♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Tuon uuden äitiyspakkauksen värimaailma ja kuosit on kyllä minun mieleeni:love: toivottavasti pääsisin sitä pian ihailemaan lähemmin. :)

ON: menkkojen alkamisesta toivuttu ja nyt kohti uutta yritystä. tänään kp 11 ja aloitan oviksen tikuttamisen. Minä jo miehelle hehkutin, että jos tästä nyt tärppäisi, meille tulisi jouluvauva. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Huldaliini
Mitäs tänne kuuluu?
Täällä menossa kp 16. Oviksen odotan olevan kohta, ollut pahoinvointia muutaman päivän :sick: ja kyllä, testin tein eilen huonon olon vuoksi vaikka en aikonut testejä tehdä, ja negaahan se tässä vaiheessa kiertoa näytti :D
 
@Bambinen Mä tuun muutaman päivän jäljessä, täällä kp13. Varmaan siis molemmilla ovis ihan pian :)

Kävin tosiaan yksityisellä ultrassa, ja katsottiin kohtu ja munasarjat. Kaikki oli kuten pitääkin ja hyvät munarakkulat kypsymässä, mutta kohdussa on "hyvin matala septum" eli ns. pieni väliseinä tuolla ihan ylhäällä. Vaikea selittää, mutta lääkäri sanoi että on mahdollista että alkiot on tarranneet siihen ja huonon verenkierron vuoksi raskaudet ei jatku jos alkio tarttuu siihen kohtaan. En tiedä olenko helpottunut vai huolestunut, varmaan molempia.. Mitä jos ne aina vaan tarttuu siihen.. Toisaalta kaikki muut oli veriarvoja myöten ihan priimaa joten toivoisin että onnistuttaisiin edes joskus..

Pitää pomppia nyt kiinnittymisen aikaan ylösalaisin ja nukkua istuma-asennossa jos se auttais, että pikkunen tarraisi kiinni vähän alemmas :rolleyes: No ei, en usko että siihen voi vaikuttaa.
 
Viimeksi muokattu:

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
Päivitetty 6.4.2019


Yritys päällä:

Kumiankka1 27v (mies 27v)...............ya 5/17, yk 18, km 2/18, 5/18, 12/18, hoidot alkaa 5/19
peanut_butter 25v (mies 27v)............ya 8/18, yk 8
Bambinen 28v (mies 29v)..................ya 9/18, yk 6
Päppyrä 25v (mies 23v)...................... ya 1/18, KU 4/18, yk 8 KU:n jälkeen
StellaMom 32v (mies 35v)..................ya 7/18, yk 7, varhainen km 10/18
Hipposka 25v (mies 30v)................ ya 8/18, tjot
MonaLisa33 33v (mies 34v)............ya 8/18, yk 4, varhainen km 11/18 ja 12/18
haaveilija92 26v (mies 26v)............ya 3/18
Myrd 27v (mies 31v).......................ya 12/18, yk 3
jempsuuu 22v (mies 22v)...............yk 2
Lyyraviikuna 27v............................ya 10/18
Nep3 23v (mies 26)........................ya 2/19, yk 1
Adalmina30 33v (mies 36).............yk 8
Huldaliini 27v (mies 30v)...............ya 1/19, yk 3
Owlet 27v.......................................ya 3-4/17
Kassu93 25v (mies 27v)................ya 11/18, kkm 2/19, yk 2 kkm:n jälkeen
topis 26v (mies 26v)......................ya 12/18, kkm 2/19, yk 2 kkm jälkeen
Apustaja 28v (mies 43v)...............ya 6/18, kkm 2/19, yk 2 kkm jälkeen
Binky 27v (mies 33v)....................ya 2/19, yk 2


Plussanneet 2019:

tamariatara 29v (mies 29v), ya 1/19, yk 1, plussa 2/19
sucrine 31v (mies 33v), ya 12/17, km 8/18, plussa 2/19
Marjusk 28v (mies 28v), ya 7/18, km 11/18, plussa 3/19
Suspi 27v (mies 33), ya 9/18, yk5, plussa 3/19
Karvakorvat 25v (mies 25v), ya 12/18, tm 1/19, plussa 4/19



Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:




Taustalla:




Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli haluat tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella, niin ne on helpompi bongata ja päivittää listaan. Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Viimeksi muokattu:
En oo tainnu täällä kirjoitellakaan. Luen niin montaa ketjua, etten pysy perässä missä oon suuni avannut. :oops: Tarina lyhyesti. Ukkelin kanssa 5 vuotta yhessä, asuttu 3,5 vuotta saman katon alla. Loppuvuodesta annettiin vauvalle lupa, raskauduin nopeasti mut se meni kesken. 6+0 oli kehitys pysähtynyt, mut vasta 11+jotain nt-ultrassa huomattiin. Siitä lääkkeellinen tyhjennys seuraavana päivänä. Kaikki ok ja yhdet menkat ollut nyt välissä.

Kierrot on aina ollut kaikkea 30 ja 50 välillä, joten päivistä ei voi laskea mitään. Ovistikussa eilen kaunis plussa, ekaa kertaa tikutin. Tänään kp20 ja samalla siis dpo0, peittoja on pöllytetty ahkerasti lähipäivinä ja viimeksi tänään. Eli nyt sitten piinaillaan. :love:

Kassu93, 25v, mies 27v, ya 11/18, kkm 2/19, yk 2 kkm:n jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja
Täällä menossa kp 19. Oviksen oletan olleen tässä lähipäivinä. Tänään ainakin mahaa vihloi siihen malliin ja kauheet ilmavaivat ollu koko viikon:ROFLMAO: peittoa on heiluteltu melkein joka päivä että ei ainakaan siitä pitäis jäädä kiinni :D
Testailla ajattelin ekan kerran perjantaina :)

Ja onnea @Karvakorvat :love:
 
Mulla menossa kp17/29 veikkaan oviksen olleen viimeisimmän 3pv aikana. En tikuttanut, mutta muista oireista päättelen niin. (n)
Koskahan vois testata ekan kerran :ROFLMAO:
Suosittelen testaamisen aloittamista aikaisintaan dpo 10, jos maltat siihen asti odottaa. :ROFLMAO: Ite oon himotestailija ja yleensä alan testata jo joskus dpo 8, mutta plussakierrossa eka haamu tuli dpo 11.
 
  • Tykkää
Reactions: Binky
Moi! Lista on pitkä mutta minäkin taidan mukaan tuputtautua. Vauva haaveet olleet jo pitkään mielessä, e-pillerit jätin pois joulukuussa. Nyt ollaan menty kumilla ja keskeytetyllä. Minä voisin jo vauvaa tosissaan duunailla, mutta mies ei vielä ja ihan hyvä niin. Tällä hetkellä työasiat vähän solmussa. Aijemmin mies sanonut että saan odotella vauvaa vielä vuoden/vuosia, ettei ole vielä ihan kohta valmis. Nooh, en tiedä onko lähipiirin vauvat vaikuttanut tähän vai mikä on, mutta kuulemma kun työasiat selviää niin sit katsellaan<3 Toki jo nyt juteltu että mitä jos tulen raskaaksi, kun siihen kuitenkin ihan mahdollisuus olemassa, niin mieskin sanonut että jos on tullakseen niin sitten tulee.
Eli varsinaista yritystä odotellaan.
Marttin 19v, mies 23v, pillerit jätetty 12/2018, ehkäisynä kumi ja keskeytetty.
 
Täällä menossa kp 27 ja varmaankin dpo 7? Oireiden perusteella tämä tulkinta:D hätähousu tein testin jo tänään kun en ihan varma ole dposta. Katotaan jos malttaisin puoleen väliin viikkoa oottaa seuraavaa testausta :whistle: eilen oli alamahassa sellaista tunnetta että kuukautiset alkais, mutta se loppui aika pian kuin alkoikin. Nähtäväksi jää oliko alkuoireita kuukautisista vai esim kiinnittyminen:rolleyes:
 
Ihanaa @Karvakorvat onnea!:)
@Marttin mäkin vielä odottelen yritystä. Tervetuloa mukaan kuumeilemaan.:D

Meillä siis ekaa kertaa kokeiltiin viime kierrossa ”varmoja päiviä” ehkäisymielessä, hyvin toimi. Tikutin oviksen kp13 ja kp19 uskallettiin sitten kokeilla keskeytettyä yhdyntää ensimmäistä kertaa ikinä. Sitten olin itse matkoilla, ja kp23 päästiin koittamaan sitä itseään ihan ilman minkäänlaista ehkäisyä. Oli kyllä ihan parasta!:love:

Olen ajatellut pitää varmat päivät hyvin varmoina nyt ainakin alkuun, eli n. kp19 eteenpäin, kun kiertoni on ollut 24-28 päivää puolisen vuotta. Tikutan myöskin ovulaation, jonka jälkeen lasken muutaman päivän ennen kuin saa olla ilman kumia. Kuulostaa ehkä teidän korviinne tosi oudolta intoilla näin ”pienestä” edistyksestä, mutta tuntui oikeasti tosi hyvältä olla ilman ehkäisyä, vaikka raskauden mahdollisuus olikin olematon. Tunsin ihan uuden yhteyden mieheeni.
Harmillisesti menkat alkoivatkin sitten samantien kp24, joten hirveästi ei keretty nauttimaan varmoista päivistä:D
Eli mies ei vielä ole valmis lapsiin, jos tuosta ei vielä arvannut.:)

Sitten kysymys oviksentikuttajille: jos ovulaatiotesti ei missään vaiheessa näytä plussaa, vaan tummenee päivä päivältä lähes testiviivan väriseksi, mutta sitten yhtäkkiä haalistuukin, niin voiko olettaa ovulaation joko olleen siinä välissä tai jääneen kokonaan välistä? Eli kun nyt ehkäisymielessä tarkkailen ovulaation ajankohtaa, onko mahdollista, että ovulaatio tuleekin sitten monta päivää myöhemmin, kuin tuo edellinen LH-”huippu”, joka ei koskaan ollut positiivinen testi? Olen ymmärtänyt, että LH nousee joka tapauksessa vain kerran kierrossa.
 
@Pomelon kiitos, tosin täällä on sunnuntaista asti vuodettu verta, ei vielä isoja määriä mutta kuitenkin. Toki voi olla vaaratonta, mutta vahva fiilis on keskenmenosta.
 
Törkeesti kopioin oman viestini toisesta ketjusta, en jaksa kirjottaa uusiks. :D

Nyt se viiva jäi jo kameraankin. Katsotaan, toivottavasti vuodot oli vaan kiinnittymisen aikaansaannosta ja loppui. Jostain luin myös että myöhempään tapahtuneen oviksen jälkeen limakalvo voi vähän vuodella, kun on ehtinyt paksuuntua enemmän. Mut näillä eväillä, raskaana kunnes toisin todistetaan. Meinasin kyllä tikkuja vielä uittaa. Kuvan testi tältä päivältä, dpo12.
Oireita ei vieläkään ihmeemmin, mitä nyt väsyttää. Eilen ja tänään ollut hieman huono olo. Kohdun seutuvilla tuntemuksia yhä.

IMG_20190417_095545.jpg
 

Yhteistyössä