etsin ystävää pino

KYSYMYS
No niin, pinossa on puoli suomea. Jokainen lykkää itsenä pinoon.

Kyssäri kuluu: onko täällä nyt kukaan löytänyt ystävää itselleen??? vai laitetaanko täällä vaan itseään pinoon ?????

Vastaus: minulle ei löytynyt ystävää, ei tullut yhteydenottoa, vaikka mielenkiinto oli. :\|

Niin, että taas täällä huudellaan, ja siihen se jää. Kukaan ei viitsi sitten mitään kun pitäisi. Ei riitä rohkeus tarttua toimeen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2006 klo 13:37 KYSYMYS kirjoitti:
No niin, pinossa on puoli suomea. Jokainen lykkää itsenä pinoon.

Kyssäri kuluu: onko täällä nyt kukaan löytänyt ystävää itselleen??? vai laitetaanko täällä vaan itseään pinoon ?????

Vastaus: minulle ei löytynyt ystävää, ei tullut yhteydenottoa, vaikka mielenkiinto oli. :\|

Niin, että taas täällä huudellaan, ja siihen se jää. Kukaan ei viitsi sitten mitään kun pitäisi. Ei riitä rohkeus tarttua toimeen.
No kaippa sieltä löytyy ystäviä kun jonkun ilmoitus kolahtaa kohalle... ei kaikille voi kaikki kolahtaa =)

Minäkin tässä koitin katella oman henkistä tyyppiä mutta jotenkin hävettää laitella sähköpostejakin että jos se juttu ei sitten luistakaan niin minä ainakaan kehtaa alkaa sitä kelleen sanomaan :D

JOTENKA....
Minä asun siellä Paimion vieressä tuppuisessa kylässä :D
Olen iältäni 25 mieleltäni välillä vanhempi,toisinaan nuorempi...
joskus osuu sanahauskuutta kohilleen,toisinaan ei juttu meinaa luistaa millään :D Minä tykkää rupastella mesessä,aina sillon kun kerkiin :D
osoitekin mulla sinne on; hehe,luonnollisesti :D
moonm80@yahoo.com ja jos vielä viittii viskata viestillä ennen lisäämistä,niin ei tartte pelkäillä niitä viiruksia :D
NII JUU... Lapsia ois mulla kolome... kohta 6v 3v ja 1½ v.kotiäinähän minä täällä kökköttelen...Mieskin tossa väliin vilahtelee,että kai maar se perheeseen kuuluu hääki :D Mies tykkää autojutuista,joten josko jonkun mieskin kaipas jutteluseuraa niin sitäkii vois löytyy :D Miehellä ois ikää sitten niin palijonkuu 28 (toukokuussa 29) =)
nii ja ne lapset ois sitte nuorin poika ja loput tytöi jos sekin asia ois kiinnostava :D
Emmä tiiä pitäskö mun nyt tässä itteeni kehumaan vielä ruveta (mainostusta heeei :D ) mutta tyydyn sanomaan,että mua ujostuttaa kaikki mut kyl mä joskus jottan sanaa suustakkii saan :D ja nää mun murteet ei meinaa mittää..kuhan on tarttunu korviin sielt sun täält :D
Kohta mulla onki tässä jo elämäni yksissä kansissa :whistle: Että josko mä jo säälin tein silmiänne ja lakkaan höpöttämästä...
Jos tää alko kiinnostaa tai muuten vaan mietityttää et onks tää immeinen normaali laisinkaa,nii viskaa mua Y:llä, tai sähköpostilla :D
Mä täält sit huutele vastaa ku huomaan jottan :D :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2005 klo 14:17 Hei kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2005 klo 11:37 sarijoh kirjoitti:
hei! Olen 24-vuotias puolivuotiaan tytön äiti. etsin ystävää kaikkialta suomesta :wave: itse asun pohjois-suomessa...
Täällä myös 24-vuotias yhden lapsen äiti pohjois-suomesta! Etsiskelen aitoja ystäviä :heart:

mansikkakarkki@hotmail.com
moikka! kuinka pohjoisesta olette..? mie oon oulun lähettyviltä.. :wave:
 
Täällä myös yks kahden tytön äiskä pohjois-suomesta, rovaniemeltä. Etsiskelen ystäviä koko suomen alueelta, mutta jos asut lähellä niin voitaisiin ehkä tavatakin. Voit kirjoittaa osoitteeseen oilipul@suomi24.fi
 
Espoossa Rastaspuistossa (Karakallion ja Leppävaaran välissä) olisi 31-v äitiyslomalainen jolle myös kelpaisi seura. Katraaseen kuuluu poika 5v6kk, tyttö 2kk ja koira 5kk. Ulkoilua, kyläilyä, Sellon kahviloissa luuhailua, kaikki kelpaa kotitöiden vaihteluksi :)

Laita mailia marikki@heti.org
 
khf
ystäviä etsiskellään läntiseltä uudeltamaalta myöskin olisi mukava saada perinteisiä etanapostin kirjoittelijoita joita tuntuu olevan harvassa. jos tykkäät kirjeiden kirjoittamisesta ja olet pidempi aikainen kirjeen vaihtaja etkä vain yhden kirjeen kirjoittaja laita osoitetta kirsi.falck@luukku.com
 
Natalia
Olen 24 v. esikoistani odottava opiskelija (laskettu aika 9.3.2006) Haminasta ja elän avioliitossa. Toivon seuraa Haminan-Kotkan alueelta äitiylomalle jäätyäni. Olen muuttanut toiselta paikkakunnalta. Täällä en ole vielä löytänyt uusia kavereita ja omat ovat Helsingissä. Olisi mukava käydä yhdessä kävelyllä ja vaihtaa ajatuksia samassa elämäntilanteessa olevien kanssa. Mies on päivät töissä. Olen asunut Suomessa yli 5 vuotta ja syntynyt Venäjällä. Puhun hyvin suomea. Olen positiivinen ihminen,ehkä vähän ujo ja minun on vaikea tutustua uusiin ihmisiin yleensä mutta lopulta avoin, iloinen ja puhelias kunhan tutustun ihmiseen
Mailaatko? natalia24@suomi24.fi
:D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2005 klo 11:37 sarijoh kirjoitti:
hei! Olen 24-vuotias puolivuotiaan tytön äiti. etsin ystävää kaikkialta suomesta :wave: itse asun pohjois-suomessa...

Heips!
Mistä päin pohjoissuomea?
Täälläpä olisi 4kk ikäisen pojan äippä täältä maailmalta 20v.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2005 klo 16:15 Pai kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2005 klo 11:46 Daiquiriini kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2005 klo 11:37 sarijoh kirjoitti:
hei! Olen 24-vuotias puolivuotiaan tytön äiti. etsin ystävää kaikkialta suomesta :wave: itse asun pohjois-suomessa...
Missä päin pohjois-suomea asustelet?
Missäs te pohjois-suomalaiset asutte?
kemi
 
Sarija
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.04.2005 klo 08:12 Hippuli kirjoitti:
Täällä äiti etsii Oulunläänistä uusia,tosi ystäviä.


<div class="small">[Hippuli muokkasi tätä viestiä 08.04.2005 klo 22:01]</div>
Hei! Minäkin asun Oulunläänissä ja kaipailen ystäviä. Missäpäin Oulunlääniä asustelet
 
Sarija
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2005 klo 22:06 Äiti70 kirjoitti:
Nimimerkissähän tuo ikö jo tulikin eli 35 on nyt mittarissa jo :eek:

Kolmen lapsen keskipohjanmaalta. Tällä hetkellä olen hoitovapaalla.

Ystävän ei tarvitse olla samanikäinen eikä samankokoinen, vaan samalla aaltopituudella :p

Mesesoitekin löytyy B)

Hei! Täällä kans yks 1970 syntynyt äiti Oulun naapurista. Minulla on kaksi lasta ja olen lähtöisin keskipohjanmaalta - tulee aika paljon käytyäkin kotiseudulla =). Mistä päin keskipohjanmaata olet? Minäkin olen tällä hetkellä hoitovapaalla. Kirjoittele jos kiinnostaa tai liitä mesekavereihin =). -> sar_jar@hotmail.com
 
täälä 27-vuotias 9,5kuisen pojan äiti koilishelsingistä, malmilta. Perheeseen kuuluu myös koira 3v ja isi. Etsin ystävää puistoilemaan, kävelylle ja vaikka kahvitteluun ym.
Omilla ystävillä ei lapsia, joten olisi mukava jakaa ajatuksia samassa elämän tilanteessa olevan kanssa.
olin laittanut omankin viestin, mutta se katos kun sivut uudistuivat eli uusi yritys=)
 
mekaksi
Oulu, Kaukovainio, huom!!! Laitoin aiemmin tuonne tapaillaan palstallekin ilmoituksen mutta se sitten katos kun nämä sivut uudistui. Elikkä nyt uus haku :) Pojalle olisi mukava saada ikäisensä kaveri, on nyt 1v3kk. Ja äiskä itse 22v. Laittakaa y-viestiä jos joku on samalta suunnalta :wave:
 

Yhteistyössä