Esimerkki päivästänne??

Elikkä minkälainen on teidän päivänne? Poikkeatteko koskaan siitä?
Meillä suurinpiirtein näin: 7.00 herätään 8.00 aamupala 9.00-9.30 ulos sielä ollaan noin tunti tyttö 11kk nukkuu ulkona 11.00 ruoka 12.00 yritän 3v poikaa päikkäreille 14.00 välipala 15.00 ulos toisen kerran jos halutaan ja tyttö nukkuu toisen kerran vaunuissa 17.00 ruoka 20.00 iltapala ja hampaiden pesut 21.00 nukkuun. Jos poika ei ole nukkunut päikkäreitä niin iltapala ennemmin ja poika sänkyyn 20.00.
Miten tärkeänä pidätte ulkoilua? Onko teidän pakko käydä 2 kertaa ulkona? Vai riittääkö yksi kerta? Kiitos jos joku viitsii vastata! :hug:
 
koukero
aamupuurot 9-10, ulkoilua ja nuorempi1vv6kk menee päiväunille.vanhemmman 3v. kans leikitään piirretään tai askarellaan.kun nuorempi herää syödään välipala ja ulkoileen.ihan sen takia että riihittevät sisällä niin että äitilt'ä palaa hermo.sitten syödään ja katotaan pikkukakkosta.yms.leikkiä iltapuurot ja nukkumaan n.21.kaks kertaa viikossa vanhemmalla kerho aamupäivisin. ja jos kyläillään rytmi tietty erilainen eikä ulkoilla niin paljon.tämmöstä tänne.ei ihmeellistä.
 
klo 7 herään ja herätän esikoisen, joka lähtee isän matkassa päiväkotiin n.klo 7.30
klo 8-8.30 vauva 4kk herää, aamutoimet (aamupala ym.)
klo 9-10 vauvaa alkaa väsyttää, ekat päiväunet
klo 12 haetaan esikoinen päiväkodista, kotiin tultua sekä äiti että vauva syövät, jonka jälkeen leikitään ja touhutaan kaikenlaista yhdessä
klo 15-16 vauvaa alkaa taas väsyttää, toiset päiväunet
klo 16.30 ruoka-aika äidille ja esikoiselle, isä tulee kotiin näillä main
klo 17-18 vauva herää, ruokaa vauvalle (lastenohjelmat esikoiselle)
ilta menee touhutessa kotona, joskus käydään kaupassa tai isovanhemmille tai kavereilla
klo 19.30 esikoiselle iltapalaa
klo 20-20.30 esikoinen nukkumaan
klo 21 vauvalle iltavelli, joskus tulee uni, joskus ei
klo 22 vauva nukahtaa viimeistään: äidin ja isin oma aika
klo 22.30-23 myös vanhemmat nukkumaan

Yöllä sitten heräillään tarpeen mukaan. Viikonloput poikkeaa tästä joskus paljonkin, voidaan silloin nukkua vaikka kymmeneen jos siltä tuntuu.
 
Herätys ja aamupala 8-8.30
Leikkiä ja ulos lähtö 10-10.30
Sisälle 11.30-12.30
Ruoka 13-13.30
Leikkiä ja päikkäreille viimeistään 14.30
Herätys viimeistään 16
Välipala ja ulos, tai kotihommia 16.30
Iltapala 20-20.30
Nukkumaan viimeistään 22

Meillä käydään vähintään se yks kerta päivässä ulkona, paitsi kaatosateilla. Kesällä ja talvella, kun on lunta, käydään yleensä kahdesti. Poika on 3v9kk =)
 
T O N T T U
jos en oo toissa, herataan 7-8 ja makaillaan vahan aikaa, sit heti aamupuurolle ja leikitaam sisalla...
kaupungille siina 10.30 ja lounasta 12, sit paivaunille.
heratys n 14-14.30 ja ulos leikkimaan. kotiin n 17 ja illallista, leikkia, kylpy ja nukkumaan 19.
aikuisilla sit illallinen ja omat iltajutut...
 
T O N T T U
lapsi on aina menny nukkumaan klo 19. aamulla ylos viimeistaan kahdeksalta ja paikkarit max tunti 45 minuuttia. joskus on kausia, jolloin ei nukuta, mutta sankyyn mennaan kaikesta huolimatta kello 7 , joskus leikkii siella pimeessa hatken ja sit nukahtaa! =)
 
mulla on kaksi tyttöä, esikoinen 1 v 9 kk ja kuopus 2 kk. päivät menee suunnilleen aina tällä rytmillä, tosi harvoin poiketaan näistä. jos poiketaan, niin kriisihän se on. lähinnä siksi, että esikon unirytmit menee sekaisin ja siitä kärsitään sitten pari kolme päivää...

8-9 herätys ja aamupala
10 ulos tai kylään
12 kotiin ja ruoka
13 päikkärit
15 herätys ja välipala, sisällä leikkimistä
17 lämminruoka ja sisäleikit jatkuu
18 pihalle
19.30 sisälle
20.30 iltapuuro
21 yöunille
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2004 klo 22:23 Augustina kirjoitti:
klo 7 herään ja herätän esikoisen, joka lähtee isän matkassa päiväkotiin n.klo 7.30

Musta on uskomatonta että herätät lapsen päikkärihoitoon kun olet itse vauvan kanssa kuitenkin kotona... Nää menee yli mun ymmärryksen. Itse hoidan mieluummin muksuni kotona kerta siihen on mahdollisuus. Ymmärrän vanhemmat jotka työn takia vievät lapset hoitoon mutta tuo on eri juttu!
 
meillä menee näin:eskarilainen herätetään 7.30.taksi hakee 8.00.aamupala eskarissa.syö kyllä kotona jotain jos haluaa ennen lähtöä.isä huolehtiin eskarilaisen aamu touhut.minä ja kaksoset herätään n.9.00.aamupalalle.saavat nukkua pitempään jos haluavat.kerho aamuina joutuvat aikasemmin heräämään.klo:11.00 teen ruoan.sitten ulos.13.00 eskarilainen kotiin taksilla.lapsille välipalat.itse kahvit keitän yleensä.18.00iltaruoka.20.00-21.00 iltapalat ja iltatoimet ja lapset nukkumaan.päivät vaihtelevat jos on muita menoja.mut yleensä näin.
 

Yhteistyössä