espoon odottajat

Sain juuri tietää, että mahdollisesti veljeni olisi tuomassa kirjahyllyä juuri tuolloin keskiviikkona mulle. :kieh: Ei ole vielä ihan varmaa, mutta voisiko tuota tapaamista aikaistaa esim. klo 11? Ehtisin sitten ainakin hetkeksi paikalle.
 
Voi että! Mä olen kipeäinen ja 9kk tyttömmekin.. :'( Kauhea räkätauti. Ei kain kuumetta lapsella, houpsou, mutta hirvee nenän ja silmien vuotaminen on ikävää ollut beibillä. Niin inhottavaa! Että siis..saa nähdä huomisen Selloilun kanssa. Tulemme sinne, jos on parempi vointi, itse jo voisin lähteä liikuskelemaan kun pahin flunssa ohi, mutta tuo rakas.. Saa nähdä, kirjailen huomenna aamusella tänne meidän tilanteen! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja masuasukki2010:
Ketkä kaikki on tänään tulossa Selloon?
No mäkin tässä mietin, että onko joku tulossa nyt sinne.
No siis ainakin mä voisin tulla klo 12 siis, koska mun pitää tulla asioille.
Ilmeisesti tapaamispaikkana on siis spice icen viereiset penkit?
 
Alkuperäinen kirjoittaja whitey:
Alkuperäinen kirjoittaja masuasukki2010:
Ketkä kaikki on tänään tulossa Selloon?
No mäkin tässä mietin, että onko joku tulossa nyt sinne.
No siis ainakin mä voisin tulla klo 12 siis, koska mun pitää tulla asioille.
Ilmeisesti tapaamispaikkana on siis spice icen viereiset penkit?
Juuh näin olettaisin. Ihmiset on kadonneet. Heh. Mut nähdään me ainakin siellä spice icen lähellä. Tosin eikö siellä ole kaksi spice icea? Vai muistanko väärin?
 
Voih, minä ja tyttöni ei siis päästy tapaamiseen, tyttö vielä sen verran kipeänä :( Olikohan siellä nyt ketään.. Masuasukki ja whitey?

Ruvetaan nyt väsäämään jo heti uusia treffejä! Itse sanon että mulle parhaat päivät on ma, ke ja pe. :) Toivottavasti saadaan isokokoinen jengi seuraavaan tapaamiseen! :flower:
 
Moi! Mäkin kotiuduin nyt tuolta landelta :)
Mäkin haluisin mahdollisesti tulla siihen seuraavaan tapaamiseen.. ja mulle käy just oikeestaan kaikki päivät.. Omasta jaksamisesta on vaa kiinni sit loput..

Kohta alkaapi pyykkääminen "uusien" vaatteiden.. jeejee :flower:
 
Me oltiin kaksistaan whiteyn kanssa siellä Sellossa. Olis kiva saada taas tapaaminen aikaan. Tosin mulla loma taas loppuu ja työt hankaloittaa seuraelämää. Heh. Toivottavasti löytyis joku sopiva päivä niin että pääsisin kanssa mukaan. Tai sitten vaikka vähän illemmalla?
 
Me ei ainakaan päästä tänään eikä huomennakaan vielä minnekään tapaamisiin.. :( On niin flunssaa vielä! Ärrrrsyttävän sitkeä tauti. :snotty: Eniten säälittää pikkuinen tyttönen.

Mutta ens viikko nyt varmasti jo sopii! Ja kyllä siinä iltasella meillekin sopii.. Esim. 16 aikaan. Onko liian "epä-ilta" kuitenkin vielä? Myöhemmin ei onnistu oikein noiden neitosen unien vuoksi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja masuasukki2010:
Voi pientä ja funkya. Mulle toi klo 16 normi aamuvuoropäivänä käy, mutta toisilla työpäivä saattaa loppua vasta silloin. Ens viikolla ke mulla on ultra. IHANAA. =)
AI! Mulla on ens viikon pe kans ultra :) Aika jännittävää!! :heart:
Nyt se isompi pieni nukkuu tuolla sipuli harson sisällä pinnasängyn reunassa roikkuen (siis sipuli roikkuu, ei vauva :D) ja patjan alla kohotusta ylävartalon kohdalla ja ilmankostutin päällä. Paranispa pian tuo rakas :heart:

Hmm..... SOPISIKO TEILLE IHANAT MAMMALIINIT ENSI VIIKOLLA JOKU PÄIVÄ KLO 17 SELLOSSA TREFFIT? :) tämä on TOSIkysymys. Hih! Jos saisi nyt aikaan suurkokoontumisen ;) Mulla on yksi päivä mikä ei sovi lainkaan klo 17 ja se on TORSTAI. :|
 
Huh, olin tänään vähän kanssa siel Sellossa käyskentelemässä ja jalat aivan muussina! Oli aamulla lääkäri ja sit puolenpäivän aikaan kävin pankissa, ni kyllä siellä kerkes varmaan muutaman tunnin taas hillua..

Mut joo mulle sopii kans ma, ti tai ke !! Ja olisin tulossa mieluusti.. Että päätetääs nyt joku sitte näistä päivistä =)
 
Sori ettei meikäläisestä ole kuulunut kuukauteen mitään..
Voisin itsekin tulla mukaan tapaamiseen, olisi kiva tavata teitä muitakin tulevia mammoja.
Olen itse sairaslomalla selän takia, mutta pystyn kuitenkin onneksi liikkumaan. Mutta siis melkein milloin vain sopii.. Esim se keskiviikko.
Olen siis se kaksosten odottaja jolla laskettuaika toukokuussa..
 

Yhteistyössä