etsin ystävää pino

Viestiketju alueella 'Ystävät' , aloittaja DIESELmom, 10.03.2005.

1. Molli

Molli Jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.03.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olen 28v. 4 lapsen äiti (lapset 10v.,7v,vajaa 4v.,6kk 3tyttöä ja poika)
    Asumme Ilmajoella ja uudet ystävät ovat tervetulleita :)

2. mama-84

mama-84 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.10.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Oon Satakuntalainen äiti-ihminen!! Ystäviä kaipailen samalta suunnalta!! Ikää mulla on kohta 22. Mulla on poika, joka pian 8kk sekä avomies (25v)!!! Saa laittaa yytä tulemaan :D

3. KYSYMYS

KYSYMYS Vieras

No niin, pinossa on puoli suomea. Jokainen lykkää itsenä pinoon.

Kyssäri kuluu: onko täällä nyt kukaan löytänyt ystävää itselleen??? vai laitetaanko täällä vaan itseään pinoon ?????

Vastaus: minulle ei löytynyt ystävää, ei tullut yhteydenottoa, vaikka mielenkiinto oli. :\|

Niin, että taas täällä huudellaan, ja siihen se jää. Kukaan ei viitsi sitten mitään kun pitäisi. Ei riitä rohkeus tarttua toimeen.

4. Saapasjalkakissa

Saapasjalkakissa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    02.06.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    \
    No kaippa sieltä löytyy ystäviä kun jonkun ilmoitus kolahtaa kohalle... ei kaikille voi kaikki kolahtaa =)

Minäkin tässä koitin katella oman henkistä tyyppiä mutta jotenkin hävettää laitella sähköpostejakin että jos se juttu ei sitten luistakaan niin minä ainakaan kehtaa alkaa sitä kelleen sanomaan :D

JOTENKA....
    Minä asun siellä Paimion vieressä tuppuisessa kylässä :D
    Olen iältäni 25 mieleltäni välillä vanhempi,toisinaan nuorempi...
    joskus osuu sanahauskuutta kohilleen,toisinaan ei juttu meinaa luistaa millään :D Minä tykkää rupastella mesessä,aina sillon kun kerkiin :D
    osoitekin mulla sinne on; hehe,luonnollisesti :D
    [email protected] ja jos vielä viittii viskata viestillä ennen lisäämistä,niin ei tartte pelkäillä niitä viiruksia :D
    NII JUU... Lapsia ois mulla kolome... kohta 6v 3v ja 1½ v.kotiäinähän minä täällä kökköttelen...Mieskin tossa väliin vilahtelee,että kai maar se perheeseen kuuluu hääki :D Mies tykkää autojutuista,joten josko jonkun mieskin kaipas jutteluseuraa niin sitäkii vois löytyy :D Miehellä ois ikää sitten niin palijonkuu 28 (toukokuussa 29) =)
    nii ja ne lapset ois sitte nuorin poika ja loput tytöi jos sekin asia ois kiinnostava :D
    Emmä tiiä pitäskö mun nyt tässä itteeni kehumaan vielä ruveta (mainostusta heeei :D ) mutta tyydyn sanomaan,että mua ujostuttaa kaikki mut kyl mä joskus jottan sanaa suustakkii saan :D ja nää mun murteet ei meinaa mittää..kuhan on tarttunu korviin sielt sun täält :D
    Kohta mulla onki tässä jo elämäni yksissä kansissa :whistle: Että josko mä jo säälin tein silmiänne ja lakkaan höpöttämästä...
    Jos tää alko kiinnostaa tai muuten vaan mietityttää et onks tää immeinen normaali laisinkaa,nii viskaa mua Y:llä, tai sähköpostilla :D
    Mä täält sit huutele vastaa ku huomaan jottan :D :D

5. itä-suomi

itä-suomi Vieras

TÄÄLLÄ OLIS 37,V ÄITYLI KAAKKOIS SUOMESTA JOS KIINOSTAA,NIIN LAITAHAN POSTIOSOTTES

6. äippäliini-82

Rekisteröitynyt:
    10.10.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Täällä 24v. äippä koillis-savosta.. tytöllä ikää kohta 1v6kk. Ystäviä ei ole koskaan liikaa joten saa laittaa viestiä. =) =)

7. aata

aata Jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.05.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    \
    moikka! kuinka pohjoisesta olette..? mie oon oulun lähettyviltä.. :wave:

8. Pai82

Pai82 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    25.10.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Täällä myös yks kahden tytön äiskä pohjois-suomesta, rovaniemeltä. Etsiskelen ystäviä koko suomen alueelta, mutta jos asut lähellä niin voitaisiin ehkä tavatakin. Voit kirjoittaa osoitteeseen [email protected]

9. kieku

kieku Vieras

:attn: Löytyykö Kajaanin suunalta ystäviä yhden lapsen äidille? =)

10. Hippuli

Hippuli Jäsen

Rekisteröitynyt:
    04.08.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    \
    :wave: Laitoin y-viestiä!

11. kangaroo

kangaroo Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.01.2006
    Saadut tykkäykset:
    0
    Huom. Hippuli!
    Kiitos, viesti tuli perille!
    Laitoin sulle viestin.
    :attn:

12. kangaroo

kangaroo Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.01.2006
    Saadut tykkäykset:
    0
    \
    Löytyy, löytyy!
    Laita y-viestiä.

13. Mari

Mari Jäsen

Rekisteröitynyt:
    02.06.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Espoossa Rastaspuistossa (Karakallion ja Leppävaaran välissä) olisi 31-v äitiyslomalainen jolle myös kelpaisi seura. Katraaseen kuuluu poika 5v6kk, tyttö 2kk ja koira 5kk. Ulkoilua, kyläilyä, Sellon kahviloissa luuhailua, kaikki kelpaa kotitöiden vaihteluksi :)

Laita mailia [email protected]

14. lyydia 2001

lyydia 2001 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.02.2006
    Saadut tykkäykset:
    0
    minustakin olisi hauskaa saada ystävä, en usein kerkee vastailee, mutta innokkaana odottelen vastausta =)

Eli täällä Etelä-Pohjanmaalla (kauhajoella) odottelee äiti -71 ja tyttö 2001 tulevien ystävien yhteyden ottoja!

15. khf

khf Jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    ystäviä etsiskellään läntiseltä uudeltamaalta myöskin olisi mukava saada perinteisiä etanapostin kirjoittelijoita joita tuntuu olevan harvassa. jos tykkäät kirjeiden kirjoittamisesta ja olet pidempi aikainen kirjeen vaihtaja etkä vain yhden kirjeen kirjoittaja laita osoitetta [email protected]

16. Natalia

Natalia Vieras

Olen 24 v. esikoistani odottava opiskelija (laskettu aika 9.3.2006) Haminasta ja elän avioliitossa. Toivon seuraa Haminan-Kotkan alueelta äitiylomalle jäätyäni. Olen muuttanut toiselta paikkakunnalta. Täällä en ole vielä löytänyt uusia kavereita ja omat ovat Helsingissä. Olisi mukava käydä yhdessä kävelyllä ja vaihtaa ajatuksia samassa elämäntilanteessa olevien kanssa. Mies on päivät töissä. Olen asunut Suomessa yli 5 vuotta ja syntynyt Venäjällä. Puhun hyvin suomea. Olen positiivinen ihminen,ehkä vähän ujo ja minun on vaikea tutustua uusiin ihmisiin yleensä mutta lopulta avoin, iloinen ja puhelias kunhan tutustun ihmiseen
    Mailaatko? [email protected]
    :D

17. Karelia

Karelia Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.07.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Äitejä Salo-Perniö suunnalta! Itse olen Perniöstä, 10.5kk ikäisen typyn äiti :) :saint:

18. Äiti86

Äiti86 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.07.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    \

Heips!
    Mistä päin pohjoissuomea?
    Täälläpä olisi 4kk ikäisen pojan äippä täältä maailmalta 20v.

19. Äiti86

Äiti86 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.07.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    \
    kemi

20. Sarija

Sarija Vieras

\
    Hei! Minäkin asun Oulunläänissä ja kaipailen ystäviä. Missäpäin Oulunlääniä asustelet

21. Sarija

Sarija Vieras

\

Hei! Täällä kans yks 1970 syntynyt äiti Oulun naapurista. Minulla on kaksi lasta ja olen lähtöisin keskipohjanmaalta - tulee aika paljon käytyäkin kotiseudulla =). Mistä päin keskipohjanmaata olet? Minäkin olen tällä hetkellä hoitovapaalla. Kirjoittele jos kiinnostaa tai liitä mesekavereihin =). -> [email protected]

22. susanna7905

susanna7905 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.04.2006
    Saadut tykkäykset:
    0
    täälä 27-vuotias 9,5kuisen pojan äiti koilishelsingistä, malmilta. Perheeseen kuuluu myös koira 3v ja isi. Etsin ystävää puistoilemaan, kävelylle ja vaikka kahvitteluun ym.
    Omilla ystävillä ei lapsia, joten olisi mukava jakaa ajatuksia samassa elämän tilanteessa olevan kanssa.
    olin laittanut omankin viestin, mutta se katos kun sivut uudistuivat eli uusi yritys=)

23. jolau

jolau Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    04.04.2006
    Saadut tykkäykset:
    0
    \
    Minä myös p-karjalasta 24v ja poika 1v 9kk. Ota yhteyttä jos kiinnostaa! e-mail: [email protected]

24. Sitruuna

Sitruuna Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    1
    :attn:
    Turku- Salo akselilta ystäviä haen :wave: =)

25. mekaksi

mekaksi Vieras

Oulu, Kaukovainio, huom!!! Laitoin aiemmin tuonne tapaillaan palstallekin ilmoituksen mutta se sitten katos kun nämä sivut uudistui. Elikkä nyt uus haku :) Pojalle olisi mukava saada ikäisensä kaveri, on nyt 1v3kk. Ja äiskä itse 22v. Laittakaa y-viestiä jos joku on samalta suunnalta :wave:

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi