Etelä-Pohjanmaan paikkakuntapino, ystävää etsivät

janinainen
Kauhajoki täälläkin. Itse vm`80 ja lapset `99 ja `02, kolmatta viimeisilläni odottelen. Aviomieskin löytyy. Laittakaas rohkeesti y-viestiä,mua ei tarvii yhtään pelätä tai ujostella,oon kiva ja puhelias! =)
 
Taidan olla ihan ainut Jalasjärvinen... :) No sentään yks kurikkalainenkin löytys.. Kurikkalainen oon alunperin, eli 18 vuotta Kurikassa vaikuttanu, joulukuussa muutetiin Jjärven Ahonkylään.. :)

Yviestiä saa laittaa tuleen! :heart:
 
Täälä äiti 28v ja tyttö 2,5v vaasasta. Ollaan koluttu pohjanmaat ristiinrastiin. Ystäviä kaivataan lisää leikkikavereiksi, kahvitteluun, perheineen viettään aikaa ym. Isi löytyy myös perheestä :)
=)
 
tamara
moi!lapualta ollaan.4 lapsen äiti.-70 syntynyt.heitä kortilla,mulla ei sähköposti osoitetta.kyläillään.tiina,lippalantie 4,62100 lapua.ps.laita vaikka puh.num.tai kirjotellaan....
 
Nurmon Hyllykallioon ollaan muuttamassa elokuulla, ja olisi enemmän kuin mukavaa saada kyläily- ja leikkiseuraa!

Olen kiltin pojan-03 ja masu-vauvan 10/05 äiskä vm-67 (viimeksimainittua en kyllä aina muista itsekään ;) . Perheestä löytyy myös iskä-73, joskin on aika paljon töissä.
Viihdyn kotona, mutta myös lenkkeilen (sen minkä selkä tätä nykyä antaa myöden :) ja väsäilen kaikkea käsilläni, tällä hetkellä olenkin loppuodotusajan kotosalla pojan kanssa.

Yhteydenotot tervetulleita :)!!
 

Yhteistyössä