etsin ystävää pino

Täällä 36-vuotias 3 lapsen (-99, -01 ja -05) tasa-arvoisessa parisuhteessa elävä akateeminen äiti-ihminen Espoosta etsii samanhenkistä seuraa (sukupuolella ei väliä) kaiken kivan tekemisen (urheilua, ulkoilua, kyläilyä, tapahtumia lasten kanssa tai ilman...) merkeissä. Kirjoitella en yleensä jaksa, joten olisi hyvä jos olisit lähiseudulta ja voisimme tapailla harvakseltaan silloin kun molemmille sopii.

Itselleni on tärkeää elämä myös perheen ja lasten ulkopuolella, vaikka viihdynkin hyvin lasten kanssa harrastaen. Pysyn työelämässä mukana ja uskallan jättää lapset isän hoitoon mennessäni töihin tai tarvittaessa vaikka koko viikonlopuksi. Lapset saavat kasvaa meillä sellaisiksi kuin ovat, heitä yritetään olla painostamatta ympäristön asettamiin muotteihin. Sukupuoleton kasvatus ja tasa-arvo ovat meille tärkeitä sekä parisuhteessa että lastenkasvatuksessa: meillä kaikki tekevät kaikkia töitä, harrastavat oman mielensä eikä ympäristön kriteereiden mukaan ja lapsilla on kaikenlaisia leluja ja leikkejä.

Toivon, että olet avarakatseinen ja ajatteleva ihminen. Joka asiasta ei tarvitse olla kanssani samaa mieltä mutta toivon, että voimme keskustella tärkeistäkin asioista rehellisesti ja avoimesti. Toivon, että et mene rikki siitä, että sanon asiat joskus aika suoraankin - myös sinä saat tehdä samalla tavalla. En ripustaudu ystäviini ja toivon ettet sinäkään. Toivottavasti voimme avoimin mielin tutustua toisiimme (ja ehkä myös perheisiimme): ystävyys ei ole pakko vaan toivottavasti molemminpuolinen ilo! Jos ei synkkaa, niin suhde on parasta lopettaa.
 
Pupunuppunen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2005 klo 07:56 Neitokeiju kirjoitti:
Tämä 25v äippä kaipailee ystäviä Kankaanpäästä tai lähiseudulta. alkaa päivät olla aika pitkäveteisiä kun mieskin on töissä. Minulla siis kaksi poikaa.
laita mailia osoitteeseen: johanna-nissinen@jippii.fi
Heips! Mäkin oon k:päästä :) Ja meillä myös 2 poikaa. Misä päin K:päätä asustelette?
 
pinossa myös
Noniin laitanpa minäkin tänne pinoon itseni. Ihan vaan testimielessä....
Asun pk-seudulla, olen 40+, lapsia 3, ikäjakauma täysi-ikäinen - leikki-ikäinen. Käyn töissä, ehkä tähän olisi tilaa ystävillekin. En ole akateeminen. :LOL: Olen muuten vaan pienituloinen. En osaa kieliä, en matematikkaa, enkä tiedä olenko edes avarakatseinen, luultavasti olen vain huumorintajuinen ja tavallinen - mitä se sitten onkin.
En jaksa enää mitään tyttöjen baari- ja tanssi-iltoja...
Mies on samaa ikäluokkaa ja tekee pitkää työpäivää. Viikonloput nujuamme sitten yhdessä, muutamin poikkeuksin ja niille poikkeuksille kaipaisin kyläily- ulkouilu- pulkkamäki- juttelu- ajatuksenvaihto- kahvinjuonti- suklaansyönti- yms. kavereita.

Kuulostaako mahdottomalta :p :wave:
 
pinossa myös
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 12:37 Meibi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2006 klo 13:11 pinossa myös kirjoitti:
Eikö ketään kiinnosta :eek: :/ ? :LOL:
Olen autoton akka huitsin nevadasta, siksi kysyn: missäpäin pk-seudulla asut nimimerkki "pinossa myös"?
No, meidän läheltä menee muutama bussi, yksi linja vie Hki keskusta.
Jos jaksaa kävellä noin 2 km, sitten ollaan pysäkillä tai asemalla josta pääsee vähän kaikkialle.
Auton käyttöön on lupa ;) . Fillaroimisesta pidän ja kävellä jaksan, joten kauas on joskus kiva mennä.

En omaa syrjäkylääni viitsisi tässä ihan kertoa. Vihdintie ja Kehä III on kuitenkin lähellä.
Missä on huitsin nevada?
 
Meibi
Kauas on pitkä matka, kuten sanonta kuuluu. Huitsin nevada sijaitsee karttalehdellä 97 Elisan luettelossa. Arkisin suhahtaa Helsinkiin suora bussiyhteys, mutta viikonloppuisin mennään bussi-juna-yhdistelmällä, jos ihmisten ilmoille halutaan.
Naapurikylän asukkaita ei siis ihan olla, joten suklaansyönti taitaa sulla/mulla jatkua edelleenkin yksin, vai mitä tuumaat?


 
pinossa myös
Ei ihan samalla numerolla, eli ei olla entisiä naapureita :p
Osoiteita oli useampi kpl, tuli muutettua siis sillä suunnalla, kaikki kuitenkin alkoivat 014..
kunnes sitten siirryin tänne toiseen päähän kaupunkia.

Niin, kauas on pitkä matka, mutta toisaalta: vakuutusyhtiön tilastoinnin mukaan varallisin paikka - sattuu entien onnettomuuksia - on koti. Ja kotiin on moni kuollut. Ja matkailu avartaa ja erilaisuus on rikkautta, itä ja länsi kohtaa, mitähän siitä tulee ;)
 

Yhteistyössä