espoon odottajat

Helou!

Tässä istuskelee läppärin edessä äiti 29v. ja sylissä paraikaa 7kk tytöntyllerö. Olisi kiva tavata uusia tuttavuuksia! Meille syntyy kesä-heinäkuussa 2010 toinen vauveli. :))

Sovitaanko ensi viikolle jotain treffiä? Se olis mukavaa!

 
Niin ja joo, tää viikko meni jo, mutta mulle kävis sellotreffit vaikka ensviikon ma, ti tai to heti kympiltä aamulla. B) ite tykkään enempi cofee housesta rattaiden kanssa. sopisko kelleen? ensiviikon jälkeen esikolta loppuukin pk, ja multa iltakoulu, niin aikataulut muuttuu paljonkin joustavimmiksi.
 
Täälläkin odottaja Espoosta! Meillä laskettu aika 7.5.2010 ja kaksoset tulossa.
Olisi mukava tutustua tätä kautta muihin odottajiin.
Päivisin olen yleensä töissä, eli minulle sopisi paremmin tapaaminen vasta viiden jälkeen illalla. Tosin nyt sairaslomalla, eli tästä viikosta en ihan varmasti pysty lupaamaan..
 
Mäkin tulin kipeäksi sitten joten pariin päivään tuskin mihkään pääsen :snotty:
Ja aiemmin tarkoitin siis tietenkin BUFFOA siinä ylempänä (ajatukset oli taas jossain muualla kirjoittaessa). Ottavat rattaat paremmin vastaan kuin roberts. paitsi että eipä muilla ratasikäisiä tainnut kyllä ollakkaan kuin funkymamalla ja mulla? =) Ja iltaisin mullakin voisi sopia tossa tammikuussa, kun on koulusta aika paljon "lomaa", ja ensi kesänä sitä sitten taas ollaankin kotona ja kotona ja kotona ja aikaa riittää :D
 
Voi hyvänen aika tämä on jämähtänyt tää treffihomma jostain syystä, voi meitä äidiiiit :headwall: =)

Hei mitenkäs olisi Sellossa treffit kahveloiden kera esim nyt tällä alkavalla viikolla vai onko seuraava parempi?

Ihana juttu ois kylmien pakkaspäivien lomassa tehdä uusia lämmittäviä tutustumisia toisiin äiteihin :flower:

mymmeli81r.... olet taatusti jo saanut nyytin syliisi, onnea! :heart:

FunkyMama & minitomaatti 14+2
 
Missä ihmeessä taas ovat mametsuukit!?

Mä nyt kirjailen tässä että jotain rehviä tapahtuisi.. Oliskos joku kiinnostunut lähtemään mun ja vauvelin kanssa Ison Omenan viereiseen kierrätyskeskukseen noin muuten vain ja kahville johonkin? :) Vaikkapa huomenna.. Jos tätä kukaan ehtii näkemään? :headwall: :flower:

Ja muutakin ehdotusta saa tulla!
 
Heippistä! Mulle kävis treffit sellossa joku päivä esim. ens viikolla. Tuntuu vaan vähän tukalalta tää liikkuminen, mutta kyllä aina kahvin tai teen voisi jossain hörppästä! B) Ja mukava olis tosiaan tutustua ihmisiin ihan livenä!
 
Anteeksi kun tungen tänne ryhmään, mutta kiinnostaisi tietää, mistä päin Espoota väki on? Itse olen Espoon keskuksesta, kakkosen LA on heinäkuussa ja olisi kiva tutustua täältä päin oleviin mammoihin ehkäpä myös kersoineen :) Päivät olen töissä ja vauvan syntymän jälkeen kahvilatreffit onnistuu vain silloin jos isi voi jäädä isomman lapsen kanssa kotiin, niin etsiskelen äitejä jonkun fiksun välimatkan päästä - olisi kivaa ulkoilla yhdessä, mennä puistoon tai kyläillä perinteiseen tyyliin :)

Saa laittaa privaviestiäkin, jos ei kehtaa tässä ketjussa tunnustaa sijaintiaan :)
 
muuminamma, Me asutaan leppävaarassa, eli valitettavasti ei ainakaan ihan lähellä teidän puistoiluita tai reittejä... :attn: Itsekin tykkäisin kovasti tuon tyylisestä meiningistä sitten lapsen kanssa. Oliskohan täällä muuten muita leppävaaralaisia? :saint:

Aika hiljasta tässä ketjussa on nyt ollut kyllä..
 
Hei,

minäkin nyt bongasin tämän ketjun :)

Meillä poika 2v ja toinen tulossa 8.5.

Muutettiin tänne Espoon keskuksen lähelle Kaupunginkallioon viime keväänä eikä olla vielä oikein päästy paikallisiin juttuhin mukaan, joten olisi tosi kiva saada seuraa ja uusia ystäviä. Meillä on enimmäkseen tekemisen puutetta juuri päivisin, joten muumimamma, koskas jäät äitiyslomalle? :)

Kyllä meille toistaiseksi kaukaisemmatkin (Sello) treffit käy, mutta mieluiten päiväsaikaan tosiaan.
 
Voi vitsi, toivottavasti saatte aikaan ihanan miitin Selloon ? Ehkä mekin sitten joskus päästään änkemääntunkemaan mukaan :)

Tiitu, jään äikkärille vasta kesäkuussa virallisten tietojen mukaan, mutta näyttää siltä, että mun lantio löystyy sitä tahtia, nyt jo alaselkäongelmia, eli yritän ainakin huhtikuuhun asti pysyä töissä :) Teen istumatyötä ja olen jo nyt norsun kokoinen - muutenkin masua oli jo ennestään ja nyt vielä tää vauva pullistaa masua ihan uusiin sfääreihin, niin selkä tykkää B)

Laitan sulle privaattiviestiä, ehkäpä saatais lähimiitti aikaiseksi kun noin lähimain asustellaan :)

Ja siis ettei ihmiset pidä minua mitenkään valikoivana ihmisten suhteen tms, niin sen verran kerrottakoon, että tosiaan kun minulla ei ole autoilumahdollisuutta, niin sillä haen uusia tuttavuuksia lähimaastista. Tottakai meilläkin saa käydä kauempaakin mutta sitten minulla itsellä on kauheat syyllisyydentunnot kun ei koskaan päästä sinne toiseen suuntaan :) Lupaan kuitenkin jossain vaiheessa tulla mukaan tuollaiseen yleiseen miittiin, oli se sitten missä vain :heart: Ja sitten kun vauskit on syntyny, niin tehdäänhän myös BabyBio-treffit joku kerta, jos vaan me useamman vekaran mammat saadaan isompien lasten hoito järjestettyä? :) Helsinkiin meiltäkin pääsee, sen verran veri vetää ;)

Mukavaa viikonloppua kaikille! Halit!
 
Alkuperäinen kirjoittaja masuasukki2010:
Mites kävisi ihmisille treffit Sellossa tulevan viikon lopulla tai sitä seuraavan viikon alussa? (eli tuossa kuun vaihteessa)
Mulle käy noi Sello-treffit melkeen mikä päivä vaan, kun asustan tässä vieressä. 29.1 mulla alkaa äitiysloma myös :), eli ehdottakaa vaikka jotain päiviä, ne sellaiset ihmiset kenellä on viel töitä jne. I'm up for (almost) everything!

muuminamma
, Ne baby-bio treffit kuulostais kivalta!! Kun nyt sais eka sen babyn :heart: Autoo ei oo itelläkään, mutta onneks junat kulkee sitten..
 
Moikka! Me voitais kans tosi mieluusti osallistua miittinkiin poitsun kanssa jos saapi tulla?! =) Mut meille sopisi paremmin toi onkohan se 1.2 alkava viikko?! En oo varma mones pv se alkaa... :eek: mut ei kumminkaa viel ens viikko. Kun on vähän muuta menoa, jo ja mahdollisimman vähän ulos lähdetään jos noi paukkupakkaset jatkuu :/
Mut ilmoitelkaa vaik et kelle sopisi tolla viikolla miitti sellossa?? Ja mulla muuten on 2.2 rakenneultra niin en sinä päivänä pääse tulemaan..
 
HEISSANSAA!

Vihdoinkin täällä alkaa olla jengiläisiä treffisoppaa keittelemässä, jee :)

Mä asun Espoon keskuksen lähellä, Saarniraiviossa. Eli Tiitu ja Muuminamma, ollaan aika lähetysten :)

Mulle ainakin sopii melkein mikä päivä vain sellossa tavata ihania äityleitä ja ehkä niitä pieniä jo ja vielä pienosempia mammojen masuissa :heart:

2.2 ei sovi mullekaan oikein hyvin kun meille tulee pesutorni :D niin pitää kökkiä odottamassa kotona (en yhtään vielä tiedä monelta tuovat sen) ja haluttaa heti pistää vaatteet pyörimään koneeseen joka ei VUODA :D hih..

Mutta siis.. Kukas siis ehdottaisi jotain päivämäärää? Hmm.. 3. helmikuuta Sellossa? Oisiko se hyvä?

Ja tiitu-79 ja muuminamma, mulle sopii useasti myös juuri päivisin saada aktiviteettia ja ulkoilmaa, jutteluseuraa jne.. :) Laitelkaa viestiä, niin nähdään ihmeessä eikä vain poljeta paikallaan ruudun ääressä! :wave:

Hyvää yötä..

funkymama & pikkutomaatti 17+1 (LA 3.7)
 

Yhteistyössä