Flunssaista aamua

  • Viestiketjun aloittaja clivia
  • Ensimmäinen viesti
clivia
Täällä on eka flunssa-aalto saavuttanut meidän sakin.
Ensin tuli kipeäksi tuo mun kultani ja sen jälkeen kaikki muksut vuorollaan.Nyt on viimeinenkin muksu kipeä ja mulla armoton päänsärky ja nenä tukossa.
Mä en olis millään nyt viitsinyt sairastaa kun lapset on kaikki kerrankin viikonlopun poissa.Olis ollu kiva vaikka lähteä käymään mun vanhempien luona ja kierrellä vaikka kirppareita viikonloppuna,vaan taitaa jäädä väliin nyt ne sitten.
Mökillekkään ei olla päästy aikoihin.Miehen vanhemmilla on mökki mihin ne sanoo muuttavansa kunhan jäävät eläkkeelle ja me on oltu siellä paljon viikonloppuisin.Koiruus saa juosta siellä vapaana ja pääsee pois tästä kerrostaloihanuudesta ja saa nukkua yöt rauhassa.Väliin täällä on aika meno päällä öisin.Siis naapureiden osalta.Ettette mitään muuta kuvittele :D
Jokos te muut mummot olette kaivelleet sukankutimet ja kanavatyöt esiin? ;)
Mulla alkaa näihin aikoihin armoton käsityövimma.Nytkin neulotuttais niin mahdottomasti mutta tuolla vartoo pyykkipino vaatehuoneeseen laittoa ja varmaan ei olis pahitteeksi tänään imuria ja moppia liikuttaa.
Ruuan suhteen meinaan päästä helpolla,teen muksujen lempparia,jauhelihakastiketta ja keitän spagettia. :whistle: :whistle:
Uunipannarin voisin pikaseen heivata uuniin jälkkäriksi.
Meillä lähti tokaluokkalainen aikaisin matkaan,menevät Heurekaan päiväksi ja palaavat vasta illalla.Kerrankin kouluaamu jolloin lähti mielellään :D
 
Paranemisia lähettelen sulle.

Mulla oli flunssa jo kolmeviikkoa sitten.

Ilmeisesti pojalla 5 v oli myös lievänä, oli nimittäin tosi väsynyt ja kiukkuinen yhden viikon. Luultiin ensin, että on uhmaa mutta luulenpa että oli pää olli kipeä ja sen takia niin pahalla päällä.

Nyt taas elämä sujuu =)
 
Niistämisiin ja paranemisiin. Positiivisuuden aallossa lohduttelen,
että nyt se on kohta sairastettu, ja sitten voi taas paahtaa
menemään, näitä viikonloppujahan tulee ja menee...iän myötä
yhä nopeammassa tahdissa. =)
Meillä on muuton jäljiltä vielä pikku hommeleita rästissä, joten
kutomiset sikseen. Sitäpaitti ainoa käsityö minkä voisin sanoa
osaavani on virkkaus. Ja tänä syksynä ei taida ehtiä..kohtahan
on joulu ja pitäis alkaa torttuja paistamaan, että ehtis kerrankin
ajoissa, eikä viime tipassa =)
Tänä aamuna pääsin ensimmäisen kerran harakanvärisen
auton kyytiin...ohitin köröttelijän...ja sakko napsahti. Joten
*leijonan verran ottaa pattiin*
Koitahan sitkutella!
 

Yhteistyössä