♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Onnea @Karvakorvat ja toki @Apustaja myös :) molemmille tarrasukkia! Toivottavasti tämä tarkoittaisi plussatuulia tällekin ryhmälle! :love: tänään mulla on ollut nippailuja kyllä, mutta mieli on ollut maassa. Eli jos on ollut kiinnitysyritystä niin uskoni on poistunut kyllä jo. Eikun uusia yrityksiä siis...:whistle:
 
Huomenta!
Täällä dpo 10 ja heti herätessä tein pc:n. Liitteenä kuva. Mun mielestä siinä on selvä hailakka vaaleanpunainen haamu! :love: Mitä te muut näette???

Tein nimittäin samasta pissasta myös CB:n digin, joka näytti "ei raskaana" (n) Voiko se vaan olla että digi ei ole tarpeeksi herkkä vai pitäiskö sen jo näyttää raskaus?
No näyttäähän tuo selkeeltä! Mulla tuo digi oli 25iu, mutta olin varma että ei se ois vielä näyttäny. Teet uudestaan testin huomenna tai ylihuomenna :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Emmae
Oi @Emmae kyllä siinä on ihan selkeä vaaleanpunainen viiva :love: Malta digin kanssa pari päivää ainakin. Onko sulla ollut jotain oireita tai aiemmista kierroista poikkeavaa? :)

Täällä dpo8 ja kärsimättömyys nostaa päätään, oispa jo maanantai ja vois testata :whistle: Ei kyllä ole mitenkään raskautunut olo, mutta kuitenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Emmae
@Emmae ihan selkeen vaaleenpunaisen viivan määki nään :love: Oon myös kuullu, että digit ei oo herkimmästä päästä eli malttia vielä :)

@peanut_butter mulla kans dpo 8 ja maanantaina testaan ekan kerran :D Ei mullakaan mitään oloja suuremmin oo kylläkään. Tissitkin kipeyty vasta pari päivää myöhemmin kun aiemmissa kierroissa ja ei edes kovin arat oo :/ Kevään plussakierrossa tissit kipeyty kipeyty heti oviksen jälkeen ja oli kyllä tosi kipeet, iltasin kun otti rintsikat pois niin aaaauuuuts tuntu että tissit tippuu:ROFLMAO::ROFLMAO:
Pientä painetta mahassa on, mutta ei muuta oireeks luettavaa :/
 
  • Tykkää
Reactions: Emmae
@Emmae Mulla ton näkönen testi merkitsi raskautta! :barefoot: :love: Sain suunnilleen vastaavan näköisen viivan 3+6, samoihin aikoihin myös ovulaatiotesti alkoi vahvistua. ;)
Uutta testiä huomenna tai ylihuomenna kehiin, voihan se olla että digi ei vielä havainnut raskautta.

Mä selailin tuolta piinailijoista mun plussakierron oireita ja siellä luki parikin kertaa vähän ennen plussaa, että "varma tunne että ei ole tärpännyt." Että ei se intuitio välttämättä aina pidä paikkaansa :)

Mulla on huomenna jo 7+0:love:
 
@Emmae Mulla oli dpo 13 silloin :) Siihen asti oli tullu paljon haaleampia haamuja.
Dpo 8 tein ihan selvän negan raskaustestin, dpo 8-9 oli myös ovistestien testiviivat lähes näkymättömiä.
Dpo 10 sain raskauskeijun herkkään one step -testiin ensimmäisen varjon häivähdyksen, mutta se oli myös lähes näkymätön niin arvelin ettei siinä ollut viivanpaikkaa kummempaa. Ovistestissä oli dpo 10 ihan haalean haalea viiva.
Dpo 11 oli raskaustestissä jo silminnähtävämpi haamu mutta edelleen erittäin haalea, paljon haaleampi ku sulla, ja ovistestissä oli jo semmonen vahva viiva mutta vähän haaleampi kuin kontrolliviiva. Mies ei edes nähnyt kyseisessä raskaustestissä vielä mitään viivaa. Menkkojen ois pitäny alkaa tuona päivänä.
Dpo 13 oli ovistesti + ja raskaustestikin näytti vahvempaa viivaa (eri merkkinen testi ku nuo mun ekat), aika lailla samanmoista niinku sulla.

Vitsi miten jännät ajat sullakin Emmae :love:

Plussaonnea kaikille ja toivottavasti jo plussanneilla pienet pysyy mukana ja viivat vahvistuisi!:barefoot:

Mulla on aika kova keskenmenon pelko, mutta jospa se tästä. Aatonaattona alkoi oksentelu ja pahoinvointi oli joulunpyhien ajan tosi kovaa, nyt vähän helpompaa ollu vaikka oonki edelleen joka ilta käyny oksentamassa. Mulla on eka neuvola 15.1. Ja ekasta ultrasta ei oo vielä mltään tietoa, pelkään tosi paljon myös sitä että mulla on tuulimunaraskaus. Mutta oon mä pystynyt tästä iloitsemaan ja haaveilemaankin :love:
 
Viimeksi muokattu:
@haaveilija92 Alkoi kiinnostaa, miten Mehiläiseltä ohjattiin heti puolelle. Kävitkö ensin siis perusgynellä? Kävin nimittäin nyt itse joulukuussa Mehiläisen Felicitaksessa ensikäynnillä, ajattelin sen tuovan enemmän infoa kuin gynekäyntl. Lääkäri antoi lähetteet ekoihin peruskokeisiin (mulla verikokeet, miehellä siemenneste) eikä ne ole mahdottoman hintaisia. Mutta ne itse lääkärikäynnit ovat. (n) Siksi pohdin, raaskitaanko jäädä yksityiselle vai pitäiskö hakeutua kuitenkin kunnalliseen. Varsinkin kun lääkärin mielestä ensisijainen keino on nyt painonpudotus. o_O

Olen huono keskustelija. Tarkoituksella käynyt vaan välillä vilkaisemassa keskusteluja. Tämä kierto meni ihan hukkaan kun en ilmeisesti ovuloinut. Eikä olla siksi ole ollut juuri edes yritystä. Uusi kierto pitäisi alkaa parin päivän sisällä.

Onnea plussista! :love:
 
@Emmae laskisin ton kyllä jo plussaksi (y)(y)

@sucrine siis joo mehiläiselle menin ihan perus gynelle ja mainitsin huoleni ettei raskautta kuulu, ja ollut ongelmia bongata ovulaatio.

Lääkäri sanoi että tekee lähetteen, ja sain itse päättää että kunnalliselle vai yksityiselle. Lääkäri itse sanoi että edullisempaa on jos kunnalliselle.

Ja heti sain lähetteen labraan ja heti ajan lapsettomuuspolille..ja siellä kunnallisella jo ekalla kerralla määrättiin letrot tukemaan ovista.

Nyt yk10 ja viimeinen luomukierto. Ei stressaa edes, olen päättänyt että letrojen kanssa nappaa nopeasti :whistle::whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Emmae
Mulla on tänään iskenyt kauhee ahistus siitä, että testasin näin ajoissa ton plussan. Kuitenki mahdollisuus varhaiseen keskenmenoon on niin suuri :cautious: Mies tossa mulle totes, että jutellaa vauvajuttuja sitten kun on varmempaa. Tosin ite haluisin aiheesta keskustella, kun niin paljon asioita mielessä ja pelottaa alkuviikko menkkojen suhteen, eikä oikeen oo ketään kenen kanssa jutella aiheesta.
 
@haaveilija92 Kai sitä voisi vaan ottaa itse yhteyttä kunnalliseen ja hakeutua lääkärille. Mutta silloin joutuu varmaan askeleen taaksepäin. Ja mietityttää kuinka hitaasti asiat etenee siellä. (n) Mäkin toivoin saavani jotain tukea. On tosin aika monta mahdollista ongelmaa: ovulaation puute, liian lyhyt luteaali, jne.

@Emmae Kiitti tsempeistä. Ja varovaiset onnittelut!
 
  • Tykkää
Reactions: Emmae
Huomenta!
Täällä dpo 10 ja heti herätessä tein pc:n. Liitteenä kuva. Mun mielestä siinä on selvä hailakka vaaleanpunainen haamu! :love: Mitä te muut näette???

Tein nimittäin samasta pissasta myös CB:n digin, joka näytti "ei raskaana" (n) Voiko se vaan olla että digi ei ole tarpeeksi herkkä vai pitäiskö sen jo näyttää raskaus?
Selkeä haamu!!! Onneksi olkoon :) :love:
 
@haaveilija92 mitä näitä palstoja on tullut luettua, niin tuntuu että moni on aika paljon joutunut vänkäämään noissa lähetteissä jne joten musta toi on niin kiva että teillä tuo meni noinkin smoothisti. Silti toivon että stressittömyys+reissucombo toisikin plussan :barefoot:

@sucrine toivottavasti saisitte lähetteen vaikka sinne kunnalliselle (n) Paljon tsemppiä sinne!

@StellaMom mites siellä? Mitään tuntemuksia?

Tein äsken uuden pc:n ja apteekin ultran:) Nyt kyllä tapahtuu jotain :love:
Hyvältä näyttää noi sun testit! Toivottavasti taraa kiinni kunnolla!! Mun tuntemukset ovat ihan perus. Ei mitään nippailuja, ei repäisyjä eikä edes turvotusta. Flo ennustaa menkkoja 5 (tai 4) päivän päästä. En sit tiedä onko se niin että menkat sit vain tulee, vai onko tämä oireettomuus hyvä asia... Sitä odotellessa!
Eli häntäluukivun jälkeen jotain selkäkipuja ollut mutta muuten vain närästystä. Ja se johtuu varmasti jouluruokien määrästä vain! :) En anna periksi mutta tunne on vain sellainen että on varma ettei onnistunut. En osaa kuvailla sitä...
Olen silti aina iloinen kun te saatte vihdoin positiivisia tuloksia ja toivon pääseväni mukaan joskus. Pahin pelkoni on kai se että toivon samalla tavalla lasta vielä vuoden päästä ilman tuloksia. Mutta en tiedä mikä mun kohtalo on vielä! Pidähän meitä ajan tasalla @Emmae :)
 
@StellaMom harmillista että fiilis onnistumisesta on tuommoinen. Toivottavasti testi olisi kuitenkin päinvastainen! Ja kuten Apustaja tuolla aiemmin sanoi, niin joskus intuitio voipi mennä metsään (y) Ilmoittelehan sitten, kun testaat.

@Karvakorvat tuollaiset fiilikset ovat varmasti normaaleja. Mun mielestä kannattaa iloita kun iloittavaa on.:love: Jos pettymys olisi sattuakseen, niin se tuntuisi pahalta joka tapauksessa. Toivottavasti fiilikset tänään ovat paremmat. Oletko testannut tuon digin jälkeen?

Täällä aamun pc oli pitkälti samanlainen kuin eilinen, toistaiseksi siis raskaana ollaan. Onestepiin piirtyi sellainen varjo - jos en paremmin tietäisi, niin tulkitsisin negaksi :LOL: Laitan tähän vielä kuvan siitä, niin toimiipa ainakin lohdutuksena Onestepeillä negoja testaaville, että muut testit näyttävät jo hyvinkin selvää viivaa kun tämä puolestaan ei lähes mitään (n)
Testasin tänään herkällä. Ja joo onhan nuo toki normaaleja ajatuksia.

Sulla on nyt dpo11? Täällä dpo 13, huomenna ois menkkojen alkamispäivä.
 

Attachments

Hieno viiva @Karvakorvat !! Ihanaa ku tulee tällaisia uutisia. Edellisen plussatestin perusteella en aio heti soittaa ja varata neuvolaan aika.

@Emmae hyvä tietää että Pc liuskat ovat paljon parempia kuin nuo mukamas onestep herkät testit. En siis niitä enää osta. Muutama pc ja digit löytyy kaapissa, mietin että käytänkö tänään pcn ja katson että oisko jo joku viivanen tulossa. Sitten huomenna ei pety niin hirveästi jos ei ole mitään. Ehkäpä näin.
 
Tässä illan testi, aika valkoinen on :) en edes odottanut että jotain tulisi, mutta ei ainakaan tulisi morkkis jos shampposta juo huomenna lasillisen. Vuosi sitten luoasin miehelleni uutena vuotena että poistan kierukkaani, mutta en ole onnistunut saamaan se plussa pysymään. Olisi ollut kiva saada annettua hänelle se plussa testi uuden vuoden lahjaksi. Mutta luulenpa että hänelle se kelpaa vaikka perus maanantai-lahjaksi :D
 

Attachments

@Rnna onnea :love:

Täällä herättiin kuumeessa ja järkyttävä kipu keuhkoputkella. Alavatsaan särkee, tänään ois menkkojen alkupäivä. No ainakaan ei tatvi töihin mennä jännäämään o_O
 
Kp27 ja dpo 10 ja tunti sitte testattu tyyli puhdas nega ja aamulämpökin kerto, ettei tässä raskaana olla kun oli vaan +36,1°C :/ Ja eikun menkkoja odottaan ja uutta kiertoo... Viikon päästä koulun haastatteluun ja pääsykokeisiin ja toivottavasti pääsisin sinne. Vaikka pääsisin niin ilman ehkäisyä toki jatketaan.
 

Yhteistyössä