♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@ronso mulla on sama tilanne kuin sulla, että ihan ensimmäistä "oikeeta" luomukiertoo mennään. Onko sulla mikä kp? minä ajattelin laskee tästä kierrosta yk 1, tuo ensimmäinen kierto ehkäisyn lopettamisen jälkeen oli pillerioireiden ym kaikkinensa niin sekavaa ja normaalia pidempi, että ajateltiin aloittaa vasta tästä laskemaan. Ainoo, mikä ei ollu normaalia pidempi oli vuodon kesto ja se oli vaan 3 vrk, kun normaalisti on n 5vrk. Jännää tää omaan kehoon tutustuminen, ihan ku ois taas teini ja kaikki hormoonitoiminta vasta alussa:LOL:

Täytyy seuraavaan kiertoon sitten pohtia sitä punkun juomista sangrian muodossa.. Jospa se pysyis sisällä. Oon kuitenkin tyytyväinen, että greippimehun oon joka päivä saanu juotua, vaikka se on ihan karmeeta.. Miestä huvittaa tämä mun greippimehukuuri. :ROFLMAO: Mietin jo, että hän vois ottaa osaa tähän myös vaikka tuon macajauheen muodossa. Kun tää kierto nyt jokatapauksessa taitaa mennä hukkaan mun reissun takia, niin seuraavassa kierrossa sit macajauheet mukaan meille molemmille.

Ihanaa, onneksi olkoon @jenetsu !:love:
 
@Hiutale89 Hei macasta sellainen vinkki, että älä missään nimessä osta jauheena, vaan tabletteina :D se jauhe maistuu perunakellarilta ja yrjö on taattu! Tabut menee helposti alas.

@jenetsu kyllä tuo selvä plussa on! Toivotaan, että saatte ensi kesänä nyytin syliin <3

Täällä kp 27/30 ja testasin taas täydellisen negan. Se siitä kierrosta sitten. Kuulin myös just työkaverin kertomuksen, miten olivat yrittäneet lasta neljä vuotta. Kaikki järeimmät hoidot sun muut ja sit ku olivat jo luovuttaneet, niin kas, pärähti plussa. Niin masentava ajatus, että tässä menisi vielä monta vuotta. Jos on nyt jo tällaiset fiilikset, niin oon varmasti täysin hermoraunio joskus vuoden päästä jo. Puhumattakaan neljästä vuodesta. Huh.
 
@jenetsu ihan selkeä haamu molemmissa! Nyt vaan pidetään peukkuja, että viivat tällä kertaa vahvistuu. Varovaiset onnittelut :love:

@Jennipä mikä fiilis sulla on? Ootteletko rauhassa menkkoja vai meinaatko kohta aloittaa himotestailun? Mikä dpo nyt on menossa? :whistle:

ON: Mulle oli nyt määrätty niitä letroja suoraan 100kpl paketti :ROFLMAO: Riittääpähän ainakin muutamaankin kiertoon jos niikseen tulee. Tänään kp5 ja eka letrokuuri jo syöty yli puolen välin.
 
@jenetsu viivasille vahvistumisia! Pidä meidät ajantasalla :)

@voittamaton mulla on kyllä toiveet aivan liian korkeella tällä hetkellä :ROFLMAO:. Tottakai mun on nyt plussattava, kun on niin otolliset olosuhteet :rolleyes:. Eli oon melko varmasti hätäilemässä jo dpo 9-10. Toisaalta kannattais ees vähän varmemmille päiville malttaa, mutta toisaalta tekisi mieli testailla joka päivä, että pystys näkee milloin alkaa testissä näkeä, jos nyt edes plussaa on tulossa. Mut on ihan hullut toiveet on ja kovin on laskettu milloin alkais mammavapaat ja millon voisi kertoa vanhemmille jne. Joulu ainakin olisi niin sopivalla ajankohdalla, että vois kertoa jouluna muullekkin suvulle, keitä nyt sattuis näkemään.

Mullekkin on laitettu 100tbl letroresepti. Halvempi isompana pakkauksena, kuin pienempänä, niin nurinkurista kuin se onkin :confused:
 
@voittamaton ainiin, en osaa nyt tarkkaa ovulaation ajankohtaa sanoa, mutta nyt on jotain dpo 2-4 välillä. Perjantaina oli ultra ja 22mm folli, mutta sunnuntaina oli illalla semmosen alavatsatuntemukset, että voisin lyödä vetoa, että ovulaatio oli silloin. Siinä vaiheessa toi follikkeli olis kyllä jo aika iso.

Onko sulla milloin seuraava seurantaultra? Varmaan kirjotit jo mutten muista.
 
Onnea @jenetsu :love: nyt vaan vahvistumisia! Päivittelethän niistä tänne :giggle:

@Hiutale89 kp8 on vasta, mikäs sulla olikaan menossa ja miten pitkä kierto odotettavissa? Mulla eka kierto oli kohtuulliset 26pv kun yleensä kierukan kanssa oli 30+. Tästä odotan nyt lyhyempää kans kun sellasia ne mulla joskus aikoinaan oli. Menkat tosin oli yllättävät lyhyet kun viikkoa povasin, ja kestivätkin vain kolme päivää :LOL: ehkä limakalvo oli sitten vähän heikompi kuten gyne meinas että voisi olla, niin ei sitten ollut niin paljoa pois vuodettavaa.

@tilliina macajauhe menee ihan hyvin greippimehun seassa! :D Ja pahoittelut negasta, vaikka toisaalta kp 27 testattu nega ei tietenkään ihan täysvarma nega vielä olekkaan. Mut ymmärrän kyllä fiiliksen, tuntuu et niin moni saa sen plussan jo kuitenkin aika varhain.

Mä oon muuten kans varma että oon ihan hermoraunio jos tässä joutuu kuukausia tai kauemmin odottamaan. Oon vähän sellainen että kun jotain päätän, niin haluan että se toteutuu pian. Käytän myös asian ajatteluun ihan tolkuttomasti aikaa ja muu jää vähän hunningolle :oops: pelottaa myös että tän liiallisen yrittämisen ja stressaamisen takia ei sitten tärppääkkään.

Toivottavasti @Jennipä korkeat toiveet muuttuisi todeksi :) mistä asti teillä hoitoja läpikäyvillä on ollut yritys päällä? Täällä on varmaan joskus joku listakin ollut, mutta jäänyt jonnekkin tuonne historiaan. Kännykällä on hirveän hankala kyllä käyttää tätä alustaa että taakse selaisi (puhumattakaan viestien kirjoittamisesta...)
 
  • Tykkää
Reactions: tilliina
@ronso meillä on yritys alkanut 5/16. Ensikäynti oli lapsettomuus polille maaliskuun lopulla, hoidot pääsi aloittaa nyt syksyllä. Pitääkin päivittää taas listaa, harvoin tulee avattua konetta niin se aina jää. Saa sitä muutkin päivittää (etenkin kun kohta plussaan niin en varmaan sitä hommaa jatka ;);):rolleyes:)
 


♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
Päivitetty 10.10.2017 (vanha lista löytyy 12.5.2017)

Yritys päällä:
Jennipä 24v (mies 24v).................ya 5/16, yk 12, hoidot aloitettu 8/17
voittamaton 26v (mies 36v)..........ya 12/16, yk 6, PCO todettu 3/17
Hope- 24v (mies 25v)....................ya 9/16, yk 14
Tuimatar 28, (mies 36)..................ya 10/16, yk 11
Eela- 28v (mies 32v)......................ya 1/17, yk 9
Kumiankka1 26v (mies 26v)..........ya 5/17, yk 6
ananasbananas 25v (mies 29v)....ya 1/17, yk 4
tilliina 29v (mies 29v).....................ya 8/17, yk 3
Riannah 27v (mies 29v).................ya 7/17, yk 3
Mimpsu93 23v (mies 23v)..............ya 6/17, yk 5
Aurink0 23v (mies 25v)..................ya 7/17, yk 2
Jahapa 25v (mies 27v)...................ya 7/17 yk 1
Kajo88 29v (mies 32v)...................ya 7/17, yk 3
Karla89 28v (mies 35v)..................ya 8/17, yk 3
jenetsu 29v (mies 27v)..................ya 8/17
Minguliini 31v (mies 30v)...............ya 7/16, yk 13, hoidot aloitettu 8/17 (clomit)
marrrsipaani 20v (mies 22v)..........ya 8/17, yk 3
Pihlatar 25v (mies 28v)...................ya 7/17, yk 2
Pilvilinna91 26v (mies 26v)............ya 8/17, yk 2
Muro95 22v (mies 21v).................. ya 2/17, yk 7
Hiutale 89 28v (mies 33v)...............ya 8/17, yk 1
emppu11 25v (mies 25v)................ya 11/16 (clomit)
Pihlatar 25v (mies 28v)...................ya 7/17, yk 4

Plussanneet 2017:
Vesinokkaeläin 31v (mies 30v), ya 7/17, yk 2, plussa 9/17
Tähtisilmä93 24v (mies 32v), ya 6/17, yk 3, plussa 9/17
miimape 24v (mies 23v), ya 6/17, yk 3, plussa 9/17
ToukkaHaave87 30v (mies 29v), ya 7/16, yk 8, plussa 9/17
Myrsky10 22v (mies 26v), ya 4/17, yk 4, plussa 8/17
Linnn 26v (mies 27v), ya 10/16, yk 9, plussa 7/17
rubikinkuutio 27v (mies 22), ya 7/17, yk 1, plussa 7/17
Edith_87 29v (mies 32v), yk 7, plussa 7/17
Suikku1 25v (mies 32v), ya 5/17, yk 2, plussa 7/17
frisof 26v, ya 6/17, yk 1, plussa 6/17
Paputoive 29v (mies 30v), ya 5/15, yk 21, hoidot 3/17 alkaen, plussa 6/17
Viiruli 27v (mies 27v), ya 11/16, yk 7, plussa 6/17
Kinder_kitty 24v (mies 26v), ya 1/15 (km 6/16), yk 9, plussa 5/17
Shara 27v (mies 28v), ya 12/16, yk 4, plussa 4/17
Hyppymassu 23v (mies 22v), ya 9/16, plussa 2/17
Kukkavoi 33v (mies 33v), ya 10/16, yk 5, plussa 2/17
ajatuksissa 27v (mies 30v), ya 5/16, yk 10 plussa 2/17
Innih 23v (mies 24v) ya 10/16, yk 3, plussa 1/17
pehmis26 26v (mies 26v) ya 6/16, yk 8, plussa 1/17
N93 ya 3/16, plussa 1/17, (kkm 2/17)
VernaMaria 29v (mies 36v) ya 12/16, yk1, plussa 1/17

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
Karvakorvat 23v (mies 24v), ehkäisy pois kesä/syksy 2017
vauvahaave- 24v (mies 24v), ya 2/18

Taustalla:
eevas 27v (mies 27v) ya 2018

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Viimeksi muokattu:
Moi tänne pitkästä aikaa. :)
Tervetuloa uusille ja onnea plussanneille. :love:

Mulla on ollut tosi kiireistä viime aikoina ja taidankin olla sellainen satunnaisten viestien kirjoittelija. Yritän kuitenkin kirjoitella tänne silloin tällöin ja välillä käydä ihan vaan lukemassa viestejä, jos en ehdi kirjoitella.

Mulla tuli eilen itku, koska vähän aikaa sen jälkeen kun olin lukenut Sauli Niinistön ja Jenni Haukion vauvauutisesta menin vessaan ja huomasin, että menkat oli alkanut. :cry::cry: Ei mulla tosin ollut mitään raskausoireiksi viittaavaa, että siinä mielessä menkat ei ollut yllätys, mutta suuri pettymys kuitenkin. Positiivista jos tästä täytyy keksiä niin ainakin se, että nyt menkat tuli aika ajallaan. Edellisellä kerrallahan oli useamman päivän myöhässä ja ehdin jo elätellä toivoa.

Bongasin täältä kysymyksen onko enemmän toiveissa poika- vai tyttölapsi. Mulla on hatara mielikuva, että oisin saattanut jo aiemmin vastata siihen, tai ainakin on ollut tarkoitus. Nyt vastaan siis mahdollisesti uudemman kerran, mutta mitäs siitä. :ROFLMAO: Eli mä olen oikeastaan aina haaveillut enemmän pojasta kuin tytöstä, mutta oli tuleva vauva sitten mitä sukupuolta tahansa niin yhtä rakastettu ja toivottu se on kuitenkin. :love:
 
Haha, jätin aamulla ton testin pöydälle nii ei mies ollu sitä huomannu :LOL: Vissiin tullu kiire lähtö töihin :ROFLMAO:

No tässä ei nyt voi enää olla epäselvyyttä...apua (n)
http://aijaa.com/cBdTGt

Pysyttelen vielä kuitenkin teidän seurana ku pelottaa kauheesti vaikka lieviä oireitakin on...Nyt kaikki punkun juontiin ku sitä join nyt dpot 3-6 vai 7 :) Ja ihmettelen miten nappas ku ovistestiin ku sain plussan, nii ei samana päivän tehty mitään (n) Ja oviksen tunsin sitten seuraavana yönä. Eli tän on täytyny napata 2 päivää aikasemmin talletetuista kavereista :LOL:
 
Ei vitsi @jenetsu :love: antaa toivoa meille muillekin! Mulla jäi punkun juonti pariin iltaan, siksi ei vissiin tärpännytkään :p

Lohduttauduin tänään hankkimalla alkuvuodelle matkan kauan himoitsemaan kohteeseen miehen kanssa. Nyt vaan sitä odottelemaan, jos lasta ei kerran kuulu :D mietin melkein jo yrittämisen laittamista tauolle reissuun asti, ettei sittten tarvi siellä olla pää pöntössä (n)
 
Kiitos kaikille onnitteluista! Toivotaan, että pieni pysyy matkassa :love:

@Jennipä mulla on joku 11-12. Jännä että jo nyt tuli plussaa, mutta ehkä se on hyvä merkki nii hormoni nousee :) Jotenki epäuskoinen olo, mutta se johtuu varmaan siitä ku ollu noita kemiallisia pari kappaletta. Niissä en kyllä saanu näin äkkiä plussaa vaan tosi haaleita viivoja vaan, jotka hiipu pois...

@tilliina onhan sullakin vielä aikaa menkkoihin nii voi se plussa vielä hyvinkin tulla :)

Mies pyysi multa anteeksi ku eilen hermostu mulle ku nukahdin monta kertaa sohvalle ja kerran istualleen :LOL: Alkanu väsyttään ja heti jos meet vähänkään makuuasentoon tai sohvalle istumaan, nii alkaa silmät luppasemaan. Voi kyllä ollu yövuorojen jälkeistä väsymystäkin, mutta kuitenkin :)
 
@tilliina Kiitti vinkistä, otan suosiolla mieluummin tabletit kuin perunakellariyrjön.. :ROFLMAO:

@atvk87 Niinhän niitä on onneks tanniinittomia viinejäkin. Täytyy marssia alkoon, jos tästä kierrosta ei greippimehubuustilla ja seuraavasta kierrosta greippi+maca-tehosteilla nappaa. Sitten käyttöön punaviini :p Joka kierrossa yksi tehokeino lisää + tietty ne normi vitamiinit mitä jo käytän.

@ronso kp 8 olis nyt täälläkin menossa. Eli samassa tahdissa ollaan :) Viimekierto vaan venyi 35 pvn mittaiseksi, ennenku ekat luomumenkat tuli (n) Nyt todellakin toivon, että kierto lyhenis. Mutta lähden pe tai la lappiin ja oon tässä ennustellu ovista viikonlopulle tai alkuviikkoon, niin taispa mennä tää kierto harakoille.. täytyy talletella huolella ennen reissua ja toivoo et ovis tulis reilusti odotettua aikaisemmin tai sitten vastaavasti myöhemmin. En tiiä kumpaa edes toivon :ROFLMAO:

Mullekin on tullu sellainen olo, että haluisin heti raskaaks ja jännittää, jos homma venyykin pitkään. Vaikka alkuun se olin minä, joka jarrutteli tän vauva-asian kanssa, kun mies sitä niin kovin halusi. Nyt minäkin olen tästä ihan innoissani :love:

@Pihlatar Minä en pysty punkkua juomaan oikeastaan ollenkaan, kun se tulee ylös pian juomisen jälkeen.. Mut tuolla oli vinkkiä, että vois tehä sangriaa, jos punkku ei muuten maistu tai kokeilla tanniinitonta punkkua.. Pistetään vinkit harkintaan :LOL: Alkoissa kohta ihmetellään, kun punkun menekki kasvaa valtavasti..

Nyt alkais 3 yövuoron putki ennen Lapin reissua.. Käyn ainakin lueskelemassa aina välillä, mitä täällä jutellaan. Tsemppiä kaikille esikoisesta haaveilijoille ja toivotaan paljon plussia meille. :)
 
Paljon onnea @jenetsu :love::love:

Mää oon nyt tarkotuksella pitänyt hieman hiljaiseloa täältä palstalta, kun alko niin ressaan tää vauva-asia. Oon kuitenkin päivittäin käyny lukemassa teidän viestejä ja onkin jäänyt mieleen pari kysymystä mihin tahon vastata :) vaikka en enää muistakkaan kuka kysy ja mitä :ROFLMAO:

Meillä on puhuttu tuosta sukupuolesta sen verran, että toisaalta käy kumpi vaan. Mulla on kuitenkin itsellä aina ollu semmonen, että poika ensin. Haluan mun tytölle siis isoveljen, koska itse oon semmosen aina halunnu, mutta oon joutunu tyytyyn isosiskoon ja pikkuveljeen. Eli just päin vastoin mitä haluaisin :ROFLMAO: Mutta ei siis loppupeleissä oo mitään väliä. :)

Nuista vauvatavaroista joku mainitsi myös, niin pakko mainita tätä meidän tilannetta.... On päässy käymään tässä kuukauden aikana pikkunen vahinko "ei osteta mitään ennen plussaa" ajatukseen :ROFLMAO: löytyy siis jo 7 bodyä, kuudet sukat, kahdet housut, kaksi haalaria ja kaksi myssyä :D:D huuuuups... Kohta ei enää yks hylly riitä :whistle:

Pakko myös sanoa tuosta maca-jauheesta... Täällä alotettiin molemmat käyttämään sitä viime viikolla ja onhan se maku&haju semmosta :poop::poop: Mies erehty sekoittaan sitä aamupuuroon ja meni pari päivää, että suostu laittaan taas iltasmoothien sekaan :ROFLMAO: On siis saatu se maku sekoittuun smoothien sekaan, kiivi peittää sen maun hyvin. :)

Sitten tämän jo valmiiksi pitkän romaanin lopuksi vähän omaa tilannetta.. Nyt siis kp11 ja kävin tänään gynellä. En siis menny tän lapsiasian kanssa, mutta jotenkin se käynti käänty siihen :ROFLMAO: On ollu siis alavatsakipuja, mitkä oli viikonloppuna tosi pahoja. Jatkuva kipu parikin vuorokautta, salilla puhkes (n) kuitenkin pieniä kipuja oli jo ennen tätä salikäyntiä. Gyne sitten ultras paikat ja kaikki näytti hyvältä. Ei siis mitään ongelmaa pitäis olla. Koin kyllä tässä ultrassa pieniä kauhunhetkiä kun gyne kysyi: "Onko teillä suvussa kaksosia?" siinä sitten sopersin, että "eeeeeiiii...." näkyi siis toisella puolella 15mm ja 20mm johtofollikkelit eli mahdollisuus kaksosiin... Ei siis tietenkään varmaa ole, mutta mahdollisuus on :whistle: En siis ymmärrä näistä mitään, mutta jospa tästä selvää saa, muistelen vaan mitä gyne sanoi :ROFLMAO: miehen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen, kun kerroin tästä kaksosmahdollisuudesta. Ensin sellainen hirveän pelokasilme, joka vaihtui nopeasti kamalaan hymyyn :geek::geek:

Vaikka tuon alavatsakivun syytä ei varsinaisesti löytynyt, niin kyllä tuon gynereissun myötä lähti hirveä stressi pois harteilta, ei tarvitse enää miettiä onko kohtutulehdus tehnyt tuhoja. Vaikka gyne sanoikin, ettei voi sulkea pois tosi lievää endoa, just tuon alavatsakivun ja joka kuukausi pahenevien menkkakipujen, niin on silti niin lievä jos on, ettei pitäis olla mitään hätää:)

Jospa me nyt ees yksi vauva saatais :whistle:

(sori tää romaani, ehkä tän joku jakso lukea. Ainaki uskottelen niin :D:D:D)
 
  • Tykkää
Reactions: Kajo88
Onnea @jenetsu :love::love:
ON: Kierto jatkuu täällä edelleen, eikä merkkejä loppumisesta ole ilmaantunut. Kp 33 ja 38 testattu negat. Oikeastaan toi negatiivinen tulos ei ahdista ollenkaan vaan se, ettei tää kroppa voi toimia. Turhauttavaa on, kun ei tiedä odotetaanko nyt vain 60 päivää vai yli 100 päivää.. Luulen, että joudun ottamaan nyt vähän taukoa täältä ryhmästä, jotta saan ajatukset pois aiheesta.

Tsemppiä kuitenkin yritykseen kaikille ja toivon, että täällä on paljon plussanneita, kun käyn seuraavan kerran lukemassa:love:
 
Pakko avautua, on niiiin ihme menkat ettei mitään järkeä. Ensin tosi niukat eikä kipeät ja nyt sitten iski kp 3 sellanen kipu, että vaikea olla töissä. Ja yököttää ja kaikki hajut tuntuu pahalta. Ei ollu kuviteltuja raskausoireita, mutta nyt sitte puskee päälle kaikkea ihmeellistä. :confused:

Onnea @jenetsu :love: Ja pahoittelut pitkittyvistä kierrosta kärsiville. Ne on kyllä niin ikäviä:(

Ja @Jennipä toivotan plussaa! (y)(y)
 
Mä en ota nyt näistä mun menkoista ihan selvää. Nyt kp3 ja vuoto on ollut suht runsasta. Ei ole muutoin ollut kipuja, mutta tänään vähän yhdessä vaiheessa "kirpaisi". Nyt vaan toivon, että nää menkat loppuisi pian.

Onko teillä antaa ihan jotain punkkumerkki suositusta? :ROFLMAO: Jotain joka ei ois ihan hirvee pahaa. :LOL:
Saattaa tosiaan Alkoissa olla myyjät ihmeissään, jos alkaa nuorehkot naiset yhtäkkiä ostella tavallista enemmän punkkua, hih. ;)
 

Yhteistyössä