Espoolaiset äidit pinoon

  • Viestiketjun aloittaja espoolainen
  • Ensimmäinen viesti
kampus
Moikka!

Täällä äiti 29v ja poika 4 kk, asustellaan Suvelassa, olisi kiva tutustua muihin lähialueen äiteihin ja lapsiin.Ollaan vasta muutettu alueelle ja kaipaisin myöskin uusia ihmisiä ja tuttavuuksia elämäämme.

Minulle voi kirjoitella katri.kontkanen@luukku.com
 
uudet tuttavuudet aina tervetulleita! =) olen 3-kymppinen kolmen lapsen äiti espoon ikean "liepeiltä". perheen kuopus on 3kk ja edeltäjät jo "isompia" nassikoita.minulle voi meilailla osotteeseen aposti3@luukku.com
 
Moi!
Täällä olis Espoon kivenlahdesta 26v. äippä ja 2kk vanha Alma neiti. Vastailkaa suoraan meiliin niin vastaus paremmin onnistuu
didu@suomi24.fi
olis kiva saada ulkoilu ja kauppareissu ym. seuraa :flower:
 
Heippa. Täällä olis 36v åippä ja kohta 9kk vanha tyttö Lippajärveltä jos ketään kiinnnostaa. Olis kiva saada juttuseuraa muista äideistä. Mulle voi meilaa osotteeseen pirjolahikainen@suomi24.fi
 
mamma 05
Heips kaikki,

Olen 31 v. uunituore aityliini Espoosta, Perkkaalta. Pikku prinssini taytti eilen (9.1) 2 kk. Kaipaisin paivasaikaan juttu/lenkkeilyseuraa muista aideista. Olisi kiva jakaa kokemuksia. Meilailkaa vaikka aluksi: tavuolun@hotmail.com
:)
 
Täällä 22 v. 1,5 kk vanhan pojan äiti Otaniemestä. Mies opiskelee ja käy töissä, itse olen lähinnä kotona pojan kanssa. Kaipailisin juttu ja ulkoiluseuraa, ketään kun en täältä tunne.

yeono@suomi24.fi
 
heip! täällä olis kanssa yks espoolainen mamma. asustellaan leppävaarassa. poika on nyt 1v9kk ja toinen vauveli vielä masussa maaliskuuhun saakka. itselläni on ikää 23v. kovasti kaipailisin seuraa kahvittelun, ulkoilun ja puistoilun merkeissä. postia saa laittaa osotteeseen tytteli21@hotmail.com .
 
Täällä tammikuun alusta Leppävaaraan muuttanut 5kk ikäisen pojan 22v äippä. Seura olis ihan pro, päivisin ei muuta tekemistä kun lapsen viihdyttäminen. Sosiaalista elämää kaipailee naapelo ja minä =)
 
24v, esikoinen 4v, miehen lapset 5v & 2v, kaikki tarhassa, laskettu aika 9.9 ja päivät pitkät jumitan tuijottaen neljää seinää :p
asumme espoon keskustassa :) seuraa olisi kiva saada niin päivisin kuin iltaisinkin :)
hiiri@laatikko.org
 
star77
Me asutaan vielä puoli vuotta E-Leppävaarassa, mutta olisi kiva saada aamupäiviksi seuraa. Meillä poika 1v 7kk ja tyttö 4v. Aamupäivät tyttö on kerhossa ja pojan kanssa käy aika pitkäksi. Saa viestitellä :)
 
Tammenlehti
Täällä tuleva espoolainen äippä. Maaliskuun lopusta muutetaan Nuottalahteen, eikä sieltäpäin kettään vielä tunneta. Esikoinen on nyt 1v5kk, la 21.6.06. Perheeseen kuuluu myös mies ja koira =)
Olis kiva saada ulkoilu- ja kahvitteluseuraa!

kirjuutellaan!

outi02@yahoo.com
 
hipposka
parikymppinen äiti ja tytär 3.3v kuitinmäestä....:) Kavereita jostain tästä ihan läheltä olisi kiva saada, ja etenkin n.2-5v tytöistä, kun tuppaa muut tyttären kaverit olemaan poikia.. Työ elämässä myös minä, vuorotyötä hoitoalalla teen... y:tä tulemaan!!:)
 

Yhteistyössä