♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Onnea plussista @Önnö ja @Helmi30 niin ihanaa! :love: Toivottavasti plussa-aalto jatkuu<3 kiitos @Kumiankka1 listan päivittelystä:)

Mietin onko täällä ovuloimaton kierto kun tänään ko16 ja ei merkkejä oviksesta... Erikoista... Yleensä väh 3pvää ennen ovista alkaa vahvat oireet ja merkit. Kierto mulla melko lyhyt yleensä niin en haluaisi että Ovis tulisi noin myöhään:( no katsotaan...
 
Aivan ihania uutisia täällä!:love: En ole kerennyt paljon käydä lukemassa, mutta tällä viikolla palataan Suomeen ja loma loppuu, joten aikaakin jää enemmän. Täällä siis yk3 KP 18. Edelleenkään en ole ovulaatiota tuntenut/löytänyt testillä, kuukautiset pitäisi Flon mukaan alkaa viikon sisällä, mutta olen alkanut pohtimaan voisiko olla jotain ongelmaa tai sitten en osaa käyttää noita ovulaatiotestejä :confused: käytän rfsun testejä, jos sillä on jotain väliä
 
Pitkästä aikaa taas täällä Meillä edelleen haaveillaan esikoisesta, yritystä yli 2vuotta takana.. Jätin hetkeksi tämän palstan jotta keskittyisin johonkin muuhun kuin olemattomien raskausoireiden etsimiseen
Menkat olisi taas lähestymässä, mutta kropassa on jotain outoa
Olen nyt useamman yön valvonut, uni ei vaan tule tai sitten tulee vain muutamaksi tunniksi.. En nuku, mutta en ole myöskään väsynyt.. Jotenkin pulssi tuntuu nopeammalta.. huomasin myös muutama päivä sitten alavatsassa jännän tuntemuksen aivastaessa ja sängystä kun olin nousemassa niin tuntui kuin olisin tehnyt vatsalihaksia oikein urakalla, vaikka en ole yhtäkään tehnyt... Viime yönä jouduin nousemaan vessaan ja juomaan.. jotenkin vetämätön olo kokoajan, mutta silti tekis hirveesti mieli tehdä kaikkea

Ota tästä omasta kropasta nyt selvää
Niin ja nännejä kutittaa

Onnea kaikille plussanneille ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja<3
Kiitos kaikille onnitteluista :love:

Mä tein tänään viikkonäytöllisen CB:n, jota oon hautonut kaapissa tammikuusta asti. Ajattelin että tulee tässä vaiheessa vielä 1-2 viikkoa, mutta tulikin 2-3 viikkoa o_O hedelmöityksestä omien laskujen mukaan tasan 2 viikkoa, joten voiko tuosta ajatella että on ovis ollut ehkä aiemmin, vai onko ihan normaalia jo tässä vaiheessa tuo 2-3 (n)

Mites @Önnö viikkonäyttö?

Kyl se mun mielestä voi jo näyttää 2-3(y)
 
Pitkästä aikaa taas täällä Meillä edelleen haaveillaan esikoisesta, yritystä yli 2vuotta takana.. Jätin hetkeksi tämän palstan jotta keskittyisin johonkin muuhun kuin olemattomien raskausoireiden etsimiseen
Menkat olisi taas lähestymässä, mutta kropassa on jotain outoa
Olen nyt useamman yön valvonut, uni ei vaan tule tai sitten tulee vain muutamaksi tunniksi.. En nuku, mutta en ole myöskään väsynyt.. Jotenkin pulssi tuntuu nopeammalta.. huomasin myös muutama päivä sitten alavatsassa jännän tuntemuksen aivastaessa ja sängystä kun olin nousemassa niin tuntui kuin olisin tehnyt vatsalihaksia oikein urakalla, vaikka en ole yhtäkään tehnyt... Viime yönä jouduin nousemaan vessaan ja juomaan.. jotenkin vetämätön olo kokoajan, mutta silti tekis hirveesti mieli tehdä kaikkea

Ota tästä omasta kropasta nyt selvää
Niin ja nännejä kutittaa

Onnea kaikille plussanneille ❤
Lupaavia oireita sulla! Toivotaan parasta! (y) Koska meinaat testailla?
 
Täällä eletään jännittävää aikaa. Huomenna tod näk ovis ja tänään pupuilua. Ensimmäinen yrityskierros. Miten tämä onkin näin maagista ja epätodellista, kun kaikki on mahdollista, mutta kuitenkin mielessä pyörii että yrityksestä voi tulla pitkä. Olen yrittänyt olla puhumatta miehelle kierron vaiheista, mutta uskon hänen tietävän.

Sitten ällövaroitus: Oletteko huomanneet, että hedelmällisinä päivinä spermat jäisivät sisään? Tavallisesti ne holahtaa minusta ulos heti kun vessaan pääsee, mutta nyt tuli vain hyvin pieni määrä...o_O
 
Lupaavia oireita sulla! Toivotaan parasta! (y) Koska meinaat testailla?
Kyllä mä aattelin koittaa venyttää sen testailun ens viikon puolelle, ku kierto ei oo mikään kaikista säännöllisin
Jotenkin vaan tullu epäilys, että ehkä noihin oireisiin on joku muukin selitys

Suunnitelmissa olisi alustavasti sitten tän vuoden puolella lähteä tutkimuksiin, jollei tärppi käy.. Pelottaa vaan ajatuskin tutkimuksiin menosta, tai oikeastaan siitä, että lääkäri ilmoittaa ettei koskaan voida omia lapsia saada..
 
Tsemppiä kaikille odotukseen ja "yritykseen" ❤
Meillä on menossa vissiin karkeasti arvioiden YK26 Vähän meinaa mieltä rassata..
En oo oikein jaksanu innostua tästä kierrosta vaikka menkat on nyt 4 päivää myöhässä Mitään kummempia oireita ei nyt enää ole.. Ainoa poikkeus normaaliin kiertoon on se, että yleensä vuoraan itteni siteillä jo päivää ennen menkkojen oletettua alkua, mutta nyt ei oo tullu mieleenkään laittaa mitään siteitä Ei vaan oo yhtään sellanen olo, että menkat alkais..
Ainoa muuten mitä eilen huomasin, kun nostelin hevosille pikkupaaleja (8kg) niin välillä nipisteli mahasta.. kerran niin voimakkaasti että mieskin pysähtyi kysymään että mikä tuli

Nyt oon vaan alkanut miettimään, että mitä JOS oonkin raskaana ja mun pitäis aloittaa elokuun alussa uudessa työpaikassa tosin määräaikaisena ens kesään asti, mutta mitä mahtaa uusi pomo ajatella jos heti ensi kuukausien jälkeen ilmotan että oonkin raskaana
Sen takia meijän oli tarkotus mennä sinne tutkimuksiinkin vasta syksyllä, niin kerkeis toi mahdollinen työ päättyä sopivasti niin ettei tarvis kesken jättää ehkä mun ei pitäis ajatella tälläsiä asioita näillä yrityskerroilla, jos nyt on sattunut tärppäämään
 
Tsemppiä kaikille odotukseen ja "yritykseen" ❤
Meillä on menossa vissiin karkeasti arvioiden YK26 Vähän meinaa mieltä rassata..
En oo oikein jaksanu innostua tästä kierrosta vaikka menkat on nyt 4 päivää myöhässä Mitään kummempia oireita ei nyt enää ole.. Ainoa poikkeus normaaliin kiertoon on se, että yleensä vuoraan itteni siteillä jo päivää ennen menkkojen oletettua alkua, mutta nyt ei oo tullu mieleenkään laittaa mitään siteitä Ei vaan oo yhtään sellanen olo, että menkat alkais..
Ainoa muuten mitä eilen huomasin, kun nostelin hevosille pikkupaaleja (8kg) niin välillä nipisteli mahasta.. kerran niin voimakkaasti että mieskin pysähtyi kysymään että mikä tuli

Nyt oon vaan alkanut miettimään, että mitä JOS oonkin raskaana ja mun pitäis aloittaa elokuun alussa uudessa työpaikassa tosin määräaikaisena ens kesään asti, mutta mitä mahtaa uusi pomo ajatella jos heti ensi kuukausien jälkeen ilmotan että oonkin raskaana
Sen takia meijän oli tarkotus mennä sinne tutkimuksiinkin vasta syksyllä, niin kerkeis toi mahdollinen työ päättyä sopivasti niin ettei tarvis kesken jättää ehkä mun ei pitäis ajatella tälläsiä asioita näillä yrityskerroilla, jos nyt on sattunut tärppäämään
Entä jos tekisit testin ja miettisit sitten käytännön asioita? (y)
 
Heippa! Täällä plussattu räikeillä viivoilla lauantaina 10 dpo ja viivat vahvistuneet vahvistumistaan, eli minut voikin sitten heti lisätä plussanneisiin: Naturamama 33v./yk1/plussa 7/18 :love:

Puhaltelen plussatuulia teille täältä ja toivon, etten joudu pian takaisin haaveilemaan. :love:
 
Onnittelut täälläkin ketjussa @Naturamama :love: ihanaa kun teillä tärppäsi näin nopeasti!

ON: toivon että pääsen liittymään huhtikuisiin, koska tänään kp34/dpo12 (en kyllä ole uskaltanut testata... Negapelko) ja menkkoja ei näy. Ei ole koskaan ollut näin pitkää luteaalivaihetta eli hyvä kun pitenee. Oireina kyllä vain vatsan juilinta mikä voi olla merkki myös menkoista. Tissit eivät kovin kipeät... No huomenna testaan ja tiedän totuuden.:whistle:

Miten @Haaveilija(ko) kierto päättyi?? Työn kannalta ei pitäisi miettiä, koska ei tätä lapsen tuloa voi päättää ja laittaa muuta elämää paussille... Mutta ymmärrän niin hyvin että stressaa kertoa raskaudesta uudessa työpaikassa jos tärppi tulee:) tsemppiä!
 

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
Päivitetty 25.7.2018


Yritys päällä:

Jennipä
25v (mies 25v).......................ya 5/16, yk 21, hoidot aloitettu 8/17
Riannah 28v (mies 30v)......................ya 7/17, yk 6
Jahapa 25v (mies 27v)........................ya 7/17 yk 3
Toiveli 28v (mies 29v)........................ ya 9/17, yk 13
lovecoco 27v (mies 25v).....................ya 10/17, yk 6, letrozol
VauvaHaaveilija89 28v (mies 30v).....ya 1/18, yk7
Kumiankka1 27v (mies 27v).............. ya 5/17, yk 14, km 2/18, km 5/18
Päppyrä 24v (mies 22v)..................... ya 1/18, yk2, ku 3/18
Evelin27 27v (mies 28)...................... ya 2/17, yk16
minäitse 31v.......................................ya 5/18, yk1
nipsu#5 25v (mies 21v)......................ya 5/18, yk1
tylleröinen_21 21v (mies 23v)............ya 5/18, yk2
Mansikka19 27v (mies 28v)................yk4
Emppuelkku 30v (mies 29v)...............ya 9/17
Sasusa 25v (mies 28v)........................ya 5/18, yk1
Syystyttö 27v...................................... ya 5/17, yk 11, ku 12/17, tm 6/18
Audreyy 26v (mies 28v).......................ya 5/18, yk2
midoo 24v (mies 28v)..........................ya 6/17
sucrine 31v (mies 33)......................... ya 12/17, yk6


Plussanneet 2018:

Eevve
26v (mies 28v), ya 12/17, yk2, plussa 1/18
Möörtsi 26v (mies 24v), ya 11/17, yk 3, plussa 2/18
Hiutale89 28v (mies 33v), ya 8/17, yk3, km 12/17, plussa 2/18
voittamaton 26v (mies 36v), ya 12/16, yk 10, hoidot 3/17-->, plussa 2/18
Jocrow 25v (mies 28), ya 5/17, yk8, plussa 2/18
Eela- 29v (mies 32v), ya 1/17, yk 12, plussa 3/18
Nadine88 30v (mies 29v), ya 10/17, yk 5, plussa 3/18
Aurorials 29v (mies 29v), ya 5/17, yk 10, plussa 3/18
mmii 29v (mies 37), ya 3/18, yk1, plussa 3/18
Joulutoive 23v, ya 11/17, tm 1/18, plussa 4/18
Karla89 29v (mies 35v), ya 8/17, yk 5, plussa 4/18
emppu11 26v (mies 26v), ya 11/16, yk 14, hoidot 1/18-->, plussa 4/18
Abby87 31v (mies 36v), ya 5/17, yk11, plussa 4/18
rust 33v (mies 35v), ya 11/17, yk 8, plussa 6/18
Puukiipijä 28v (mies 27v), ya 6/17, yk 11, plussa 6/18
Lilja<3 22v (mies 24v), ya 11/17, yk8, plussa 6/18
Helmi30 31v (mies 37), ya 1/18, yk5, plussa 7/18
Önnö 27v (mies 27v), ya 4/18, yk2, plussa 7/18
Naturamama 33v, ya 6/18, yk1, plussa 7/18


Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:

Karvakorvat 24v (mies 25v), ehkäisy pois syksy -17, "varmat päivät"/keskeytetty
Bambinen 27v, keskeytetyllä, yritys alkaa syksyllä 2018
Staar9 23v, keskeytetty/"varmat päivät", ya 12/18 tai alkuvuodesta -19


Taustalla:

ananasbananas 25v (mies 29v), ya 1/17, yk 4
Emmae 24v (mies 24v), keskeytetty, yritys alkaa syksyllä 2018
Clothball 30v (mies 30v), ya 8/17, yk 10


Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli haluat tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella, niin ne on helpompi bongata ja päivittää listaan. Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea @Naturamama :love::love: Ihana kun tärppäsi ja selkein viivoin!

@Toiveli pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. Kurjinta se on silloin, kun toiveet ehtii jo vähänkin nousta :(

ON: Täällä on nyt vihdoin selvitty tuulimunasta ja keskenmenovuodosta, ja tullut yhdet normimenkat tapahtuneen jälkeen. Lääkäriltä vihreää valoa uuteen yritykseen ja aluillaan siis jo listaan päivitetty yk11. Kivalta tuntuu päästä pupuilemaan ja yrittämään, mutta samalla aika pessimistiset ei-tästä-mitään-tuu-fiilikset. Tuntuu, että jos sen plussan saakin niin omalla kohdalla se menee kuitenkin kesken... Mies taas on jotenkin positiivisella asenteella, että kun nyt on jo ollut kohdunulkoinen ja tuulimuna ja lääkärien mukaan kumpikin vain huonoa tuuria, niin ei meille nyt enää kolmatta voi sattua kohdalle!
 
@syystyttö Täällä on täsmälleen samat fiilikset.. Itsestä tuntuu, että jos nyt raskautuisi niin kesken menisi kuitenkin. Tänään pitäisi menkat alkaa, eikä testaaminen ole käynyt edes mielessä. Mies on sitten taas positiivisempi, vaikka nyt ei olla hirveästi asiasta puhuttu. Hän uskoo, että kyllä tässä vielä onnistuu. Onneksi meille tulee koiravauva tässä parin päivän päästä niin saa jotain hellittävää :love:
 
Hienoa kun taas pääsette aloittamaan yrityksen! Ollut kyllä niin huonos tuuria, mutta jos tämä kolmas kerta toden sanoo:love: hienoa kun miehesi on tsemppi päällä:) @syystyttö

Onnea tulevasta karvavauvasta! Mikä on rotu?:love: Ja hienoa kun sinunkin miehesi on positiivisella asenteella(y) @Kumiankka1

Täällä menkat pian loppu ja mieli jo parempi. Oma mies näki niin harmituksen kun vuoto alkoi, että myös suloisesti lohdutteli. No toivotaan, että tämä on meidän kaikkien kierto!
 
Nyt kävi sitten niin, että tein tänä aamuna kaksi positiivista raskaustestiä :eek:. Ja vieläpä kierrossa, jossa ei ollut yhtään yritystä (kauheen kliseistä), joten en osannut plussatestiä ees odottaa. Söin primolutit, jotta päästäisiin ajoissa syksyllä insseihin, joista viikon päästä alkoi pieni tuhru joka kesti reilun vuorokauden. Ihmettelin kun tuhru loppu ja rinnat on vielä arat ja päätin tehdä testin ja tässä sitä ollaan. Pregcheckkiin kun alkoi piirtyä heti viivaa niin kaivoin clearbluen viikkonäyttöisen testin esiin, johon ilmestyi pregnant 2-3. :love: Kuvat on, muttei riitä vielä kärsivällisyys niitä tänne laittamaan.
 
Täältä taustalta myös isot onnittelut @Jennipä !! :love: Oon välillä lueskellut ja seurannut myös sun kuulumisia, ja tuon plussan olet kyllä ansainnut!

Oon tosiaan pitkään käynyt vaan lueskelemassa, kun ei oma yritys ole vielä päällä. Tässä nyt on moni asia loksahdellut viime aikoina kohdalleen, ja myös mies on alkanut suhtautua asiaan tosi myötämielisesti ja jopa odottaen. Hän olis ollut valmis yrittämään jo nyt, mutta mulla meni pupu pöksyyn ja ajattelin että hoidetaan nyt nämä kesän juhlinnat alta ja ehkä sitten ensi kuussa rohkaistun itsekin.. (y)

Olo on kyllä iloinen ja onnellinen mutta myös tosi pelokas ja epävarma, oonko mä nyt oikeasti ryhtymässä tähän?! Jaiks! :X3:(n):love:

Listalle ajattelin liittyä sitten ensi kuussa kun se yritys alkaa, tai ajattelin kyllä suhtautua enemmän "tulee jos on tullakseen" -meiningillä..
 
Hurjan paljon onnea @Jennipä! Kyllä olikin jo teidän aikanne! :) Tarrasukkia ja tsemppiä sinne!

Täällä on nyt viikot 8+3 ja tänään oli ensimmäinen neuvola. Hurjan paljon asiaa tuli eikä tätä oikein vieläkään ole kunnolla sisäistänyt. Tämä alku ainakin on ollut ihan todella vähäoireista, niin välillä tuntuu kovin epätodelliselta, että olisi raskaana ylipäätään. Seuraavaksi odotellaan sitten nt-ultraa ja seuraava neuvola 7 viikon päästä :)
 

Yhteistyössä