esinahka

  • Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
äippä
missä iässä pojan esinahkaa pitää vetää taakse pestessä? Muistan et ihan pieneltä ei saanu vetää,mut missä iässä pitää?? Meillä nimittäin pojalla ollut jo kaksi tulehdusta pippelissä ja nyt näyttäs kolmas olevan tuloillaan ja mietin et onko vaikutusta sillä ku ei olla vielä esinahan alta pesty? Muuten pestään peppu ja pippeöli joka aamu ja ilta ja tietenkin aina kakkavaipan vaihton yhteydessä
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Harman:
Eikös tollaset kannattais neuvolasta kysyä eikä täältä palstalta?
miksei sitä voi täällä kysyä? eikö täällä oo yhtään poikalapsen vanhempaa joka viittis/osais vastata? kyllä mää voin sitä neuvolastakin kysyä mut ajattelin vaan ku kone oli auki et varmaan joku ystävällinen tarjoutuu neuvomaan ekan poikalapsen vanhempaa
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja N:
mulla 3 poikaa ja on ihan hiukan sitä vedetty ylöspäin heti kun se vaan liikkuu ja ei ole kyllä yhtään tulehdusta ollut ikinä
minkä ikäsiä sun pojat on ollu sillon? meillä poika kohta 2v ja oon kokeillu vähän vetää mut ei juuri mihinkään liiku ja poika heti inahtaa joten taitaa sattua :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja N:
mulla 3 poikaa ja on ihan hiukan sitä vedetty ylöspäin heti kun se vaan liikkuu ja ei ole kyllä yhtään tulehdusta ollut ikinä
minkä ikäsiä sun pojat on ollu sillon? meillä poika kohta 2v ja oon kokeillu vähän vetää mut ei juuri mihinkään liiku ja poika heti inahtaa joten taitaa sattua :(
Älä liikuttele...lapseen sattuu ja kovin pienikin hän vielä on, meille sanottiin että 5-6 v ikäiseltä voisi kokeilla liikutella esinahkaa.
 

Yhteistyössä