♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Paputoive, 30.06.2015.

1. lilja1234

lilja1234 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    23
    Kiitos vastauksestasi! Soitin tänään naisten polille ja siellä oltiin sitä mieltä, että ehdottomasti heti lääkkeellinen tyhjennys, että pääsen asian käsittelyssä eteenpäin. Hoitaja itse asiassa kysyi heti, että olinko tällä kyseisellä yksityisellä lääkärillä, että hänellä on kuulemma tapana aina ehdottaa luonnollista tyhjennystä ja hoitajan mielestä "huonoista" syistä. Loppuviikosta siis menen hakemaan lääkkeet. Toivottavasti hoituu nopeasti ja suht kivuttomasti.

En voi edes kuvitella, miltä tuo tuntuu kun sykkivä sydänkin jo havaittu:cry: Paljon tsemppiä ja onnea teille!

2. SwanDeSol

SwanDeSol Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    74
    Nostellaas välillä tätäkin ketjua. Mitäs porukalle kuuluu? Mulle Flo ennustaa huomiseksi ovista, joten tässä on parina päivänä talleteltu olan takaa ja vielä jatkuu tänään ja huomenna. Jostain syystä mun vauvakuume on pahentunut entisestään, vaikka suht rennoin mielin oon onnistunut olemaan koko yrityksen ajan! Oliskohan tää yk9 jos oikein laskin. Laiteltiin tänään bonuslapsen 5,5v huonetta uuteen uskoon ja mietin jo miten siihen kerrossängyn alasänkyyn olis ihana saada oma pikku taapero vielä joskus jne.. :whistle::p Toisaalta ihana fiilistellä ajatuksilla, mutta toisaalta helpoimmalla pääsee kun mahd vähän ajattelee koko vauvantekoprojektia..:cautious:

3. Bambinen

Bambinen Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.12.2017
    Saadut tykkäykset:
    39
    Täällä menossa kp 21/29-33. Kahdet kuukautiset on tulleet kkm jälkeen. Tänään alamahassa tuntemuksia, joten oletan ovulaation olleen/tulevan lähipäivinä. Talleteltu ollaan silloin kun mieli tehnyt eli stressiä en ole ottanut. Ovistikutkin loppui toissapäivänä enkä ole uusia ostanut. Mahdollisuudet tärppiin on ihan hyvät kun talleteltu on joka toinen/joka kolmas päivä. Seuraava testi on rtesti minkä ostan :D

Miten @StellaMom sulla menee?

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy