´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

kääk mua jännitää!!!
kello: 8.00 menen sinne verikokeisiin, no se ei jännitä juurikaan...'
ainoastaa olenko oikeassa paikassa... :p

kello: 10.20 mulla on se neuvola-lääkäri, se vähän jännittää,
että mitä siellä mulle tehdäänkään... :whistle:

kello: 12.00 on ultra, ja se vasta mua jänskättääkin, jäiks! Toivottavasti kaikki ois kunnossa. :heart:

on siinä mulla jänskäämistä kokopäiväksi. :eek: :D


TinyAngel 12+1
 
moikka taas...
verikokeista palattu kotiin...otettiin 4 putkiloa verta ja ainakin yksi oli toksoplasmaa varten...
aikaa ei mennytkään kuin noin 1h ja neuvolaan on vielä aikaa.
Turhaan vaan joudun nyt tuota väliä ajamaan (edes takaisin n.20km) mutta en ois saanut aikaani kulumaan, ja pakko oli tulla kotiin takaisin. Noin puolen tunnin päästä siis lähdenkin sinne neuvolaan...
kauhea pissa hätä joten otankin näytteen täällä kotona, en enää jaksais 10km ajaa tällä rakolla... :LOL:

ps. olin muuten väärässä rakennuksessa ensin...mun pitikin mennä labraan noi verijutut otattamaan, onneksi se oli kuitenkin viereinen rakennus. :ashamed: :D
 
Tsemiä ultraan TA! :wave: :D

Sama homma kuin muillakin: ei mitään uutta auringon alla täälläkään! :) Olen viuhtonut ympäriinsä muutaman päivän niin en ole täällä ehtinyt paljon pyöriä... eilen kävin ostamassa äitiyshousut, sellaiset mustat H&M:tä ja Lindexistä ihan tsemppimielessä sellaisen pienen söpön bodyn jossa on se pupu siitä maailman vahvin nalle- sarjiksesta. :) Niin ja ostin kengätkin. Huh. Nyt riittää rahan tuhlaus taas vähäksi aikaa :snotty:

Ainiin - me saatiin astianpesukone!! Jei! Nyt loppui tiskaaminen... varmasti vauvaperheen tärkein hankinta tuo astianpesukone! :LOL:

EM ja Dodo 10+3 :heart:
 

Yhteistyössä