esittelenpä itseni ja kertokaa te muuttkin jotain itsestänn

mouku
HUh olipas pitkä viestilista.
Lisäänpä itseni joukkoon. Olen 30 v. Tällä hetkellä just työttömäksi ilmoittautunut kahden tytön äippä savosta. Neiti 5v ja 3v saavat pikkusiskon tai -veljen näköjään heinäkuussa 2005 yllärinä !
Sitä ennen olin vuodesta -99 kotiäitinä eli sitten kotiäitiys jatkuu.

Elämä menee mullinmallin tämän tulokkaan ansiosta, mutta niinkait se nyt menee !

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2004 klo 10:39 raparperi kirjoitti:
Raparperi olen ...ikää 40-v ja tytöt :vajaa 8-v ja vajaa 5-v.
raumalla asustelen maalla piparkakkutalossa ison villin puutarhan keskellä-
Työtä yeteen lasten parissa niin vapaa-ajalla kuin työajallakin :) :)
:D tästä kuvauksesta tuli mieleen Heinähattu ja Vilttitossu-elokuvan perhe :D paitsi nuo sun työkuviot sotkee tunnelman :whistle:

Hmmm...niin mä oon kolmikymppinen piakkoin ja kolmen lapsosen äiskä ja isäkin perheestä löytyy.maalla omakotitalossa asustellaan :)
 
herpertti
Pitäisköhän mullakin kertoa hieman, eli olen 31-vuotias. Kotona ollut kuopuksen syntymästä lähtien, haaveilen töihin paluusta. Lapset; tyttö kohta 13, poika ekaluokkalainen ,tyttö 3,5 uhmaikäinen ja sitten poika, kuopus täytti lokakuussa 2 vuotta. Perheeseen kuuluu myös samanikäinen aviopuoliso. Asustellaan Pohjois-Suomessa Koillismaalla.
 

Hei vaan kaikille! Päätimpä minäkin esittäytyä =) Olen 36-vuotias kotiäiti Etelä-Pohjanmaalta. Lapsosia meidän perheessä on neljä, joista kolme tytärtä ;9-8-ja 4-vuotiaat sekä hännänhuippuna ,muttei tosiaankaan vähäisimpänä, 2-vuotias pojan vilpertti.
Perheeseemme kuuluu myös iskä, 34 vuotta sekä yksi koiravanhus jota hauskuuttaa 5kk ikäinen kissaneiti.
 
heippa olen 36v ja asustellaan etelärannikolla...muksuja on 5kpl -93, -97, -01, -02,-04
mies löytyy jokusen vuoden nuorempi kuin minä itse =) ..
elukoita on ja jokunen 2koiraa, 2kissaa. 2luppakorvakania,2 akvaariota, ja järjetön määrä pölyvillakoiria ...
eli laumasta voi jo päätellä että asustellaan isossa , vanhassa omakotitalossa...
 
Tässä 30-vuotias penen tytön äiti Länsi-Uudeltamaalta. tyttö syntyi pitkän odottelun jälkeen pari viikkoa yliaikaisena Lohjalla 09/2004.

Nyt tuo 9 viikoinen nukkuu ja tuhisee ulkona vaunuissaan. Vauva-arki on ihanaa, tyttö on niin helppo ja kiltti. Nauraa vain kuin aurinko...

Perheeseemme kuuluu myös mieheni joka hiljattain täytti 37-v, sekä hiukan kaukaisemmin Kouvolassa asuvat kaksi mieheni lasta: tytöt pian 12 ja 10 vuotiaat. Ovat ylpeitä isoja siskoja.

Lisää lapsia haluamme ja pienen pojan alkuunlaittaminen onkin jo ensi kevään asioita.... Toivottavasti toiveemme toteutuu ja pikku Viljasta tulisi myös isosisko.
 
Asriina

Heippa! Olen 37-vuotias, mies 42-v. ja meillä on kolme ihanaa lasta, syntyneet -99, -00 ja -03, eli 1 poika ja kaksi tyttöä :) Olen vielä kotona nuorimman kanssa ja asumme Espoossa.
 
titti
Olen ihan just 34 wee tapaus Pirkanmaalta. Lapsia on neljä, -90, -93, -94, -98 ja nyt viides tulossa, la. 16.6.05. Perheeseen kuuluu mies vm. -66, kaksi koiraa ja kaksi talvikkoa.

Ehdin jo neljännen jälkeen opiskella opintoni loppuun ja aloittaa työt, nyt otetaan sitten hiukka takapakkia tämän iltatähden kanssa, jota ei tosiaan pitänyt hankkia. Tässä meidän tapauksessa tuli hienosti todistettua se, ettei mikään ehkäisy ole sataprosenttinen... :whistle:

Nyt ollaan hiukka toivuttu yllätyksestä, loppujen lopuksi on ihan hienoa saada kesävauva, muut kun ovat talvivauvoja =)
 
30-vuotias kahden lapsen (-98/-00) äiti Oulun seudulta. Muutaman vuoden vasta täällä vaikuttanut Häjy. Aviomies löytyy. Kaksi koiraa ja miljoona kalaa. Töissä olen, mutta perheenlisäystä toivotaan, joka vaan ei ota oikeen lähteäkseen alulleen. Jospa tonttu sen toisi :xmas: .
 
suski-75
mulla -00 syntynyt tytär ja -02 syntynyt poitsu, mies 41 just täyttäny itse 29. krooninen vauvakuume vaivaa koko ajan, mut ei oikein uskalla, kun hepatogestoosi molemmis raskauksis ja toises viel paheni, molemmat käynnistetty 3vkoa ennen la:ta riskien takia....polttelee se kolmas kuitenkin...josko sittenkin.... :flower:
 

Yhteistyössä