♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Sasusa Noihin siniväritesteihin ei liene luottamista. Joillekin niihin tulee aina haamu.

Mulla testit kuumotteli kaapissa niin että tein jo 6 dpo testin tänään. Oletettavasti nega. :LOL: Pe ennen juhannusjuhlinnan aloitusta on pakko testata uudelleen. Silloin 10 dpo. Itsellä on sellainen tunne välillä, että raskaana olen. En tiedä miksi. Onko vaan toiveilua?:cool: Tämä nyt on tosiaan ensimmäinen kerta kun mies on tullut sisään ennen ovista, eikä liian myöhään sen jälkeen. Ehkä siksi on se fiilis, kun kerrankin olisi oikea mahdollisuus. Edellyttäen, että ne siittiöt on sinnitelleet sisälläni kolme päivää...
 
Hei, täällä taas. Minut voi valitettavasti siirtää plussanneista taas takaisin yrittäjiin...

Syystyttö 27v, ya 5/17, yk 11, ku 12/17 ja tuulimuna 6/18

Mulla oli siis viime perjantaina kunnallinen varhaisultra, kun viikkoja piti olla kasassa 6+4. Siellä näkyi kuitenkin vain tyhjä sikiöpussi eikä alkiota ollenkaan. Lääkäri totesi, että kun raskaustestin plussasta on jo yli 2 viikkoa, ei kyseessä voi olla normaalisti etenevä raskaus. Otettiin vielä verikokeet pe ja su, ja hcg:kään ei nouse normaalisti vaan hcg-arvot oli kumpanakin päivänä noin 1000. Lääkärien tuomio oli perjantaina ja tänään puhelimessa sama: kyseessä tuulimunaraskaus tai mahdollisesti kohdunulkoinen :cry: Ja ei ole toivoa, että se muuksi muuttuisi.

Nyt sitten edessä vielä lisää verikokeita ja varmuuden vuoksi ultra, jossa etsitään sitä kohdunulkoista. Jos keskenmeno ei ala itsestään niin varmaan sitten aika pian lääkkeellisesti. Pettymys on kova, koska tässä raskaudessa ei ollut tiputteluvuotoa tai mitään mistä olisi voinut päätellä, ettei kaikki ole kunnossa. Raskausoireita on ollut paljon. Itkettää, harmittaa, surettaa :( Jotenkin kai taas uutta kohti...

Laitoin nyt tohon jo sen yk 11, joka on sit seuraava kun yrittämään päästään.
 
@Sasusa mäkään en tiedä mistään mitään mutta pikkuhiljaa täältä kaikkea enemmän ja vähemmän oleellista poimii :D

@syystyttö oon niin pahoillani! :( Tsemppihalit sinne! Toivotaan että hommat lähtis itsekseen käyntiin.

@Toiveli kuinka pitkällä piinailet? Toivotaan teille ja myös @Naturamama juhannusplussaa :love:

Täällä päästy yli pahimmasta pettymyksestä missatun oviksen suhteen. Jospa menkkojen alkuun osais suhtautua neutraalimmin kun tietää, että ne kuitenkin alkaa. Nautitaan sitten kesästä kun ei vauvaa tule :p
 
Viimeksi muokattu:
Tänään dpo9, en usko raskauteen ennen kuin saan plussan enkä enää ikinä testaa ennen dpo13, saanut aina kovasti pettyä ja en ole ikinä haamun haamua saanut...
Nauti nyt kesästä, mutta ymmärrän ton turhautumisen kun ei pääse ovista hyödyntämään! Oon saanut parit raivarit miehelle kun ei ole ollut oviksen aikaan kotona miten niin hullu vauvakuumemuija:ROFLMAO: @Evelin27
 
Hei!
Tahtoisin tulla kuumeilemaan kanssanne. Kaipaan vertaistukea, sillä en tiedä minne muualle purkaisin innostusta :-D töissä ei uskalla puhua, vaikka mulla onkin tosi mukavia työkavereita joiden kanssa vietän myös vapaa-aikaa, en halua pomon kuulevan kuumeiluistani... muutama läheinen ystävä tietää että toivomme lasta, mutta ei sitä viitti puhua ovulaatiobongauksesta tms kun heitä eivät lapset kiinnosta vielä vuosikausiin:D

Vauvakuume on yhtä kova meillä molemmilla, mies ehkä vähän optimistisempi, minua vähän jännittää. Jännitän negatiivista tulosta, positiivista tulosta, vähän kaikkea:D tämä on niin kutkuttavaa!


Eli:
Minä olen 26-vuotias, mieheni 28. Yritys aloitettu 5/18 Ja nyt yk 2
 
Voi ei, oon todella pahoillani teidän puolesta @syystyttö! :( Paljon voimia sinne!

Tervetuloa @Audreyy!


Täällä oviksen olisi pitänyt Flon mukaan olla lauantaina. En jaksanut testailla, mutta mitään tuntemuksia ei ollut, joten vähän epäilen, ettei ovis ollut silloin. Eikä ole vieläkään kuulunut eli taitaa taas kierto venyä. Nyt meillä on tosin muuttoprojekti juuri päällä eli saattaa tämä stressi ja muutos nyt aiheuttaakin heittoja. Ja toisaalta myös talletteluaikaakin on vähän heikosti, joten tämä kierto nyt varmaan menee muutenkin aika hukkaan. Toivon vaan, ettei kierto silti venyisi samalla tavalla kuin edellinen.
 

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
Päivitetty 19.6.2018


Yritys päällä:

Jennipä
25v (mies 25v).......................ya 5/16, yk 20, hoidot aloitettu 8/17
Riannah 28v (mies 30v)......................ya 7/17, yk 6
Jahapa 25v (mies 27v)........................ya 7/17 yk 3
Toiveli 28v (mies 29v)........................ ya 9/17, yk 11
lovecoco 27v (mies 25v).....................ya 10/17, yk 6, letrozol
VauvaHaaveilija89 28v (mies 29v).....ya 1/18, yk6
Kumiankka1 27v (mies 27v).............. ya 5/17, yk 12, km 2/18, km 5/18
Päppyrä 24v (mies 22v)..................... ya 1/18, yk2, ku 3/18
Helmi30 31v (mies 37)....................... ya 1/18, yk5
Önnö 27v (mies 27v)...........................ya 4/18, yk2
Evelin27 27v (mies 28)...................... ya 2/17, yk16
minäitse 31v.......................................ya 5/18, yk1
nipsu#5 25v (mies 21v)......................ya 5/18, yk1
tylleröinen_21 21v (mies 23v)............ya 5/18, yk2
Mansikka19 27v (mies 28v)................yk2
Lilja<3 22v (mies 24v)........................ ya 11/17, yk8
Sennay 28v (mies 33v)........................ya 5/18, yk1
Emppuelkku 30v (mies 29v)................ya 9/17
Sasusa 25v (mies 28v)........................ya 5/18, yk1
Syystyttö 27v...................................... ya 5/17, yk 11, ku 12/17, tm 6/18
Audreyy 26v (mies 28v).......................ya 5/18, yk2



Plussanneet 2018:

Eevve
26v (mies 28v), ya 12/17, yk2, plussa 1/18
Möörtsi 26v (mies 24v), ya 11/17, yk 3, plussa 2/18
Hiutale89 28v (mies 33v), ya 8/17, yk3, km 12/17, plussa 2/18
voittamaton 26v (mies 36v), ya 12/16, yk 10, hoidot 3/17-->, plussa 2/18
Jocrow 25v (mies 28), ya 5/17, yk8, plussa 2/18
Eela- 29v (mies 32v), ya 1/17, yk 12, plussa 3/18
Nadine88 30v (mies 29v), ya 10/17, yk 5, plussa 3/18
Aurorials 29v (mies 29v), ya 5/17, yk 10, plussa 3/18
mmii 29v (mies 37), ya 3/18, yk1, plussa 3/18
Joulutoive 23v, ya 11/17, tm 1/18, plussa 4/18
Karla89 29v (mies 35v), ya 8/17, yk 5, plussa 4/18
emppu11 26v (mies 26v), ya 11/16, yk 14, hoidot 1/18-->, plussa 4/18
Abby87 31v (mies 36v), ya 5/17, yk11, plussa 4/18
rust 33v (mies 35v), ya 11/17, yk 8, plussa 6/18
Puukiipijä 28v (mies 27v), ya 6/17, yk 11, plussa 6/18


Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:

Karvakorvat 24v (mies 25v), ehkäisy pois syksy -17, "varmat päivät"/keskeytetty
Bambinen 27v, keskeytetyllä, yritys alkaa syksyllä 2018
Staar9 23v, keskeytetty/"varmat päivät", ya 12/18 tai alkuvuodesta -19
Naturamama, yritys alkaa 2018 lopussa


Taustalla:

ananasbananas 25v (mies 29v), ya 1/17, yk 4
Emmae 24v (mies 24v), keskeytetty, yritys alkaa syksyllä 2018
Clothball 30v (mies 30v), ya 8/17, yk 10


Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli haluat tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella, niin ne on helpompi bongata ja päivittää listaan. Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Tännekin varmaan ensimmäistä tilannepäivitystä sitten liittymisen. :whistle: Ensiksi kuitenkin pahoittelut @syystyttö ja tsemppiä. Tervetuloa uudet, onneksi olkoon plussanneet ja tsemppiä kaikille piinailuun ja kuumeiluun. :love:(y)

Omaa napaa sen verran, että kp 24/27-29 ja dpo 9 nyt menossa. Ovulaation oireita ei juuri ollut, en tosin tikutellut, mutta talleteltiin silti oletetun ovulaation aikoihin ja sit vielä myöhemminkin. Oireita raskauden suuntaan ei juuri ole, mutta ei ole oikein menkkoja edeltäviä oireitakaan. Juhannuksen olen töissä, joten jos ei menkat ala viimeistään sunnuntaina, niin sitten voisi jo testailla viimeistään maanantaina. Pregcheckin testi löytyy kaapista jo valmiiksi. :whistle:
 
@Toiveli :LOL::LOL: mä niin ymmärrän! Toivotaan teille plussaa niin ei tarvis enää pettyä!

@Audreyy tervetuloa mukaan jakamaan fiiliksiä :)

@Önnö toivotaan, että ei venyis enää! Voin kuvitella kuinka turhauttavaa, kun tuntuu säännöllisen kierron oviksetkin olevan "liian harvoin". Tsemppiä sinne (y)

@Sennay toivotaan että siellä olis jotain oireiden puutteesta huolimatta tapahtunut ja olis osunut yritys oikeaan kohtaan (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Önnö ja Sennay
Oletan että ovuloin - harmikseni mies on töiden takia eri paikkakunnalla pari päivää. Eilen illalla harrastettiin seksiä (Onko talletella korrektimpi termi? Nää asiat on mulle ihan uusia:D) joten periaatteessa ei "mennyt täysin hukkaan" tämä kierto. Toivottavasti ensi kuussa satutaan saman katon alle hedelmällisinä päivinä. Ollaan aika meneviä, töiden lisäksi näemme paljon ystäviä ja perhettä, ja olemme usein viikonloput pois kotoa tai meillä on vieraita. Tää seksin harrastaminen tiettyinä päivinä saattaa tuottaa ongelmia, enpä ollut tätä aavistanut etukäteen. :-D no, eihän se välttämättä vaadi kun yhden oikean hetken..
 
@Evelin27, kiitos tsempeistä! :) Edelleenkään ei ole ovista kuulunut, joten taitaa tämä kierto venyä, ellei sitten olisi käynyt niin, etten vaan huomannut ovista. Turhauttaahan tämä vähän ja varsinkin, kun ei ole vielä kovinkaan montaa kiertoa ilman pillereitä ollut, niin ei jotenkin osaa oikein sanoa mitään kierroista, kun kaikki tuntemukset ovat vielä niin uusia. Odottelua, odottelua siis, saa nähdä :)
 
@Önnö täälläkää ei tässä kierrossa oo ovista kuulunut. Nyt kp 24 :unsure:. Ja kuitenkin letrot tässä kierrossa käytössä ja niillä oon kuitenkin aina tähän asti ovuloinut. Ja oon tähän asti aina ovulaation tunnistanut joko ovulaatiokivuista tai ovulaation jälkeisitä oireista. Jossain vaiheessa pitää katkasta kierto lääkkeillä mut pitkitän vielä, että sais sitten inssit syksyllä sovittua sopiville viikoille.

Toivottavasti siellä ovulaatio ei antas odottaa kovin kauaa!
 
@Jennipä, kurjaa, että sielläkin ovis antaa odotuttaa itseään. Varsinkin, kun yleensä on letrot auttaneet. Toivottavasti teillä syksyn hoidot toisivat viimein avun :)


Täälläkin on nyt jo kp 21 menossa, eikä ovista tosiaan ole kuulunut. Olen sen kuitenkin ensimmäistä pilleritöntä kiertoa lukuun ottamatta joka kierrossa tunnistanut selkeistä kivuista, joten en oikein usko, että olisi mennyt ohi huomaamatta. Mutta voihan sekin tietysti olla mahdollista. Turhauttaa vaan, kun ei oikein tiedä, mitä tässä odottaisi ja millaisella aikataululla. Jos menee viime kierron mukaan, niin tässä saa vielä pari viikkoa odotella edes sitä ovista ja sitten vasta ihmetellä, alkaako menkat vai ei. Jos taas lyhimmän kierron mukaan menisi, niin menkat alkaisivat jo alle viikon sisään.

Tavallaan onni, että meillä on nyt juuri muutto menossa ja päästään uuteen kotiin ensi viikolla, niin ei ehdi paljon murehtia vauvajuttuja. Mutta toisaalta tietysti stressi voi hyvinkin sotkea kiertoa, mikä ei tietysti ole niin onnekasta…
 
Täällä testattu odotetusti tyylipuhdas nega RFSU:n herkällä puikkotestillä dpo 11. Oli niin paljon kaikenlaisia oireita, että päätin vastoin ajatuksiani testata jo nyt. Ei harmita, koska en pahemmin ovistakaan bongannut.Sunnuntaina pitäis alkaa menkat, joten mielenkiinnolla odotan, että kuinka pitkäksi kierrot venyy. Hyvää juhannusta kaikille!
 
Oon @syystyttö niin pahoillani :cry:

Mä tulin vaan pikaisesti omanapailemaan jos joku vielä muistaa mut. @Jennipä nyt ainakin :D Oltiin tänään rakenneultrassa, viikkoja on 21+0. Raskaus on sujunut ihan mukavasti, alun pahoinvoinnista ja tokan kolmanneksen alussa olleesta kuukauden kestäneestä päänsärystä huolimatta. Mikä tärkeintä ultrassa oli kaikki hyvin ja me saadaan marraskuun alussa poika :love:

Tsemppiä hirmuisesti kaikille teille tänne kuumeilijoihin! Käyn edelleen melkein viikottain lueskelemassa kuulumisia kun ehti tulla niin tavaksi tuossa yritysaikana :ROFLMAO:
 
Täällä eilen alkoi tuhru ja tänään varmasti alkaa kunnon vuoto eli ei tullut juhannusplussa, Toiveli yk12 kp1/27

Seuraava kierto on eka 3kuukauteen ilman teroluteja katson millainen kierto on ja jos ei plussaa näy otan yhteyttä omaan gyneen ja kysyn mitä seuraavaksi. Huolestuttavaa kun plussaa ei kuulu:(
Plussatuulia ja hyvää juhannusta kaikille!<3
 
Tervetuloa @Audreyy! Meillä oli pitkään yrityksessä sama ongelma, että oltiin aika meneväisiä, etäsuhteessakin välillä ja miehellä työreissuja. Yritä siinä sitten ajoittaa tallettelut kohdilleen... Mä oon siveästi puhunut talletteluista ja peiton heilutuksesta, mutta saa kai sitä iha seksistäkin puhua :D

Onnea hurjasti @Lilja<3! :love:

Pahoittelut @Toiveli uuteen kiertoon joutumisesta. Kyllä se aina vaan on :poop: fiilis.

@voittamaton Kyllä mäkin sut muistan, vaikkei kovin monta kuukautta yhtä aikaa kirjoiteltu! Kiva kun käyt kertomassa kuulumisia ja ihanaa kun ultrassa oli kaikki hyvin. :barefoot:

ON: Täällä alkoi odotettu keskenmenovuoto onneksi ihan itsekseen. Sain kuitenkin cytotec-lääkkeet vauhdittamaan kohdun tyhjenemistä, kun vuoto oli aika vaisua. Nyt on sitten vuotanut. Henkisestikin olo on jo vähän parempi, ajatukset tulevassa eikä vain tässä menetyksessä. Lääkäri oli onneksi tosi empaattinen ja ihana jälleen kerran, harmitteli tapahtunutta ja uskoi että kyllä meilläkin raskaus pian onnistuu. Ja sai multa hymynpoikasenkin, kun kehotti korkkaamaan juhannuksena siiderin tai pari :D
 

Yhteistyössä