Flagyl 400mg antibiootti, kenelläkään ollut?

  • Viestiketjun aloittaja vatsavaivainen
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
[QUOTE="Minä";22874425]Minulla myös suolistostulehdus. Muutaman päivän oli vatsa vasemmalta puolelta todella kipeä. Kuume nousi myös. Sitten menin lääkäriin ja määräsi Flagyl 400 mg sekä Kefexin 500mg. Molempia 3tabl/3 kertaa /vrk ja 10 päivän ajan siis kaikkiaan 60 tabua, huh . Oli kyllä fiksu lääkäri kun käski samalla ostaa maitohappobakteereja. Ja ei ehdottomasti alkoholia tippaakaan koo aikana.
Eilen aloitin kuurin ja ihan kivasti on tähän mennessä mennyt. Huomenna menen uudelleen otattamaan tulehdusarvot.

Syyskuussa eka kerran kuumeinen suolistotuhdus, crp 130. Joulukuussa toisen kerran ja nyt kolmas 10. päivän kuuri menossa Kefexin 500mg ja Flagyl 400 mg. Epäilevät, että divertikkeli tulehtunut, mutta saapa nähdä tarkempien tutkimusten jälkeen.
Virtsa tummaa, ei muita sivuvaikutuksia lääkkeistä.[/QUOT
 
vierailija
Syyskuussa eka kerran kuumeinen suolistotuhdus, crp 130. Joulukuussa toisen kerran ja nyt kolmas 10. päivän kuuri menossa Kefexin 500mg ja Flagyl 400 mg. Epäilevät, että divertikkeli tulehtunut, mutta saapa nähdä tarkempien tutkimusten jälkeen.
Virtsa tummaa, ei muita sivuvaikutuksia lääkkeistä.[/QUOT
sulla on munuaiset sökönä. Otan osaa. Oletko joskus käyttänyt Phosporalia, sitä itsehoitovalmistetta? Samaa on toki limukoissakin...
 
vierailija
vierailija
eilen aloitin saman lääkkeen ja olo on kyllä aika kauhea,oksettaa,huimaa ja maha ihan sekaisin.
eniten mua huolestuttaa kylläkin tämä valtava selkäkipu tossa puolessavälissä selkää,mitä ihmettä se nyt sitten voisi olla?

Hei minulla tuli myös selkä kipeäksi... pienet alueet selän puolivälissä.. molemmin puolin selkärankaa. :/ pelottavaa
jos tässä nyt näköhäiriöitä vielä tulee niin menee kyllä hermot.
siis mitä haavaumia tästä voi tulla?yleensä saan kaiken mitä esitteessä luvataan,siksi en enää edes lue niitä.
miten menee vatsavaivaisella?
 
vierailija
Sain kohtutulehdukseen flagyl 3xpv ja kefexin 3xpv 7 päivää ja olo on ollut monta päivää ihan jäätävän huono. Tänään on onneksi viimeinen päivä, vaikka aamulla pahoinvoinnin kourissa ajattelinkin etten enää kyllä ota... huono olo, vesiripulia, maha kipeä, heikottaa, päätä särkee... en oo ikinä ennen saanut mistään lääkkeistä sivuoireita.
Miten se lopulta parani, muistaako kukaan?
 
vierailija
Flagyl pilleri ientulehdukseen oli kauhea kokemus. Yhden eli ensimmäisen vain otin.
Taju meinasi mennä, sydän hakkasi tuhatta ja sataa, välillä verenpaine laski kauhean alas.
Aivo-oireita tuli. Näkö sumeni ja luulin tämän tästä tajun menevän.
En ole juonut koskaan, alkohollilla ei ole mitään osuutta asiaan.
67v. eläkeläinen
 

Yhteistyössä