Fantasia, se kiihottaa

”Kulta ohoi, kotona taas,” kuului eteisestä Saanan iloinen huudahdus. Minä olin keittiössä täydessä ruuanlaittopuuhassa ja kurkistin eteiseen.
”Hienoa, miten meni töissä?”
”Ihan kivasti,” vastasi Saana ja jatkoi, ”pääsin lähtemään jo lounastauolta ja ajauduin pienelle shoppailulle. Mutta nyt otan lämpimän kylvyn.”
”Hyvä, ruoka on valmista 30 min. kuluttua,” vastasin.


Kun ruoka alkoi olla valmista ja muhi hiljakseen liedellä, niin otin viinipullon ja kaadoin pariin lasiin. Avasin kylpyhuoneen oven ja menin sisään. Saana oli silmät ummessa ja nautti lämpimästä vedestä. Katsoin lumoutuneena hänen ihanan täydellisiä rintojaan joiden huiput puhkaisivat vedenpinnan tuoden mieleen kaksi vuorenhuippua.
”Viiniä,” kysyin.
”Kiitos kulta, kyllä.”
Saana huljutti viiniä lasissa ja katsoi minua kujeellisesti.
”Voisit oikeastaan katsoa mitä olen ostanut ja sitten päättää mitä pukisin päälleni päivällisellemme.”
Hymyilin ja menin eteiseen ostoskassien luo. Päällimmäisena toisesta kassista löysin mustan korsetin jossa oli muotoiltu push up rintaliiviosa. Se näytti houkuttelevan hienolta. Sitten kassista löytyi sukkakokoelma. Taisi olla yhdeksän paria stay up mallisia. Olisikohan ollut tarjouksessa; osta kolmet, maksat kahdesta. Valikoima oli mustista kiiltävän ruskeisiin. Toisesta kassista löytyi kiiltävänmustat piikkikorkokengät. Näin jo mielessäni mikä ilmestys Saana olisi mustissa stay up sukissa ja korsetissa. Rinnat tiukasti yhteen puristuneina ja koholla kohti ottajaansa. Vein valitsemani sukat ja korsetin sekä kengät kylpyhuoneeseen.
”En löytänyt mekkoa sinulle,” sanoin.
”Tuo se musta läpikuultava jonka sinä ostit netistä minulle,” vastasi Saana hymyillen.


Kun Saana hetken kuluttua sipsutteli keittiöön uusissa korkokengissä ja minipituisessa mekossa mustat sukat kiiltäen olin pudottaa viinilasin kädestäni. Vaaleat hiukset olivat hienosti nostettu ylös. Saana naurahti ja ojensi lasiaan ja pyysi minua täyttämään sen. Täytin lasin ja Saana kertoi päivän toimistaan mitä ja missä kaikissa puodeissa oli käynyt. Hän kehui stay up-sukkien ostoa ja miten ihanasti ne istuivat ja pysyivät ylhäällä. Nostin hieman mekon helmaa ja näin kauniit pitsiset sukansuut. Näin kiihottavan paljaan ihon reisien yläosassa ja hups! Ei pikkuhousuja ollenkaan, ei niitä pienimpiäkään. Saana kääntyi ja työsi takapuoltaan kohti minua. Se oli kaunis. Se oli kaunis ja lämmin kun hyväilin sitä. Saana hymyili ja niin hymyili myös ne huulet jotka pilkistivät pakaroiden alta reisien välistä. En voinut olla sipaisematta niitä kevyesti sormella.


Söimme antaumuksella tekemääni päivällistä. Lasisen pöydänkannen läpi näin miten Saana leikitteli uusilla kengillään. Kopsautteli korkoja lattiaan keinuttaessaan kenkää varpaankärjessään. Toinen jalka oli heitettynä toisen yli ja näin pitkälti mustankiiltävää reittä. Sukan musta pitsireuna oli mekon helman ylös valahtenaana hyvin näkyvissä. Yritin katsoa näkyikö muuta, mutta ei tällä kertaa sattunut silmien iloksi muuta. Runsas rinta ikään kuin pursui mekon kaula-aukosta.
”Tänään olen fantasioinut aika tavalla,” sanoi Saana.
”Niinkö,” kysyin uteliaana.
Saana joka ei kovin herkästi ujoillut punastui nyt hieman.
”No mistä mahdoit unelmoida,” kysyin.
Saana vääntelehti hetken ja sanoi sitten:
”Tiedäthän sen videon jonka olet joskus kopsannut ja jota viimeksi katselimme.”
” Tarkoitat sitä juttua Mandingo?”
”Niin, sitä juuri, se missä oli se musta mies.”
”Siis se missä oli se mies jättimäisellä kullilla,” tarkensin minä.
” Se juuri,” vastasi Saana, ”pidin siitä.”
”Olen ladannut aika paljon lisää sen oriin touhuja ja nyt voisin niitä näyttää, varsinkin kun olet noin latautunut ja taidat olla hieman himoissasikin nyt.”
Täytin Saanan viinilasin ja hyväilin hänen pakaroita ja puristin hänen selkänsä vasten rintaani. Rinnat täyttivät kourani kun hyväilin ja puristelin niitä.


Minulla on muutama tallennettu video tämän mahtavakullisen mustan toiminnasta. Videolla joka Saanaa nyt kiinnosti tämä megakullinen musta peuhasi useamman naisen kanssa jotka imivät ja nuolivat kiiltävää kalua kun mies vaan katseli touhua. Saana huokaisi syvään ja sitten mumisi jotain miten mustan kalu oli aivan liian iso pienelle naiselle.
”Haluaisitko, pitäisitkö isosta kullista,” kysyin ja tunsin kiihottuvani.
Saana kääntyi ja suuteli minua.
” Se kulli olisi kokemisen arvoinen, ihan minun makuuni.”
”Tuhmat tytöt saavat ne suurimmat,” sanoin ja suutelin Saanaa, ” kohta saat katsella miten sankarisi panee kolmen naisen kanssa yhtä aikaa. Sitten hän roiskaisee spermaa satsin toisensa jälkeen yhden naisen rinnoille josta se valuu alas vatsalle ja häpykummulle. Tippoja putoaa lattialle ja nainen kiiltelee spermasta. Se on uusi tallenne.”
Käänsin Saanan taas selkä rintaani vasten ja panin kädet hänen rintojensa alle ja puristin naista itseeni. Nostin hieman käsiäni ja rinnat nousivat kohti Saanan leukaa. Autoin alta hieman ja pullautin ne ulos korsetin kupeista. Nännit sojottivat kovana ja käänsin Saanan ympäri ja kumarruin imaisemaan kumpaakin. Päätä kallistaen Saana katsoi viekoittelevasti.
”Haluaisitko katsoa jos ottaisin semmoisen ison kullin rintojeni väliin, haluaisitko,” hän kysyi käheästi.
Vastasin ähkäisten haluavani. Saanan hengitys oli kiihkoinen ja hän kiemurteli hymy huulilla. Hän hyväili ja puristeli minua nivusista kunnes kääntyi ja käveli korot kopisten olohuoneen puolelle.


Saana lojui rentona sohvalla viinilasi kädessään. Mekon helma oli noussut ylös ja antoi auliin näkymän vatsanpohjan aarteeseen. Stay upit kiilsivät kireänä aina ylös asti. Rinnat olivat edelleen pystypäin esillä leningin ja korsetin yläosan niitä kannattaen. Minä etsin tallenteeni Mandingo Playloadista ja käynnistin laitteen.
”Oh My God,” oli ensireaktio Saanan suunnalta kun kuvaruudulle ilmestyi nainen joka imi Mandingon jättimäistä kullia.
Menin sohvalle Saanan viereen ja hyväilin hänen rintojaan, nipistelin nännejä ja uitin hitaasti sormeani häpyhuulien puristuksessa. Saana pani oman kätensä myös pillulle ja työsimme yhdessä sormemme syvälle märkään. Sormemme hämmensivät kiehuvaa pesää kunnes Saana otti kätensä pillulta ja alkoi hyväilemään kulliani, ensin housujen päältä mutta sitten vetoketjun avattuaan työnsi kätensä sisään ja puristi vartta lujaa. Olimme kumpikin kiihottuneita ja sen kuuli jo hengityksestä. Minä hieroin Saanan pillua ja ei kauaa kestänyt, kun hän jo voihkaisi kovaa ja lantio nousi kaarelle. Saana sai orgasmin.
”Kulta, haluaisitko katsella kun minä imisin tuommoista isoa kullia? Katselisitko vierellä ja runkkaisit?”
”Haluaisin,” vastasin hengitys lähes salpaantuneena,” tietenkin haluaisin katsella ja runkkata myös. Haluisin, että sinulla olisi tämä leninki ja sukat päällä mitä sinulla nyt on. Haluaisin samalla nuolla reisiäsi sukkien päältä. Katselisin miten imisit Mandingon paksua kullia.”
Saana voihkaisi taas ja minä kumarruin nuolemaan hänen jalkojaan. Nuolin sääristä ylös polviin ja sisäreisiä aina paljaalle iholle asti. Kumpaakin reittä ja kiihotuin valtavasti. Kulli sykki. Levitin Saanan jalkoja ja nuolin pillusta ulos valunutta pillumehua joka jo kiilteli sisäreisillä. Nuolin häpyhuulia ja työnsin kielen niiden väliin ja tunsin maun jota ei voi unohtaa.
”Jumalani mikä kulli, haluaisin tuntea sen sisälläni. Mikä patukka!” huokaili Saana.
Kun filmin kaksi naista alkoivat yhdessä nuolemaan mustaa kullia, niin Saana totesi, että siitä riittäisi useammallekin naisella.
”Saana, kenen kanssa haluaisit jakaa tuon kullin?” kysyin häneltä udellen.
Saana runkkaili hitaasti kulliani kuin poissaolevana ja mietti.
”Elisan kanssa varmaan, hän sieltä töistä.”
”Onko se hän, se tumma joka on yhtä kurvikas kuin sinäkin?” kysyin.
Saana hymyili ja nuolaisi huulian ja nyökkäsi.
”Hänen kanssaan voisin nuolla ja imeä tuota suurta kullia. Ja sinä nuolisit meidän kummankin sukkia ja pillua.”


Kaksi upeaa naista kiiltävissä sukissa ja tiukoissa mekoissa alkoivat olemaan jo liikaa minulle, vaikka olivatkin vaan fantasioissa. Nousin ylös ja käänsin Saanan alleni. Levitin sukkien verhoamat reidet erilleen ja tungin kovan kullin sisään liukkaaseen pilluun.
”Pane kulta, pane kovaa, työnnä, älä lopeta!”
Sanat tulivat Saanan suusta. Hän hengästyi ja minun ääntelyni oli ähellystä. Saana nautti silmät kiinni ja posket hehkuen. Kädet puristivat minua vyötäröstä ja kynnet painuivat ihooni. Filmiltä kuului puuskutusta ja niin kuului myös sohvalta. En enää kauaa pystynyt pidättämään, vaan tunsin miten sperma kohta roiskahtaisi.
Saana katsoi minua silmät suurina ja näki, että tulisin kohta.
”Anna kulta kaiken tulla rinnoille ja kasvoille,” kuiski Saana.
Minä vedin kullin ulos ja ohjasin kädellä kullia antaen kaiken sperman lentää rinnoille ja poskille. Osa sotki leninkiä, mutta mitä väliä. Sperma valui hitaasti rinnoilta leningille. Saana keräsi sormellaan rinnoilta ja poskilta siemennesteen ja nuoli sormen puhtaaksi.
”Kulta, eikö ollutkin ihanaa?”
 

Yhteistyössä