Espoolaiset äidit pinoon

  • Viestiketjun aloittaja espoolainen
  • Ensimmäinen viesti
Täällä äiti pian 24, ja lapset 2v ja 6kk, Matinkylästä... Matinkyläläiset äidit kirjoitelkaa, vois tavata puistos, avokkaas tai kesäl rantsus ja mikä ettei omenas...
ja jos hyvin synkkaa, vois joskus tavata koko perheen voimin! ;)

kmr82@suomi24.fi
 
Hi!Laitan ja vielä viestiä tänne koska täällä ois ja yks äitee vm.78 ja 2wee pikkumies ja uusitulokas tulossa 8.7 vailla seuraa päivisin ja miksei iltasellakin.Asustellaan tässä Espoon-keskuksessa.Ois kiva saada uusia tuttavuuksia!!!!!!
 
Täällä olis yksi 40+ suur-uusperheen äiti vailla aikuis kontakteja.
Eikä lapsillekaan ystävät pahitteeksi olisi. Tyttöjä kolme (13-2v) ja yksi poika (11v)+ vanhin tyttö (15v) asustelee toisaalla.

Itseltäni näyttää oikeastaan kaikki ystävät ympäriltäni kadonneen elämän pyörteiden myötä.

Elikkä etenkin te jotka olette suunalta Espoon keskus-Leppävaara-kehä III.
Laittakaahan vaikka yv:tä, sillä hyvin moni tuolla mainitsemallani suunnalla olija on kirjoitellut vieraana.


Ps. Niin ulkoilu kuin kyläily seura tervetullutta.
Kotosalla ollaan kuopuksen kassa päivät kahden.
 
[
jos kaipaat juttuseuraa / leikkiseuraa pojalle niin aika lähellä asun minä,kivenlahdessa.pistä viestiä jos haluat. ( armi_ko77@msn.com )


quote title="28.12.2004 klo 22:14 Minka kirjoitti"]
Itse olen 27v ja poika täyttää toukokuussa 3v. Asutaan Matinkylässä, muutettiin marraskuussa, joten ei tunneta täältä ketään.
[/quote]
 
Nenni
Laitanpa minäkin sitten tänne..

Kilosta siis ollaan, ja jos sattuu joku muukin olemaan niin lenkkeily/kahvittelu seura kelpaisi kyllä 22v äidille ja 10,5kk tytölle :)

Laita meiliä jat-84@hotmail.com
 

Yhteistyössä