etsin ystävää pino

wenniini
Olen 32-vuotias 3kk Emilian äiti Lappeenrannasta eikä meillä ole montaa äiti-lapsi kamua, eli sellaisia etsitään.. (perheeseemme kuuluu myös mies, mutta se on työelämässä, joten ei häiritse meitä, heh heh)

Haluaisin myös jutella/kirjoitella kokemuksistanne EKKS:sta..
 
Wenniini
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.07.2005 klo 15:22 wenniini kirjoitti:
Olen 32-vuotias 3kk Emilian äiti Lappeenrannasta eikä meillä ole montaa äiti-lapsi kamua, eli sellaisia etsitään.. (perheeseemme kuuluu myös mies, mutta se on työelämässä, joten ei häiritse meitä, heh heh)

Haluaisin myös jutella/kirjoitella kokemuksistanne EKKS:sta..
Ja nyt sitten kirjautuneena sama vielä kerran.. =)
 
Oon 20-vuotias kotiäiti Raisiosta ja uudet äiti ystävät on Turun suunnalta tervetulleita. :hug: Mies on päivät töissä mies on 21 vuotias ja meillä kaksi ihanaa lasta.Aleksi 3v1kk ja tyttö Karoliina kohta 1v8kk.
Meili ja mese osote on sama eli hanna.ventela@suomi24.fi
Oon puhelias,positiivinen ihminen, todella ilonen,rehellinen,ja hyvin toimeen tuleva toisten ihmisten kanssa.Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä :wave:
 
Äitsyli-69
Olen 36-v. kahden tytön äiti Tampereelta. Tyttöjen iät : 10v. ja 2 1/2v. Kolmas lapsi syntyy lokakuun lopulla. Perheeseen kuuluu myös 36-v. isä. Olemme uusperhe eli tuo esikoinen on edellisestä liitostani. Olisi kiva saada uusia äitiystäviä puistoiluun ja kaupungille! =)
 
hei ! olenko ainut 30 - vuotias Suomalainen neljän lapsen äiti täällä Iranissa ? vai löytyisikö juttu seuraa. Suomestapäinkin käy jos joku haluaisi kirjoitella. sinikka_kalantar@yahoo.com
 
NORJA!

Olen suomalainen äiti vajaa 30v, mies yhtä "vanha" ja poika 7,5kk. Asuimme vuodet 03/2002-03/2004 Norjassa eikä ikävä tunnu hellittävän... Ehkä joku Norjassa asuva haluaisi/voisi palauttaa minut maan pinnalle? ;)
Vai onko muita samanhenkisiä???

 
lonely heart
Täällä neljän muksun(9v,7v,4v ja 1v2kk) 37v kotiäiti Päijät-Hämeestä etsi mailikamuja piristämään arkea. Perheeseen kuuluu myös aviomies ja erinäisiä eläimiä, joista myöhemmin lisää;) Jos ajatustenvaihto kiinnostaa,niin postia ositteeseen lellu68 @ luukku.com
 
Rauman suunnalta huhuilen uusia ystäviä!
Voi olla meillä kilometrejä välissäkin monta, :D meinas tulla jotain runon poikasta huonolla huumorilla..
Juu mutta siis minä oon 18-vuotias 7kk tytsyn äippä, perheeseen kuuluu isukki 21v. ja Niki-koira 2v. =)
Tämä äippä tykkää ulkoilusta, lauailusta, tanmsiimisestä ja höpöttämisestä..
 
Nimimerkissähän tuo ikö jo tulikin eli 35 on nyt mittarissa jo :eek:

Kolmen lapsen keskipohjanmaalta. Tällä hetkellä olen hoitovapaalla.

Ystävän ei tarvitse olla samanikäinen eikä samankokoinen, vaan samalla aaltopituudella :p

Mesesoitekin löytyy B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2005 klo 22:06 Äiti70 kirjoitti:
Nimimerkissähän tuo ikö jo tulikin eli 35 on nyt mittarissa jo :eek:

Kolmen lapsen keskipohjanmaalta. Tällä hetkellä olen hoitovapaalla.

Ystävän ei tarvitse olla samanikäinen eikä samankokoinen, vaan samalla aaltopituudella :p

Mesesoitekin löytyy B)
Äiti70 on vähän väsynyt näköjään kun kirjoitus ei ota sujuakseen...
virheitä noin älyttömästi, kääk! :whistle:
 
Mullekin voi kirjoitella ! Asumme Pohjois-Savossa, ikäni 36 vuotta ja tytär syntyi 6/04. En osaa käyttää meseä, mutta meiliosoite on mberry1@luukku.com. Tykkään musiikista, tv:n katselusta, lehtien lukemisesta, kävelystä, shoppailusta (etenkin vaatteiden hypistelystä!) ja ruuanlaittoa opettelen, että söisi tuo tyttökin niitä..
 
Firefox05

Moikka! Täällä olisi lapsiperhe (äiti 21v, isä 22v, poika 2v7kk ja kuusiviikkoinen tyttö), joka haluaisi tutustua muihin lapsiperheisiin. Mielellään Oulun seudulta, koska asumme Oulussa. :)
 
ei ystäviä
kirjoita mulle noponenan@hotmail.com
MUUTKIN SAA KIRJOITELLA!


Vantaalta ja teidän iällä ei ole väliä,kunhan muuten viihdytään yhdessä.Olen eläinrakas, vaikkei eläimiä mulla olekaan. :hug:
 

Yhteistyössä