etsin ystävää pino

eli jos tänne laittaisi pinon myös.

ja pienet toivomukset. kerro ikä ja mistäpäin ja millaista seuraa kaipaat. ja vastatkaa toisille sitten y viestein tai o0malla ketjulla ettei tämä ketju rönsyä omille teille.

eli noin 30v ja kuusankoski
 
Heipparallaa! Täällä äiti vm. 64 etsii pitkäaikaista innokasta kirjeiden kirjoittelijaa ajatusten vaihtoon. Olen yh ja lapsia viisi. Asun Pohjois-Savossa mutta ystävät kaikkialta Suomesta tervetulleita! Postilaatikon täytettä odotellen jasmiini64@luukku.com eli laita viestiä ja osoitteesi niin kirjoitan ensin
 
vakkari harmaana
PohjoisKymenlaaksosta olen ja kaipailisin TOSI ystävää, joka tulisi kaffelle ja voitaisiin vaikka välillä mennä ilman lapsia iltarientoihin puhumaan "akkojen" juttuja. Entiset ystävät "kadonnut" jonnekkin lapsien syntymisien myötä... Itsellä ei ole autoa käytössä kuin harvoin, että aikas paljon kotosalla tulee oltua ja "aikuista" juttukaveria kaipailisin. Olen 33 vuotias.

Meilikaverit ympäri maailmaa ovat myös tervettulleita :)
 
Hei
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2005 klo 11:37 sarijoh kirjoitti:
hei! Olen 24-vuotias puolivuotiaan tytön äiti. etsin ystävää kaikkialta suomesta :wave: itse asun pohjois-suomessa...
Täällä myös 24-vuotias yhden lapsen äiti pohjois-suomesta! Etsiskelen aitoja ystäviä :heart:

mansikkakarkki@hotmail.com
 
Pai
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2005 klo 11:46 Daiquiriini kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2005 klo 11:37 sarijoh kirjoitti:
hei! Olen 24-vuotias puolivuotiaan tytön äiti. etsin ystävää kaikkialta suomesta :wave: itse asun pohjois-suomessa...
Missä päin pohjois-suomea asustelet?
Missäs te pohjois-suomalaiset asutte?
 
hei
Tuleva Porilainen äiti kans kaipais ystävää, kun ei sieltä päin ketään tunne ja lapsetkin ottais ystäviä mielellään vastaan, Lapsia on kolme kaks poikaa 8v ja 7v ja tyttö 7v. Kirjotella voi osotteeseen kidius@suomi24.fi
 
Hei!
22v. äiti kaipailee Salo-Perniö alueelta uusia ystäviä.
Lapsia mulla on 2 tyttöä, toinen on kuuden päivän päästä 1v10kk ja toinen 9 päivän päästä tasan 4kk ikäinen. =) :heart: =)
Isukki perheestä löytyy myös.
 
heipsan!

minkäkii haluan ystävän/ystäviä =) olen melkein 25-vuotias 2-vuotiaan tytöntyllerön äiti täältä kouvolan kupeesta. haluaisin ystävän/ystäviä kenen kanssa voi jakaa surut ja ilot...kahvitella ja käpötellä...juhlia ja muuten vaan käydä "ihmisten ilmoilla" =)
 

Yhteistyössä