♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Ja valtavasti onnea sullekin @Kajo88 :love::love::love::love::love: ! Onpa ihanaa saada sutkin mukaan plussanneisiin <3

Ja ymmärrän täysin tuon sydämen jyskytyksen. En oo koskaan järkyttynyt mistään samalla tavalla, vaikka onnellinen asia onkin. En myöskään osannut oikein nukkua tänä yönä, kun asia vain pyörii mielessä :D
 
Sain taas uuden sydänkohtauksen, kun en malttanut olla testaamatta. Sain One Step -testillä puhtaan negan. Tein samasta näytteestä uuden (saman merkin) testin ja kappas, positiivinen. Ihan vain siis tiedoksenne, että näemmä nuo testit saattaa antaa väärän negan.

On tää yhtä järkytystä toisensa perään.
 
Voi onnea plussanneille! :love: Täällä ovulaatiota odotellaan. Ovistestit antanut neljä päivää pelkkää haamua. Tiistaille pitäisi osua oviksen Flon mukaan. Puputeltu joka toinen päivä. (y) Herkkä r-testi odottaa jo kaapissa ja sen saisi tehdä sitten jouluaattona.. :love: Toivottavasti tää kuumeilija liittyy plussanneiden joukkoon.
 
  • Tykkää
Reactions: Kajo88 ja tilliina
Paljon onnea @tilliina ja @Kajo88 !! :love::love::love: Aivan mieletön plussamyrsky tosiaan! Paljon plussia muillekin joulukuun piinailijoille!

Täällä ylitettiin kp100, niin menin sitten gynelle. Kuulemma paikat näyttää hyvältä, mutta kohtu on ihan lepotilassa, eli ei ole tullut ovista, eikä näytä olevan tulossakaan. Nyt terolutit käytössä kolmatta päivää. Huoh. :unsure:
 
Kiitos onnitteluista! <3 Jään vielä odottelemaan, vahvistuuko viiva vai ei. Toivotaan! :)

@tilliina Eikös me puhuttu, että plussataan tässä kierrossa yhdessä, kun on yhtä monta kiertoa yritettykin? ;) Ihan uskomatonta, että näin samoissa voi mennä! Ihanaa! <3 Selvästi nää pikkujouluhumalat teki hyvää raskautumiselle. :D (Oon oikeesti vähän kauhuissani siitä, että olen juonut ovulaation jälkeen kolmena päivänä, kun yleensä en juo juuri lainkaan. Nyt sit päätin nauttia tästä ajasta, kun ei kerran raskaus ala. o_O) Mulla oli ihan sama juttu unien kanssa eli ne loppui kyllä tasan tohon testiin ja nyt pelkään, etten nuku seuraavaan viikkoon. :D Apua, että samanlainen testi voi näyttää sekä negaa että plussaa! Ärsyttävää tollanen.

Mä testasin viime yönä samasta virtsasta pregcheckin lisäksi Mammaksin sivuilta tilatulla Davidin HERKÄLLÄ puikkotestillä ja se oli puhdas nega, vaikka epäherkempi pc näytti plussaa. Vasta puolen tunnin jälkeen piirtyi Davidiin hyvin himmeä viiva, jota en olisi varmaan edes huomannut, jos en olisi tiennyt, että plussaa saattaisi näyttää.

Nyt jännittää ihan valtavasti, että alkaako menkat keskiviikkona vai ei. Koko asia tuntuu niin epäkonkreettiselta, kun ei ole mitään muuta "oiretta" kuin viiva testissä. :D
 
Kiitos onnitteluista! <3 Jään vielä odottelemaan, vahvistuuko viiva vai ei. Toivotaan! :)

@tilliina Eikös me puhuttu, että plussataan tässä kierrossa yhdessä, kun on yhtä monta kiertoa yritettykin? ;) Ihan uskomatonta, että näin samoissa voi mennä! Ihanaa! <3 Selvästi nää pikkujouluhumalat teki hyvää raskautumiselle. :D (Oon oikeesti vähän kauhuissani siitä, että olen juonut ovulaation jälkeen kolmena päivänä, kun yleensä en juo juuri lainkaan. Nyt sit päätin nauttia tästä ajasta, kun ei kerran raskaus ala. o_O) Mulla oli ihan sama juttu unien kanssa eli ne loppui kyllä tasan tohon testiin ja nyt pelkään, etten nuku seuraavaan viikkoon. :D Apua, että samanlainen testi voi näyttää sekä negaa että plussaa! Ärsyttävää tollanen.

Mä testasin viime yönä samasta virtsasta pregcheckin lisäksi Mammaksin sivuilta tilatulla Davidin HERKÄLLÄ puikkotestillä ja se oli puhdas nega, vaikka epäherkempi pc näytti plussaa. Vasta puolen tunnin jälkeen piirtyi Davidiin hyvin himmeä viiva, jota en olisi varmaan edes huomannut, jos en olisi tiennyt, että plussaa saattaisi näyttää.

Nyt jännittää ihan valtavasti, että alkaako menkat keskiviikkona vai ei. Koko asia tuntuu niin epäkonkreettiselta, kun ei ole mitään muuta "oiretta" kuin viiva testissä. :D
No sanopa muuta! Hauskaa mennä jonkun kanssa näin samoissa :love: ja ei hitto tuo juominen, mäkään en tosiaan juo kuin pari kertaa vuodessa vähän enemmän, niin miten sattuikin, että päädyin juopottelemaan just plussaa edeltävänä päivänä(n) mutta tehty mikä tehty, pitää vaan toivoa ja uskoa, ettei se aiheuttanut mitään ikävää.

Mulla muuten meinaa lähteä keulimaan tää homma, haluisin vaan kertoa kaikille :D kerroinkin jo parille kaverille, joille oon myös yrittämisestä puhunut. Lisäks oon just menossa apteekkiin ostamaan raskausvitamiineja ja sen semmoista :whistle:
 


♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Päivitetty 11.12.2017

Yritys päällä:
Jennipä 24v (mies 24v).................ya 5/16, yk 14, hoidot aloitettu 8/17
voittamaton 26v (mies 36v)..........ya 12/16, yk 8, hoidot aloitettu 3/17, eka ovis (letrozol+ovitrelle) 9/17
Hope- 24v (mies 25v)....................ya 9/16, yk 14
Eela- 28v (mies 32v)......................ya 1/17, yk 9
Kumiankka1 26v (mies 26v)..........ya 5/17, yk 8
ananasbananas 25v (mies 29v)....ya 1/17, yk 4
Riannah 27v (mies 29v).................ya 7/17, yk 3
Mimpsu93 23v (mies 23v)..............ya 6/17, yk 7
Aurink0 23v (mies 25v)..................ya 7/17, yk 2
Jahapa 25v (mies 27v)...................ya 7/17 yk 2

Karla89 28v (mies 35v)..................ya 8/17, yk 4
Minguliini 31v (mies 30v)...............ya 7/16, yk 13, hoidot aloitettu 8/17 (clomit)
marrrsipaani 20v (mies 22v)..........ya 8/17, yk 5
emppu11 25v (mies 25v)................ya 11/16 (clomit)
Pihlatar 25v (mies 28v)...................ya 7/17, yk 4
lovecoco 26v (mies 25v)................ya 10/17, yk 2
Nadine88 29v (mies 29v)................ya 10/17, yk 3
Puukiipijä 27v (mies 27v)...............ya 6/17, yk 7
Pocahontas- 30v (mies 33v)..........ya 3/17
atvk87 30v (mies 35v).....................ya 7/17, yk 5
Naturamama 32v (mies 30v)..........yk 1, luomu
Hepaliina 23v (mies 34v)................ya 11/17, yk 1
Aurorials 28v (mies 29v).................ya 5/17, yk 6
Möörtsi 26v (mies 24v)....................ya 11/17, yk 1
Ann33 28v.........................................ya 10/17, yk 2

Plussanneet 2017:
Kajo88 29v (mies 32v), ya 7/17, yk 5, plussa 12/17

Piusy 23v (mies 29), ya 10/13, hoidot aloitettu 10/17, hoitokierto 2, plussa 12/17 inseminaatiosta
tilliina 29v (mies 29v), ya 8/17, yk 5, plussa 12/17
vauvahaave- 24v (mies 24v), ya 11/17, plussa 11/17
Ronso 27v (mies 26v), ya 9/17, plussa 11/17
Hiutale89 28v (mies 33v), ya 8/17, yk 2, plussa 11/17
eevas 27v (mies 27v), tjottaillen, plussa 11/17
Pilvilinna91 26v (mies 26v), ya 8/17, yk 3, plussa 11/17
Muro95 22v (mies 21v), ya 2/17, yk 7, plussa 10/17
jenetsu 29v (mies 27v), ya 8/17, plussa 10/17
Vesinokkaeläin 31v (mies 30v), ya 7/17, yk 2, plussa 9/17
Tähtisilmä93 24v (mies 32v), ya 6/17, yk 3, plussa 9/17
miimape 24v (mies 23v), ya 6/17, yk 3, plussa 9/17
ToukkaHaave87 30v (mies 29v), ya 7/16, yk 8, plussa 9/17
Myrsky10 22v (mies 26v), ya 4/17, yk 4, plussa 8/17
Linnn 26v (mies 27v), ya 10/16, yk 9, plussa 7/17
rubikinkuutio 27v (mies 22), ya 7/17, yk 1, plussa 7/17
Edith_87 29v (mies 32v), yk 7, plussa 7/17
Suikku1 25v (mies 32v), ya 5/17, yk 2, plussa 7/17
frisof 26v, ya 6/17, yk 1, plussa 6/17
Paputoive 29v (mies 30v), ya 5/15, yk 21, hoidot 3/17 alkaen, plussa 6/17
Viiruli 27v (mies 27v), ya 11/16, yk 7, plussa 6/17
Kinder_kitty 24v (mies 26v), ya 1/15 (km 6/16), yk 9, plussa 5/17
Shara 27v (mies 28v), ya 12/16, yk 4, plussa 4/17
Hyppymassu 23v (mies 22v), ya 9/16, plussa 2/17
Kukkavoi 33v (mies 33v), ya 10/16, yk 5, plussa 2/17
ajatuksissa 27v (mies 30v), ya 5/16, yk 10 plussa 2/17
Innih 23v (mies 24v) ya 10/16, yk 3, plussa 1/17
pehmis26 26v (mies 26v) ya 6/16, yk 8, plussa 1/17
N93 ya 3/16, plussa 1/17, (kkm 2/17)
VernaMaria 29v (mies 36v) ya 12/16, yk1, plussa 1/17

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
Karvakorvat 23v (mies 24v), ehkäisy pois kesä/syksy 2017

Taustalla:

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut @tilliina ja @Kajo88! Ihanaa, että täällä on nyt kunnon plussasuma menossa :love:

@Möörtsi, meilläkin mies on välillä yllättävänkin hyvin kärryillä, ilmeisesti kuuntelee tätä vauvakuumeiluhössötystä kuitenkin, vaikka välillä musta tuntuu, että sillä menee ihan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :D Onneksi intoilevat mukana, tylsäähän se olisi yksin näistä asioista intoilla :)

Meillä vauvakuumeilujuttujen kuuntelu on myös aikaistanut suunnitelmia ihan niistä ensimmäisistä aikataulusuunnitelmista. Ilmeisesti mieskin vähän hokasi, ettei lapsen saaminen välttämättä käy aivan hetkessä ja kun lapsia kuitenkin haluaisi, turha jäädä odottelemaan mitään lottovoittoja ennen kuin uskaltaa lasta yrittää. Mies kuitenkin valmistuu keväällä ja minulla on kevääksi tiedossa lisäkoulutusta työpaikalla, joten hommat monipuolistuu ja palkkakin kasvaa, niin kaippa sitä alkaa tässä pikku hiljaa olla aika varma ja tasainen elämäntilanne, johon lapsiakin mahtuisi :love:
 
Onnea @tilliina, @Kajo88, @Piusy :barefoot::love:

Kirjoittelin välillä toiseen ketjuun kuulumisia, mutta täällä varmaan samat henkilöt käy ketjuja läpi :)

Menossa 29/28. Etta voi jännittää! Perjantaina oli ihan selvä veren maku nielussa, olen saanut kamalia vatsakramppeja päivittäin. En tiedä yhtään onko nämä keksittyjä vai voisiko sitä tosiaan jo olla ;) Olen päättänyt, että lauantain testaan :D Sinne asti on pakko jaksaa odotella.
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87 ja tilliina
@Önnö, niihän se menee, että ikinä ei olisi oikea aika. Tilaisuuteen pitää tarttua, kun sitlä tuntuu. (y) Ja kun nämä ei ole niitä asioita, että voisi etukäteen päättää koska se lapsi ilmoittaa tulostaa. Mikä raivostuttaa mua eniten, koska ole mailman suunnitelmasin ihminen :ROFLMAO:
 
Oooo onnea hurjasti @Piusy , @tilliina (arvasin muuten, että plussaat, kun luin miehesi spermatuloksesta, tuli sama fiilis, kun @ronso n kohdalla :geek:) ja @Kajo88 :love::love: Valtava tää plussatuuli täällä ollut viimeisen kuukauden!


ON: oon vähän unohtanu tän vauvajutun tässä alkukuusta ja sen myötä en oo täälläkään käynyt. Tuli taas vauvajutut mieleen, kun tajusin kierron vaiheen ja käytyämme miehen kaverin luona, jolla on 3kk ikäinen vauva. Ja nyt mulla on taas supervauvakuume, mikä on ihan perus taas tässä kohtaa kuuta. Harmittaa vaan, kun miestä ei oo sänkyhommat kiinnostaneet. Ärsyttää, koska itseäni kiinnostaisi muutenkin, kuin vain vauvanteko ajatuksissa. No, ei toista voi pakottaa. :whistle: Tuskin tässä kierrossa tärppi käy. Luulen, että ovis on tänään, jomottelee vähän siihen malliin ja flo ennustaa samaa. Tuskin ne siittiöt on keskiviikosta asti elossa. Huoh, huono päivä tänään. Mutta taidan päivitellä enemmän tästedes.:)

Tervetuloa @Ann33
 
@Önnö Niin, ehkä nuo miehet ovat vain hiljaisesti innostuneita kun ei kai se kovin miehistä olisi höpöttää kuukautiskierroista, limoista, kohdunnipukoista ynnä muista :LOL: Mutta yhteisesti se päätös tietty vauvasta on tehty niin kyllä ne mielessään varmaan tärppiä toivoo yhtä paljon kuin mekin :love:

Tänään kp 15/30, mahassa ihmeellisiä vääntöjä ja pulputuksia. Eilen puputeltu, jospa tänään jo olisi ovis. Testasin aamupissasta oviksen mutta haamua antoi.. Ei siitä aamupisusta vissiin saisi edes testata? Täytyy töiden jälkeen tikuttaa vielä :whistle:
 
Hei, nyt vielä varmistukseksi; kuvitellaan että ovuloin tänään. Pupuiltu on eilen (su), pe ja ke. Kannattaisiko siis pupuilla tänään vai huomenna vai ylihuomenna että olisi paras mahis tärpätä? Tietty varmaan kaikkina päivinä mutta ei millään pysty kun mies myöhään illalla töissä :cry:
 
Onnea plussanneille :love::love: melkoinen plussa-aalto..

Ja tervetuloa uusille! :)

Täällä mennään kauhun sekaisissa tuntemuksista, raskausoire yksi kerrallaan on hävinnyt pois ja viime to ja la tuli verta pyyhkiessä. Ja viimeinen raskausoire eli rintojen arkuus loppui pe-la välisenä yönä ihan kerrasta.

Täällä valmistaudutaan keskenmenoon. Tänään marssin neuvolan tädin luo itku kurkussa kertomaan tilanteesta ja hän ultras minut saman tien (ihana ja ystävällinen täti olikin :love:). Kohtu on suurentunut mutta mitään siellä ei näy, koska on niin aikaista tai sitten se on mennyt kesken tai on tuulimuna, nyt menossa viikko 6+2. Oikea neuvola- aika mulla olis ollut vasta 22.12.. lähetti mut verikokeeseen, et saadaan tietää mun hcg arvo ja voidaan verrata sitä vastaavien viikkojen keskiarvoon. Ei kauhean ruusuista kuvaa antanut siitä että kaikki olis ok, vaikka sanoikin että raskaus on edelleen mahdollinen. Epänormaalia vain on kaikkien vähäistenkin oireiden loppuminen :cry: olen ihan hermoraunio..

Eli teille plussanneille sen verran vinkkiä, että tästä se huolehtiminen ja stressaaminen vasta alkaa.. :eek:
 
Onnea plussanneille :love::love: melkoinen plussa-aalto..

Ja tervetuloa uusille! :)

Täällä mennään kauhun sekaisissa tuntemuksista, raskausoire yksi kerrallaan on hävinnyt pois ja viime to ja la tuli verta pyyhkiessä. Ja viimeinen raskausoire eli rintojen arkuus loppui pe-la välisenä yönä ihan kerrasta.

Täällä valmistaudutaan keskenmenoon. Tänään marssin neuvolan tädin luo itku kurkussa kertomaan tilanteesta ja hän ultras minut saman tien (ihana ja ystävällinen täti olikin :love:). Kohtu on suurentunut mutta mitään siellä ei näy, koska on niin aikaista tai sitten se on mennyt kesken tai on tuulimuna, nyt menossa viikko 6+2. Oikea neuvola- aika mulla olis ollut vasta 22.12.. lähetti mut verikokeeseen, et saadaan tietää mun hcg arvo ja voidaan verrata sitä vastaavien viikkojen keskiarvoon. Ei kauhean ruusuista kuvaa antanut siitä että kaikki olis ok, vaikka sanoikin että raskaus on edelleen mahdollinen. Epänormaalia vain on kaikkien vähäistenkin oireiden loppuminen :cry: olen ihan hermoraunio..

Eli teille plussanneille sen verran vinkkiä, että tästä se huolehtiminen ja stressaaminen vasta alkaa.. :eek:

Voi ei @Hiutale89 kuulostaa painajaismaiselta sun viimeaikaiset tapahtumat :( Onneks sulla oli niin ihana terveydenhoitaja siel neuvolassa joka heti otti tosissaan sun hädän. Ultrasko se vatsan päältä? Saatko sen HCG vastauksen huomenna? Voi kunpa kyseessä olis vaan limakalvojen vuotelu tms ja toivottavasti kaikki menis vielä parhain päin. Tsemppiä kovasti!!
 

Yhteistyössä