♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Paljon onnea teille @Karla89 <3 Näin oli tarkoitettu:love: Kaikkea hyvää tulevaan!

Itsellä vakituinen työ, mutta nyt olen vaihtamassa työpaikkaa houkuttelevan tarjouksen perässä. Mietin vaan, että jos nyt tästä kierrosta raskaudun niin joudun sitten ilmoittamaan, että jään 8kk kuluessa äitiyslomalle... Mun tuurilla tärppää juuri nyt kuluvasta kierrosta ja en saa niin hyviä äitiysrahoja. Mutta en aio enää laittaa elämääni paussille lapsitoiveen takia. Lapsi tulee kun tulee oli työtilanne mikä sitten on.
Kivaa viikonloppua kaikille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Karla89
Olen lukenut ketjua päivittäin marraskuun alusta asti, jolloin yrityksen aloitimme. Mukaan keskustelemaan en vielä ole uskaltautunut, mutta päätöksen olen tehnyt, että seuraavan kierron, yk 6, alusta tulen mukaan.

Tänään menossa siis yk 5 ja kp 31/28-32. Kaikkien aiempien kiertojen negojen jälkeen olin päättänyt, etten tee testiä ennen, kun menkat on myöhässä. Tänään kuitenkin vihdoin annoin itselleni luvan ja tällaisen yllärin sain :love: Mitä te tässä näette? (n)

https://aijaa.com/1kSCy9
 
@Kaasa ihan selvä viivan alku siellä näkyy! Varovaiset onnittelut ja paljon tarrasukkia:love:

Lähdettiin miehen, siskon ja siskon miehen kanssa viikon lomalle Lappiin! Siskolle jo plussasta kerroin kun hän kyllä huomaa heti kun ei afterskissa maistukaan minttukaakaot:LOL: Kerrotaan myös siskon miehelle jos kysyy. Ollaan kuitenkin niin alussa vielä ettei haluta kertoa vielä kenellekään muulle.:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kaasa
@Bambinen, meillä on molemmilla vakityöt, mutta itse en ole kyllä millään muotoa unelma-ammatissani. En ole saanut koulutustani vastaavaa työtä ja teen nyt sitten ihan muita hommia. Meillä töissä on suurin osa opiskelijoita ja porukkaa vaihtuu koko ajan, kun joku saa aina oman alan töitä. Tämä työpaikka on monille siis sellainen välipysäkki opintojen ohessa. Itse koen, että olen nyt aika pahassa välitilassa tässä hommassa, koska omalla alalla ei ole oikein töitä, paitsi lyhyitä sairaslomasijaisuuksia ja minulla on tässä nykyisessä paikassa vakisopimus. En siis koe nykyistä hommaa oikein omakseni enkä haluaisi sinne jämähtää, mutta toisaalta en viitsisi minkään parin viikon pätkien takia irtisanoa vakkarisopimusta, varsinkaan tässä tilanteessa. Haen siis koko ajan kaikkia vähääkään sopivia vakituisia, mutten taida uskaltaa mihinkään pätkään lähteä… :(

@Karla89, hurjan paljon onnea! :love:

@Kaasa, kyllä siellä selkeä viivan alku on. Onnea! :love:


On, täällä pitäisi huomenna alkaa menkkojen ja sitä kautta sitten yk1 vihdoin käyntiin. Odottelua, odottelua siis :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea @Karla89 ! Näin oli selvästi tarkoitettu :love:

Ja @Kaasa selvähän tuo on, onestepiksi varsinkin :D Vahvistumisia!

Täällä pp10 ja jännittää, mutta tuntuu että ei ole kyllä mitään tapahtunut vaikka outoja tuntemuksia välillä onkin. Tässä kohtaa kun yritystä on 1,5v takana ja niitä oireita on joka kierrossa ollut vaikka minkälaisia niin on jo vähän skeptinen niiden suhteen :D Oon ollu ihan kauhee hormonihirviö ja verenpaineet on varmaan huidellu niin korkealla, että se alkiokin varmaan säikähtänyt :whistle: Ajattelin testailla ekaa kertaa varmaan maanantaina, kun keskiviikkona (ja varmistus pe) olis virallinen testipäivä. :) Jotenkin vaan ajattelee että no ei se mitään vaikkei mitään näkyisi, kun la menis niin loppuvuodelle kun vaan voi :p Mutta tottakai se plussa olisi silti unelmien täyttymys :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kaasa ja Karla89

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
Päivitetty 15.4.2018


Yritys päällä:

Jennipä 25v (mies 25v).......................ya 5/16, yk 18, hoidot aloitettu 8/17
Puukiipijä 27v (mies 27v)..................ya 6/17, yk 10
Riannah 28v (mies 30v).....................ya 7/17, yk 5
Jahapa 25v (mies 27v)........................ya 7/17 yk 2
emppu11 26v (mies 26v)...................ya 11/16, yk 13, hoidot aloitettu 1/18
Syystyttö 27v………………...….............ya 5/17, yk 9, kohdunulkoinen 12/17
Clothball, 30v (mies 30v)...................ya 8/17, yk 10
lovecoco 26v (mies 25v)....................ya 10/17, yk 5, letrozol
Nemi_K 23v (mies 29v)…………...........ya 10/17, yk6
Toiveli 28v (mies 29v)........................ ya 9/17, yk 8
VauvaHaaveilija89 28v (mies 29v)...ya 1/18, yk4
Kumiankka1 26v (mies 26v)............ ya 5/17, yk 10, km 2/18
Päppyrä 24v (mies 22v)..................... ya 1/18, yk2, km 3/18
Helmi30 30v (mies 37)....................... ya 1/18, yk3
mmii 29v (mies 37).............................ya 3/18, yk1
Abby87 31v (mies 36v)..................... ya 5/17, yk11
Lilja<3 22v (mies 24v)........................ya 11/17, yk7
Önnö 27v (mies 27v)..........................ya 4/18, yk1


Plussanneet 2018:


Eevve
26v (mies 28v), ya 12/17, yk2, plussa 1/18
Möörtsi 26v (mies 24v), ya 11/17, yk 3, plussa 2/18
Hiutale89 28v (mies 33v), ya 8/17, yk3, km 12/17, plussa 2/18
voittamaton 26v (mies 36v), ya 12/16, yk 10, hoidot aloitettu 3/17, plussa 2/18
Jocrow 25v (mies 28), ya 5/17, yk8, plussa 2/18
Eela- 29v (mies 32v), ya 1/17, yk 12, plussa 3/18
Nadine88 30v (mies 29v), ya 10/17, yk 5, plussa 3/18
Aurorials 29v (mies 29v), ya 5/17, yk 10, plussa 3/18
Joulutoive 23v, ya 11/17, tm 1/18, plussa 4/18
Karla89 29v (mies 35v), ya 8/17, yk 5, plussa 4/18


Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:

Karvakorvat 24v (mies 25v), ehkäisy pois syksy -17, "varmat päivät"/keskeytetty
Bambinen 27v, keskeytetyllä
Emmae 24v (mies 24v), keskeytetty, yritys alkaa syksyllä 2018


Taustalla:

ananasbananas 25v (mies 29v), ya 1/17, yk 4
Sanja_ 26v (mies 25v), ya 9/17, yk 5
NeitiHaaveilija 27v (mies 31v), ya 9/17, yk4
Laurajy 25v (mies 26v), ya 1/18, yk 1
Minguliini 31v (mies 30v), ya 7/16, yk 16, hoidot aloitettu 8/17


Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli haluat tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella, niin ne on helpompi bongata ja päivittää listaan. Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa @Lilja<3 Tsemppiä piinapäiviin, toivottavasti olisi tärppi nyt käynyt! :)

Täällä pitäisi tänään alkaa menkat ja yk1, mutta vielä ei ainakaan näy mitään. Toka luomukierto tosin vasta menossa, joten kierrot voi olla mitä sattuu, eikä Flon ennustukset välttämättä pidä paikkaansa, mutta katsotaan nyt, kuinka käy :LOL:

EDIT. juuri kun pääsin sanomasta, niin hanat aukesi :D Eli tästä lähtee! Yk1 ja vihdoin sain vaihtaa itseni yrittäjien listalle :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea @Karla89 ! :love:

Varovaiset onnittelut myös @emppu11 :love:

@Önnö lle tsemppiä yrityksen aloitukseen! Tervetuloa yrittäjiin (y)

@Bambinen kysyi jossain vaiheessa (en jaksa puhelimella kirjautua ja kirjoittaa kun tää sivu on ÄRSYTTÄVÄ) työtilanteesta. Oon aiemminkin tästä kirjoittanut, mutta meillä on mies vakitöissä ja mä opiskelen. Vielä on useampi vuosi jäljellä, mutta mielummin teen ainaki sen yhden vauvan välissä, kuin että oottaisin valmistumista (sitten oisin jo yli 30v). Tänä kesänä tulee ikää 27v, ja oon aina halunnut lapsia viimeistään 25v. Tätä oli pakko siirtää parilla vuodella kun olin sinkku silloin kun täytin 25v :D Tällä menolla lapsia ei tule edes 27 vuotiaana :cautious:

Täällä on flon mukaan dpo3, jolloin meidän talletukset osui dpo-1 ja dpo1 kun mies oli reissussa just to-la (pe ovulaatio). MUTTA la-su yönä heräsin siihen kun mahaan sattui ihan järkyttävän paljon, en meinannut päästä sängystä ylös. Oiskohan km sekoittanut mun kroppaa ja tuo ois ollu ovulaatio? (n) En siis oo muuten seuraillut tai ees yrittänyt tarkkailla niin ei mitään tietoa onko perjantaina ollut jotain normaaleja ovulaatio-oireita. Nyt vaan toivon, että ovulaatio oli vasta tuolloin yöllä jolloin talletukset osuis nappiin :D

@Jennipä Mitä kuuluu? Eikös sullakin ala olla piinapäivät menossa? Vai muistanko ihan väärin, että meillä ois alkanu uus kierto samoihin aikoihin :D
 
@emppu11, kyllähän siellä ihan selkeä viiva näkyy! Paljon onnea ja tarrasukkia! :love: Ihanaa, että saadaan plussia tähänkin ketjuun :)

@Kumiankka1, toivottavasti olisi tallettelut osuneet kohdilleen ja tärppi kävisi. Tsemppiä piinapäiviin! :)


Jännää, että viimein pääsee oikeasti yrittämään :LOL: Johan tässä on täällä tätä aikaa kulutettu. Toivottavasti ei tarvitsisi hengailla yhtä kauan yrittäjissä, kuin yrityksen aloittamisen odottelijoissa, mutta saa nyt nähdä. Jotenkin en usko, että ihan heti ensimmäisistä kierroista tärppäisi, mutta eihän sitä ikinä tiedä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Karla89
Kiitos! Toivotaan nyt että vahvistuisi ja pysyisi mukana... En ihan vielä noin hailukasta uskalla lähteä täältä pois joten hengailen täällä vielä :)

Mahtavaa @Önnö että pääsette starttaamaan yrityksen! Tsemppiä kovasti!

ja @Kumiankka1 tuota opiskeluasiaa mietin noin itsekin, turha sen takia on laittaa muuta elämää ja unelmia pauselle :) Toivottavasti ovis olisi ollut nyt hieman myöhemmin niin olisi aikataulutettu hyvin!
 
  • Tykkää
Reactions: Önnö
Onnea @emppu11 :love::love::love: vahvistumisia viivalle :)

@Önnö tsemppiä todellisiin piinailuihin :)

@Kumiankka1 joo viikon päästä pitäis alkaa menkat. Ei enään jaksa uskoa raskautumiseen, vika letrokierto kuitenkin menossa. Sitten selvittelemään mikä on seuraava hoitomuoto ja milloin lie pääsee aloittamaan. Nyt toki tallettelut osu ihan oviksen aikaan kivuista päätellen (oli aikamoista :cautious::ROFLMAO:) mutta eipä se ole ennenkään tuntunut auttavan.

Enpä ole jaksanut hirveesti kommentoida täällä. Peukkuja kaikille kuitenkin yleisesti.
 
@Jennipä Tuntuu tosi pahalta sun puolesta kun mitään ei tapahdu :unsure: Toivottavasti saatte uudet järeämmät aseet käyttöön vielä ennen kesää! Tottakai toivon teille plussaa jo tästä kierrosta, oikeestaan toivon sun plussauutisia enemmän kuin omia:love: Paljon tsemppiä teille (y):love:
 

Yhteistyössä