Espoolaiset äidit pinoon

  • Viestiketjun aloittaja espoolainen
  • Ensimmäinen viesti
Joulukäärön äiti
:wave: Täälä joulukääröä odottava äiti, muut lapset jo isoja joten uuden vaavin opettelua taas.. ihanaa :heart: .
Olen 35v ja asun lähellä Jorvia. Olisin valmis vaikka tutustumaan uusiin tuttavuuksiin vaavien merkeissä..
pp00@jippii.fi
 
virpi02
Tervehdys!!! Täällä 26-vuotias äiti, esikois tyttö 2.5 -v ja toisen laskettu aika olisi 30.5.05. Uudet tuttavat tervetulleita!!! Vielä olen töissä, mutta tossa huhtikuun puolenvälin jälkeen jään kotiin. Olisi kiva tavata sekä meilailla, ihan miten vaan... =) Asumme Friisinmäessä Kilon lähettyvillä.

 
Queen
Tuomarilassa asutaan ja eka lapsi tulossa maaliskuussa. Meillä on toki aika kansainvälinen perhe, mieheni on äidin puolelta suomalainen ja Suomen lisäksi kuvioissa on kaksi muuta maata, kielten puolesta neljä
:) Itse olen 28, mies 29 vuotta. Kotikieli on ruotsi.
 
Anniina -84
Moicca,

Olen 20v. äiti Karhusuolta (Miilukorpi) ja poikani on n. 3kk. Olisi kiva jos sais vaunukavereita päivälenkeille, kahville tai muihin virikkeisiin muksujen kera. Odotan innolla yhteydenottoja,
heidi.kjellman@suomi24.fi

Heidi
 
maikku79
Heippa!

Täällä äiti Kuitinmäestä. Minulla on poika -02 ja
odotan toista lasta syntyväksi nyt tammikuussa -05.
Olemme juuri muuttaneet alueelle, enkä tunne alueelta
ketään..kaikki äidit lähettyviltä, olisi kiiinnostavaa
saada uusia ystäviä. :)

 
snooze79
Espoosta, Matinkylästä :wave: :wave:

Äiti 25v. ja poika 8kk vailla uusia ystäviä. Perheeseen kuuluu myös mies ja koira.
Meilaillaan ja vaikka tapaillaan!!
Varsinkin MINKA, JOSSU24, MILLA, KAISA80, MAIKKU79 kirjoitelkaa, kun ootte näin lähellä...

snooze_79@hotmail.com
:attn: :attn: :attn:
 

Yhteistyössä