuu että koko muu elämä on seisahtunut, vain pakolliset asiat saa hoidettua. Etenkin, kun mies haluaa olla tjot-meiningillä, niin tuntuu ettei oikein oo muita paikkoja johon fiiliksiään purkaa kuin tämä kaksplus. :whistle:

Tokihan meillä ei ole kuin vasta muutama yk takana, joten vähän ehkä nolottaakin valittaa negatesteistä ja muista. Monet ovat yrittäneet jo pitkään. Ehkä se sitten vaikuttaa, kun olen yksin odotellut jo vuosikaupalla että mies antaisi lapselle luvan tulla, ja nyt kun lupa on annettu, on mulle tullut vähän kaikkihetimullenyt-fiilis.

Tein tänään cb testin. Olin muka näkevinäni haamujen haamujen haamujen haamua. Sitten otin puhelimella kuvan enkä enää ehkä näekään mitään. Olenkohan tulossa hulluksi? :ROFLMAO:(n)
http://aijaa.com/1fMhHS
 
@Suikku1 jotenkin sitä tuntuu muuttuvan tosi malttamattomaksi, kun on näistä asioista kyse... Mulla ei ole kauhean kehittyneet viivojen bongauslasit, mutta mä en valitettavasti tuossa haamua erota. Taitaa olla kameran valituksestakin aika paljon kiinni? Toivottavasti tulee kunnolla näkyviin (y)
 
@Eela- mä en tuu ikinä pääseen noin täydelliseen tasapainoon, mullon ollu tää jo varmaa 5v, mutta aina sahaa ees taas. Ja kyllä elän niin terveellisesti, ku voi että ei voi olla kyllä siitä kiinni:rolleyes:

@Suikku1 ja @ananasbananas mäkin aluksi olin ihan into pinkeenä, mutta nyt jotenkin kesä ja kaikkea muuta kivaa niin taka-alalle on jääny kuumeilu. Toisaalta me ei just nyt varsinaisesti yritetäkään.

@Jennipä toivottavasti tuosta on apua keltarauhaselle(y)
 
Mun on nyt pakko vähän rauhoittua näiden testailujen ja muutenkin vauvahössötyksen kanssa. Tuntuu, että sitä vaan pettyy mitä enemmän on odotuksia. Perjantaina ajattelin seuraavan kerran testata, sillä jos on nega (niinkuin luultavasti onkin), niin täytynee lähteä lapsuuden kaveriporukalla illanviettoon (meillä joka kesäinen perinne).

Mulla ei jotenkin huvittais ollenkaan lähteä. Mies sitten hieman jo turhautui, että et sä voi kotiin lukittautua ja olla tekemättä mitään vaikka tässä tjottaillaankin. Mikä on lienee ihan totta.

Miten teillä muilla alkoholinkäyttö nyt yrityksen aikana? Mulla jos on ollut tilanne, että on alkoholia tarjolla niin olen aina ennen lähtöä tehnyt testin ja negojen jälkeen ihan surutta ottanut juoman tai pari. En koskaan muutenkaan juo paljoa, mutta en ole nyt yrityksen alettua absolutistiksikaan alkanut. Teenkö teidän mielestänne väärin? :unsure:

Oikein mukavaa viikkoa kaikille ja tulisipa niitä plussatuulia oikein urakalla!
 
@Suikku1 en mä ainakaan viitsi varoa alkoholin kanssa. Jos joskus on illan viettoa alkoholin kanssa, nii sitten oon iltaa viettänyt alkoholin kanssa. Toki alkuun varoin, mutta kun tää projekti on venähtänyt niin tuntus kohtuuttomalta varoo tekemisiään kuukaudesta toiseen. Sitä ehtii tehdä sitten raskaana ollessaankin. En kyllä sitten ilman isompaa syytä viitsi alkoholia hörppiä,kun voihan se hormonitoimintaan vaikuttaa.
 

Yhteistyössä