esittelenpä itseni ja kertokaa te muuttkin jotain itsestänn

CELESTE
Olen 37 v , kaksi lasta 11 ja 9 v, mies löytyy. Asustellaan Espoossa. Elämään kuuluu hyvää. Mitä nyt vähän on veto pois kun syyspimeisiin aletaan taas totutella. Mutta yleensä on melskettä tässä jengissä. Yhdessä puuhaillaan, riidellään , itketään ja nauretaan. Silloin tällöin käväisen täällä palstalla katsomassa mitä muille kuuluu. Tosin aikaa tähän ei raaski hirveästi tuhlata, kun on muutakin hommaa iltaisin. Ja tänne tahtoo "unohtua" .
 
äippä -72
Täällä olisi kohta 32 v äiti. Asustellaan etelä- Ruotsissa...mutta muuttoa takaisin Suomeen suunnitellaan. lapsia meillä on neljä -93, -96, -98, -01 ja viides olisi tulossa kesäkuussa, mitä innolla odotamme! Lisäksi perheeseemme kuuluu kaksi saksanpaimenkoiraa ja kissa. Harrastukset siis suuntautuu tuonne koira puolelle ja lukeminen on ihanaa silloin kun siihen jää aikaa!
 
Eilen siis täytin 39 v ja Helsingissä asustellaan. Meidän vanhusten lisäksi perheeseen kuuluu poika 6 v, typy 1 v 3kk ja pari pientä koiruutta. Olen hoitovapaalla toivon mukaan ainakin ensi heinäkuun loppuun. Tällä hetkellä kovasti mietin mitä sitä tulevaisuudessa tekisin, opiskelua vai töitä ja minkälaista...
 
LiisaSofia
Moi vaan!
Oon 31v. kahden muksun äippä (p 1v 10,5kk ja t 4kk) P-Suomesta, tosi pieneltä paikkakunnalta. Olisko täällä ketään mahdollisesti samalta suunnalta? Ja muutkin, olis kiva tutustua johonkuhun, ystäviä kun ei koskaan ole liikaa.
LiisaSofia
 
mirakatti
Silmät ristissä Tampereella(hauuukotus). Vajaa 2 viikkoa ja mittarissa 33. Se satujen ja tarujen "hassu täti", helposti hermostuva ja nopeasti leppyvä elämäntaiteilija/taivaanrannanmaalari. Inhoaa ennakkoluuloja ja itsestäänselvyyksiä. Rakastaa yli kaiken tytärtään ja kissoja :hug: joskus jopa miestään :LOL: Tosikot ei oikeen jaksa kolahtaa :whistle:
 
Olen 37 v. kolmen lapsen äiti. Naimisissa. Lapset 12 ja 3 v. pojat ja 10 kk ikäinen tytär. Sektiolla on kaikki lapset syntyneet pitkittyneiden synnytysten/lantion epäsuhdan takia, kuopus tosin oli kaikenlisäksi perätilassa. Itse olen juuri lopetellut äippäloman ja aloitin tämän arkeen paluun opiskelun merkeissä, tietotekniikkaa kertailen, jonka jälkeen luultavasti palailen työmaalle toimistohommiin. Mies on tavan tehdastyöläinen. Normaalisti kerrostalossa asustellaan ja talopakettiesitteitä on postiluukusta tullut kun on hartaasti mietitty jatkoja tuo asumisen suhteen. Semmoinen plussalainen täällä.
 
Hexu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 23:05 LiisaSofia kirjoitti:
Moi vaan!
Oon 31v. kahden muksun äippä (p 1v 10,5kk ja t 4kk) P-Suomesta, tosi pieneltä paikkakunnalta. Olisko täällä ketään mahdollisesti samalta suunnalta? Ja muutkin, olis kiva tutustua johonkuhun, ystäviä kun ei koskaan ole liikaa.
LiisaSofia
unohdit vain mainita paikkakuntasi ;)
 

Terve!
Täällä äiti 39v. Asustelen Etelä- Pohjanmaalla ja perheeseeni kuuluvat kaksi söpöä poikaa 12v. ja 3kk. Perheen isä on muutama vuosi päälle 40. Nyt nautin täysin rinnoin ( äääh! mikä sanonta! ) vauvalomasta, töihin palaan sitten joskus! :wave:
 
mirator
Olen 31 vuotias kahden pojan (-93 ja -99) äiti Jyväskylän seudulta. Kolmatta odotellaan, la on 2/05 eli nyt rv 24.
Perheeseemme kuuluu tietenkin mieheni (vm. -62). Kotieläimiä ei ole (paitsi niitä villakoiria silloin tällöin.. =) ).
Asutaan vanhassa omakotitalossa, joten puuhaa riittää vuoden ajasta riippumatta!
Olen toimistotöissä, mutta jään äitiyslomalle tammikuussa, katsotaan sitten ensivuoden lopulla jatkanko kotiäitinä vai palaanko työelämään
=)
 
Vaimo-otus
Moi olen 33v. kahden villiviikarin ( pojat 5v ja 6v) äiskäksi kutsuttu otus. Asustellaan Etelä-Pohjanmaalla omakotitalossa . Päivät töissä ja illat kotihommia väsäten. Iskäkin kuuluu kuvioihin.
 
merjare
Olen 30 v äiti keski-suomesta. Perheeseemme kuuluu lisäkseni avomies 33 v sekä neiti 1.9 kk. Laskettu aikani on 29.3.04, joten rv 19 on menossa. Odotan todella paljon töiden loppumista ja pääsyä kotiympyröihin takaisin. Olen ehtinyt olla töissä maaliskuusta 04 alkaen ja äitiyslomani alkaa vasta 18.2.04, joten aikaa vielä on painaa töitä. :whistle:
 
raparperi
Raparperi olen ...ikää 40-v ja tytöt :vajaa 8-v ja vajaa 5-v.
raumalla asustelen maalla piparkakkutalossa ison villin puutarhan keskellä-
Työtä yeteen lasten parissa niin vapaa-ajalla kuin työajallakin :) :)
 
inka71
Moi! Olen 32v. ja kahden tytön(3v. ja 1v.) äiti Savosta...opiskelen tällä hetkellä ja typykät on aivan ihanalla perhepäivähoitajalla. Palstalla olen taustaillut viime keväästä(silllon hankittiin tietokone) ja kirjautuneena ollut pari kuukautta.
 
auvi
Täälläkin yksi äityli mukaan joukkoon tummaan. Siis olen 33-vuotias, Oulun tienoolta kotoisin. Perheeseen kuuluu mies 34v. ja 13-, 12-, 10-, 4- ja 2- vuotiaat lapsukaiset. La on 14.3. joten vielä yhdestä vauvasta saan nauttia ja sitten on piste sille touhulle. Jatkakoon nuoremmat. Ai niin! kuuluu meidän perheeseen vielä anoppi ja kaks koiraa. :LOL:
 
joulumama
heips
olen 34-vuotias uusioperheen äiti riihimäeltä perheeseen kuuluu myös aviomies 38v minulla on ed.liitosta eskari-ikäinen poika,ja miehellä 9v poika joka asuu meidän kanssa. tytöt käyvät säännöllisesti joita on miehelle siunaantunut 10v,6v,3v, ja nyt odotan ensinmäistä yhteistä lasta viikoilla35+5 eli onhan meillä katrasta jo kertynyt
 
Taavi-Viivi
30-vuotias toimistosihteeri Espoosta. Esikoinen 02/96 ja toinen tilauksessa laskettu aika on 27.4.2005 eli tällä hetkellä 15 viikko menossa.

Perheeseemme kuuluu myös iskä 39 v.
 
nelli74
30-vuotias äippä Savosta, poika 06/02. Perheeseen kuuluu lisäksi isi 33v ja kaksi koiraa.
Ja jos mukaan lasketaan päivittäin kyläilevät pojan tädit koirineen, niin ne myös :D
Just loppui reilun puolen vuoden työkeikka, ammatin vaihtaminen olis seuraava etappi ja kokeilin tuota työntekoa tässä välillä. Opiskelupaikka tähtäimessä, mutta vauvakuumekin vaivaa...
 
äiti immeinen
täällä 31 vuotias äippälomalla oleva ( laskettu-aika 27.11.04) kahden poika lapsen ( -93 , -00) äiti. perheeseemme kuuluu myös isi 36 vuotta. asustamme pohjois-savossa, n.70 km kuopiosta etelään.
 
päili
Terve! täällä 31-vuotias kolmen pienen piipertäjän äiti. Tyttö 1,5 vuotias ja kaksoispojat 5 kk. Olen siis äitylilomalla ja silloin tällöin ehdin koneen ääreen. Asumme Oulun seudulla ja odotamme kaikki kovasti lumen tuloa, jotta pääsisi hiihtämään ja laskemaan mäkeä. Aviomies Aäy ahkerasti töissä... Aurinkoista päivää kaikille!! B)
 
:wave: Lämmin heilutus Tampereelta!! :wave:

Mulla on ikää 31 vuotta, ja perheeseen kuuluu myös mies 33v, tytöt 4/99 ja 12/95 sekä masuasukki jonka vuokrasopimus toivon mukaan päättyy 25.2.05 :D niin ja kyllä täällä säheltää kaks pientä koiruutta ja akvaariollinen kaloja.... Ammatiltani olen perhepäivähoitaja :D
 

Yhteistyössä