espoon odottajat

Hei!
Mulla meni valitettavasti viime tapaaminen ohi.. Enkä valitettavasti pääse tälläkään kertaa mukaan. Mulle ei valitettavasti toi ke
iltapäivä aika käy. Yritän sitten seuraavaan tapaamiseen tulla :)

pojat3äiti33 ja vauva 37+4
 
Tää on nyt kurja homma, mutta ei päästä nyt kuitenkaan tapaamiseen. :headwall: :/

Kovasti oisin halunnut ihania naisia tavata, mutta siirtyy mun osalta.. :(

Pitäkää te kivaa ja jutelkaa hirmusti mammeliasioita ja suloisista vauveleista! :flower:

Ja ens viikolla taas sitten uutta treffiä, eikös?
 
Moi! Jäi multaki sitte tulematta, ku menin luuhaamaan kirppikselle, enkä sit jaksanu kauheitten kantamusten kans tulla sinne Selloon.. Reppu ja kassit täynnä tavaraa.. Tuli meinaan oltuu sellanen 3h siel kirppiksellä, ja nyt jalat ihan muussina, mutta löysin kyll vaikka mitä vauvalle sieltä.. :heart:

masuasukki2010, kattelin äsken että olit koittanu soittaaki.. Toivottavasti siellä tapaamisessa nyt sitte oli edes joku muukin??


*muoks* ja ainiin, lupaan kyllä tulla siihen seuraavaan tapaamiseen, sitten kun/jos järkätään, mutta nyt oli vaan ihan pakko toteuttaa toi kirppis-reissu, kun oli niin kauan ollu mielessä ja oli vähän ylimäärästä rahaakin.. :whistle:
 
Joo koitin soittaa, kun vielä varttia yli istuin siellä yksinäni. Tuli hieman orpo olo. Sitten soittelin sulle ja whiteylle, joka ilmoittikin olevansa myöhässä. Myös kati82 saapui paikalle juuri soittaessani. Lopulta meitä siis oli kolme mammaa.
 
EN tiiä teiän muitten tilanteesta, mut mulle kävis kyllä että nähtäis joskus päivälläkin.. Ja nyt haluisin ainakin vielä nopsaa nähdä, ennenku poksahdan! Ehdotuksia siis kehiin. Mä pääsen kyllä kans liikkuu täältä leppävaarasta jos haluutte nähä muualla ku täällä. ja muuten kyl pääsen tohon selloon melkein millon vaan.. Ehdotuksia kehiin. :flower:
 
Meillä on ollut kone rikki, niin en ole tänne päässyt kirjailemaan aikoihin.. :headwall:

Nyt ollaan jo onneksi suhteellisen terveessä kunnossa ja intoa olisi taas päästä treffaamaan muita äitejä, vauvoja ja masuja :)

Saanen ehdottaa Iso Omenaa, näin vaihteeksi? Esim. ylihuomenna 24.2, vaikka klo 16?
 
moikka!

Me ei ehditä tällä viikolla mukaan miitteihin, mut iso omppu ois kyllä kiva.. rupee toi sello olee jo aika nähty :D
Mut me katellaan ens viikolla, jos oisko ens viikolla jotain tapaamista et mekin päästäisiin mukaan :wave:
Mukavaa viikkoa!!!
 

Yhteistyössä