finnmatkat PULGARIA.

  • Viestiketjun aloittaja tsiisus
  • Ensimmäinen viesti
tsiisus
kertokaapa kokemuksia, onko minkälainen maa? kannattaako lähteä sinne ja miksi? olen miettinyt kolmea maata minne vois lähteä lomalle, kreikka, kypros ja pulgaria. pulgaria siski että siellä näyttää olevan vähän halvempia all inclusive hotelleja.
haluttas siis tollanen täyden palvelun paketti mutta näyttää siltä että meidän raha tilanteella ei kovin paljon ole vaihtoehtoja :(
nyt siis haluaisin jotain kokemuksia tuosta maasta.. olisin kovin iloinen. :)
 
Borkku
Niin Sunny Beach kuin myös Varnan kultahietikko on ollu mun makuun ja Nessebariin pääsee mukavasti käväsemään kantosiipialuksella.



http://www.rantapallo.fi/matkat/bulgaria/
 
V-ivian
No mä en lähtis Bulgariaan. Enkä Turkkiin. Turkki ei kyllä ole mitenkään epävakainen maa...? Bulgaria nyt ei kiinnosta, kun siellä englantilaiset-saksalaiset-ruotsalaiset ja kaikenkukkuraksi suomalaiset ryyppäävät ja rellestävät, maalla ei ole (varsinkaan Sunny Beach ja ympäristö ) minkäänlaista historiallista "arvokkuutta" ja on tosiaan kehitetty vaan ryyppämiseen ja likaisilla rannoilla lojumiseen.

Kreikkaa, Espanjaa sekä Italiaa suosittelen. Kreikan saaret erityisesti on ihania :) Henk.koht suosittelen erityisesti Mallorcaa, Kreetaa, Pargaa...
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Bulgariassa ei oikein oo mitään muuta kuin biitsi ja aurinko, ei juuri mitään kivoja retkiä tai muutakaan ohjelmaa. Mä suosittelen Turkkia!!!
Ohjelmaa on kyllä, jos itse vähän viitsii vaivautua.
Kävimme viime kesänä Bulgarian Kultahietikolla. Nappasimme taksin hotellin edestä, ja kuski vei meidät Balchikin kylään tutustumaan kasvitieteelliseen puutarhaan, sekä eräälle niemelle (jonka nimeä en nyt muista). Mahtavia paikkoja kumpikin! Eikä kahden henkilön päivän reissu maksanut kuin 60 ?.
 
minäkö
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
turkkiin en lähde vaikka maksettas, maan epävakaisuus ei paljon kiehdo.. :/
Ai mikä helvetin epävakaisuus????
samaa mietin, itse olen turkkin menossa kahdeksi viikoksi kesällä. Milloin Alanyassa viimeks tapahtunut jotain kamalaa??
Koska ootte menossa? Me lähdetään juhannuksen aikaan Alanyaan :)

 

Yhteistyössä