espoon odottajat

Heips

Kiva ois taas tosiaan saada tapaaminen kasaan.
Itse en vaan nyt pysty ihan varmasti lupaamaan milloin pääsisin paikalle.
Meillä siis tilanteena se, että lapset syntyivät 26.2., eli 9 viikkoa ennen laskettua aikaa. Nyt kuitenkin tilanne jo hyvä, ovat päässeet jo pois teho-osastoltakin, tosin sairaalassa ovat varmaankin vielä noin kuukauden. Itse olen jo kunnossa, mutta päivät kuluu aika suurelta osin lasten luona..

Yritän kuitenkin seurata tätä palstaa ja päästä mukaan edes johonkin tapaamiseen..
 
Mulle ja tyttöselle sopii ens viikko paremmin kuin tämä viikko. Nääs on kipeyttä ilmassa :snotty:

Ehdottaisin tässä nyt vaikka ens viikon maanantaita klo 14? Onko hyvä? :) Entä se paikka.. Iso Omppu vai Sello, joku muu?

Uni tulee.. goodnites :wave:

funkyMama & minitomaatti 24+2 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja papuneiti:
:wave: Mitäs teille muille kuuluu??
Haluisko joku vielä tavata?? Täällä ollaan sairaslomalla, että sopii päivisinkin tavata. =)
No vähän heikosti kukaan on tainnut seurailla tätä palstaa viime aikoina. Onko täällä vielä tosiaan ketään muuta online myös kuin papuneiti? Mulla on juuri "viimeinen työpäivä" menossa, ens maanantaina alkaa äitiysloma, mutta töitä on kuitenkin pakko tehdä senkin jälkeen.

Voin kyllä hyvin tulla tapaamiseen, jos sellainen järjestyy. Arkipäivätkin sopii ok. Aikaehtoduksia anyone?
 

Yhteistyössä