¨¨*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 6~*¨¨

Saikku kolme päivää ja sitte alko meikän kesisloma B) cool! Kävin duunista hekee kamat poijes samal ku saikku lapun vein..lekuri sano et ois tän mamman hyvä venytellä, kankee ku rautakanki kuulema :D

Kiitti mekko vinkeistä..pitää lähtee viikon pääst shoppaa koha tulee tili :p jos löytäs jonku kaavun päälleen..runruu vaa et mikää ei näytä hyvältä tän kössin kaa :kieh: ( haaveilee kapeesta vyötäröstä :whistle: )

Ja seksi.. :snotty: oikee tabu meillä..ei itteeni kiinnosta ei nii pätkän vertaa :headwall: oikee harmittaa..ennen siis seksi maistu mutta nykyään oon ku nunna luostarissa, pelkkä munan aattelukii saa jo kädet ja jalat ristii :LOL: ku joka kerta tuntuu et ois pannu viikon putkee-->niin hellänä on limakalvot..ja ukko nauro viimeeks et " eihä tänne mee ku mulkun tappi..niin on pienentyny tilavuus" :LOL:
 
daadeli yhdyn sinuun :D kyllä olemme pikkusen pöpejä... tutkiessamme ja vahdatessamme, sitä mitä sieltä pöksytä tai paperistä löytyy ;)
daadeli onnea eilisestä poksusta :D
Mutta enpä osaa sanoa miksi pörisit...

sompio pakko kai se on sormensa käydä näyttämässä... ettei kelleen iske kovaa paniikkia :D

Äsken käytiin, viemässä mun lasit huoltoon :D
ja hakemassa, kodinhoitohuoneeseen yksi kaappi lisää... niin saadaan tuo vesipiste hiljalleen kuntoon... nyt pitää vielä päättää minkälainen hana halutaan... on vähän eri toiveita tuon hanan suhteen :D

jenninho onnea pikku karvapennuista taas :D
makkari pupuilua kyllä meillä nykyään on ollut se kerta viikkoon :D
Välillä onnistuu välillä ei... vähän arpapeliä, miten toimii.... Viimeksi ei taas osuneet ajatukset yhteen... ja touhuista ei tullut pidemmän päälle mitään :(
Mutta eiköhän me vielä kokeillä tässä viikon lopun aikana :D hirmuisesti tekee mieli kuitenkin.

johanna onnea poksutuksesta

talvis juu täällä oli toispuolesta turvotusta...
Mutta siihen ei vain osattu sanoa miksi se on niin...
Nyt on tasaisempaa turvotusta... mutta välillä on ihan selkeästi oikealla, enemmän kuin vasemmalla.
 
dsarial onnea vauvauutisista :D

kalvot puutuu ja ärtyy nopeammin kuin ennen... :( ikävä kyllä sekin rajoittaa touhuja vähän.

alkokäyttäytyminen
en ole suuremmina ajatellut.. .mutta yleinen linjaus ajatus on että sauna oluessa ja ruuan kanssa otettavassa viinilasissa siloin tällöin ei ole pahaa...
Mutta en mitään suuria ryyppäjäisiä halua lapsen nähden järjestellä.
Tai muuten on aina oltava se yksi selvä ihminen lapsen kanssa. siis ajatuksena juhannukset mökillä.

nyt uuniin alko tekee hirveesti mieli mokkapaloja... joten pakko oli pelti tehdä :D
pullaa ei jaksanut alkaa vaivaamaan :D
 
moikka!
delfis onnittelut hyvästä ultrasta :flower:
ja poksujille myös onnittelut :flower:
HanTalla kuulosti jo aika lupaavalta, tsemppiä :) ja muutenkin h-hetkeä jo odottaville supistuksia ja voimia :hug:
tytylle lepoa:)
meillä nuo makuuhuone leikit vähentyneet, kun on niin tukala olo ja aina alkaa supistelemaan, mutta oon yrittänyt pysyä edes kerta viikkoon tahdissa:) kun onhan se kuitenkin kovin mukavaa ;)
voiko jo alkaa tuo vauva laskeutumaan ja kiinnittymään, mulla viikkoja vasta 32+2? kun tuntuu että maha alempana ja ihme kipuilua alapäässä???

eipä kai nyt tässä muuta ollut... hyviä vointeja kaikille :flower:
 
seksigalluppiin vastausta. nyt ku on päästy melkein loppuun asti raskaudessa, niin voin todeta, että meillä se miehen "väsymys" (lue: haluttomuus) oli ohimenevää. ja ilmaantui siinä juuri ennen raskauden puoliväliä, jollon mun maha alkoi näkyä selkeästi pienenä kumpuna. itestä se tuntui tosi pahalta, ja varsinkin kun ajatteli että ois kiva muhinoida vielä kun vatsa ei haittaa menoa.

noh, se oli tosiaan ohimenevää (3vko-1kk, en muista tarkkaan) ja sen jälkeen on vaihdellut aktiivisista kausista hiljaisiin kausiin. nyt kyl oikeesti uskon, että mies on välillä väsy, ku painaa duunii ihan hulluna ja valmentaa 3krt viikossa jos töiltään ehtii. hoitaa meiän taloyhtiön pihaa ja tarviihan sitä aikaa ihan olemiseenkin. se on varmaan miehelle vähän kummallista, kun toisen vartalo muuttuu ja kai se raskaus viimeistään siinä vaiheessa tajuntaankin kolahtaa. voi olla myös pelkoa vauvan/kumppanin satuttamisesta.

seksi raskausaikana voi myös yllättää. kyllä muakin jurppii, et kaikki ei välttist onnistu ihan niinku ennen. lemppariasennot on myös vaihtunu uusiin. enkä nyt halua erityisesti hehkuttaa, mutta mä oon tykänny, että meillä seksiin on tullu paljon uuttakin "rajoitteiden" takia (esim pidemmät alkupuuhastelut limakalvojen kuivuuden takia).

kannattaa myös muistaa, et jos seksi raskausaikana ei vaan suju tai ei tee mieli, niin raskausaika on lyhyt aika elämässä. ja jos tuntuu, ettei halut mene yksiin, niin joskus voi olla ihan hyvä idea silti antautua mukaan. voi yllättyä iloisesti :heart: tai jos mies toteaa ehdotuksees ettei jaksa, niin ala silti hiukan silitellä häntä, kosketella yms. seksittömyyteen tottuu ihan samalla tavalla kuin siihen, että saa joka toinen päivä seksiä.
 
raskausdementia on myös hyvä juttu seksiin liittyen. ite oon unohtanu huonot fiilikset tuolta raskauden puolenvälin tienoilta, kun miehen haluttomuus harmitti. muistan vaan, että vitutti, ja olin välillä tahallani kylmä toista kohtaan (mahtoiko edes huomata :LOL: ). päällimmäisenä mielessä on vaan ne hyvät hetket.
 
koita tässä syödä mansikkarahkaa ku toinen kertoo limoistansa :LOL:

mies popittaa technoa tässä samalla ku viettää synttäreitään. oon leiponu koko aamun ja nyt syön näitä täytteiden rippeitä.

juu meneehän miehilläki ylös ja alas noi halut, sen vaan aina välillä unohtaa ku on saanu miehistä sen kuvan että ne haluis jatkuvasti. :)ei sitä kuivaa vaihetta muista enää sitte ku se on ohi :D

 

Yhteistyössä