etsin ystävää pino

Neitokeiju
Tämä 25v äippä kaipailee ystäviä Kankaanpäästä tai lähiseudulta. alkaa päivät olla aika pitkäveteisiä kun mieskin on töissä. Minulla siis kaksi poikaa.
laita mailia osoitteeseen: johanna-nissinen@jippii.fi
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2005 klo 13:22 Kukkuluuruu kirjoitti:
Ulkoiluseuraa Turusta. .................Alueelta Kärsämäki/Paltta!??!
Löytyykö?

:wave:

Niin kauniita ilmoja jo et ulkona ois kiwaaa olla. Mut juttelu seurakin ois niin jees. B)

Turusta vm.77 äityliini ja 5- ja 7-vuotiaat lapset ootteleepi myös seuraa!!! :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2005 klo 18:53 Veera kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2005 klo 13:22 Kukkuluuruu kirjoitti:
Ulkoiluseuraa Turusta. .................Alueelta Kärsämäki/Paltta!??!
Löytyykö?

:wave:

Niin kauniita ilmoja jo et ulkona ois kiwaaa olla. Mut juttelu seurakin ois niin jees. B)

Turusta vm.77 äityliini ja 5- ja 7-vuotiaat lapset ootteleepi myös seuraa!!! :)
Täällä myös turkulainen vm.77 ja 6- ja 4-vuotiaat lapset kaipailevat seuraa.
 
heinähattu
Vähän vanhempi, 38v (mutta nuorekas) äiti Helsingistä, lapset 4v ja 6v seuraa vailla. Meillä auto käytössä, joten kyläily vähän kauemmaksikin onnistuu. B) :flower:
 
erika79
ANZU!!! ja POMPPIS!!!

Minä myös pohjois-karjalasta, meiltä myös n.50km Joensuuhun... Aviossa, 2 tytärtä ja koira, ikää 26v (ei uskois!)
Enkä tunne ketään täältä, ystäviä kaipaan.

SAA KIRJOITTAA:

erika@tuupovaaralainen.com
 
tea
etsin ystävää lähdesta- Olen 21 vuotias, kahden lapsen äiti. Vanhin on 2v poika ja nuorimmainen on 5kk tyttö. Kaikki saa laittaa meilia jos siltä tuntuu. ei ole ikärajaa eikä mitään muitakaan rajoja.


tea_jo@hotmail.com
 
Testudo
Moi! Olen 27-vuotias ysikuisen pojan äiti Joensuusta. Kaipailen ulkoilu- ja kahvitteluseuraa täältä päin etenkin Niinivaara/Hukanhauta alueelta. Odottelen postia ja aurinkoisia vaunulenkkejä uusien kavereiden kanssa B) .
jkmyy@luukku.com
 
alannah
Oon vm. -78 oleva äippä. Lapset ovat vm. -00 -02 ja -04. Asun Jäälissä. Etsiskelen mese kavereita. Iällä ei oo merkitystä, ole läheltä tai kaukaa...

sari20@nic.fi
 

Yhteistyössä