Facebook laittoi mulle 2 tekstaria vaikken ole facessa?

En ole koskaan ollut Facebookissa.

Tänään tuli lähettäjältä FACEBOOK- ja +37256048493 - numerosta samanlaiset viestit:
"Käyttäjän Sirpa (en ole Sirpa mut siinä oli etunimeni) tunnus Facebookissa on 47834 (kunhan keksin tuon numerosarjan). Vahvista koodi antamalla se Facebookiin. #Fb"

Mitä toi on?
 
Paula on selvästi avohoidossa oleva mielenterveyspotilas. Pihalla kuin käkikello ja tarvitsisi osastohoitoa.
Eihän ole!
Paulalla on fiksuja ja paikkansa pitäviä juttuja.
Ennen kaikkea Paula on tosi valistunut ja vähän meidän aikaa edellä. Nämä Paulan linkkaamat asiat on meille vähän sama asia, kuin että Persujen ehdotuksia pidettiin vuosia sitten erittäin raisistisena ja nyt kun nämä ns. paremmat ihmiset tuovat niitä samoja asioita esille, ne ovatkin ihan ok, ja jopa ihan toteutettavissa.:D

Paula tuo asioitan esiin vähän turhan innokkaasti ketjuissa joissa puhutaan aivan muusta, se saattaa aiheuttaa ränää. Mutta, ei se tee ihmisestä mitään mielenterveyspotilasta.:cautious:
 
vierailija
Juu...avohoitopotilaalta vaikuttaa.
Hyvin kaoottinen on sen ajatusmaailma, ei mitään järjestystä.
Vanhuuseläkkeellä olen, ilman lääkkeitä, mut itse kasvatan luomupottuni, paitsi mies ajaa traktoria. Mitä vielä? Molemmat läkkeettömiä ja nukkuu ilman naamaria. Ei ols aikaa facebookiin. Yöllä teen muutaman tunnin kasvimaalla sen mitä teen. On se saamelaisten konsti, mut yhvä sellaien, vaikkei olla edes saamelaisia.
 
Eihän ole!
Paulalla on fiksuja ja paikkansa pitäviä juttuja.
Ennen kaikkea Paula on tosi valistunut ja vähän meidän aikaa edellä. Nämä Paulan linkkaamat asiat on meille vähän sama asia, kuin että Persujen ehdotuksia pidettiin vuosia sitten erittäin raisistisena ja nyt kun nämä ns. paremmat ihmiset tuovat niitä samoja asioita esille, ne ovatkin ihan ok, ja jopa ihan toteutettavissa.:D

Paula tuo asioitan esiin vähän turhan innokkaasti ketjuissa joissa puhutaan aivan muusta, se saattaa aiheuttaa ränää. Mutta, ei se tee ihmisestä mitään mielenterveyspotilasta.:cautious:
En mä paulan tuomia asioita moitikaan, luomu kiinnostaa mua paljon. - Vaikka usein paula vetää linjaa "kaikki ihmiskunnasta saa mikreenin kun näkeekin ruokaa jossa on E-koodeja" ja vaikka hänelle varmaan tulee yllärinä se että takrolimuusia popsineet vanhukset elävät pitkän ja suht terveen elämän, niin silti: uskon että luomuun päin mennään ihmiskunnassa.

Mutta paulan täydellinen tilannetajun puute, pakkomielteisyys asiassaan, toisen ihmisen täydellinen ymmärtämättömyys (kurkuma auttaa palstaharmaan tuskailemaaan itsetuhoisuuteen, avioeroon ja työttömyyteen), sekä kaoottinen puheenaiheissa sekoilu kertoo jostain; ja se "jokin" on joko mielenterveydellistä tai neurologista häikkää.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
vierailija
En mä paulan tuomia asioita moitikaan, luomu kiinnostaa mua paljon. - Vaikka usein paula vetää linjaa "kaikki ihmiskunnasta saa mikreenin kun näkeekin ruokaa jossa on E-koodeja" ja vaikka hänelle varmaan tulee yllärinä se että takrolimuusia popsineet vanhukset elävät pitkän ja suht terveen elämän, niin silti: uskon että luomuun päin mennään ihmiskunnassa.

Mutta paulan täydellinen tilannetajun puute, pakkomielteisyys asiassaan, toisen ihmisen täydellinen ymmärtämättömyys (kurkuma auttaa palstaharmaan tuskailemaaan itsetuhoisuuteen, avioeroon ja työttömyyteen), sekä kaoottinen puheenaiheissa sekoilu kertoo jostain; ja se "jokin" on joko mielenterveydellistä tai neurologista häikkää.
Millä mandaatilla niitä diagnooseja ihmisille jakelet?
 
vierailija
Mä en ymmärrä miksi Lispetti puolustaa ja yllyttää koko ajan Paulaa.:mad: Nyt on niin moni ketju ihme solkotuksen ja sekoilun täyttämää. Ei kaikki jaksa lukea tuollaisia asiaan liittymättömiä litanioita omissa ketjuissaan. (n)
 
Mä en ymmärrä miksi Lispetti puolustaa ja yllyttää koko ajan Paulaa.:mad: Nyt on niin moni ketju ihme solkotuksen ja sekoilun täyttämää. Ei kaikki jaksa lukea tuollaisia asiaan liittymättömiä litanioita omissa ketjuissaan. (n)
Pienestäpä siellä nyt verisuonet pullistuu päässä.:LOL:

Mä tykkään Paulan jutuista - ne on mielenkiintoisia.:)
 
vierailija
Mee pois mun ketjusta, maanvaiva.
Tässä yks vinkki, mistä voit etsiä syytä. En kuulu joukkoon:
"Käsiteltäviä tietoja ovat rekisteröidyn nimi, puhelinnumero, sähköpostiosoite, postiosoite, valokuva, kuvauslupa, tehtävänimike, taustayhdistys, FinFamin myöntämät kunnia- ja ansiomerkit sekä tiedot käydyistä vapaaehtoistoimintaan liittyvistä koulutuksista ja osallistumisesta FinFamin vapaaehtoistoimintaan.

Matka- ja kulukorvauksia sekä muuta maksuliikennettä varten voidaan kerätä edellä mainittujen tietojen lisäksi henkilötunnus ja pankkitilin tiedot.

Vapaaehtoistoiminnassa kerätään myös rekisteröityjen suostumuksella sellaisia elämäntilanteeseen ja terveydentilaan liittyviä henkilötietoja, jotka rekisteröity on itse nähnyt tarpeelliseksi antaa."
 

Yhteistyössä