Fluoksetiini(prozac,seronil )milloin alkaa tehota?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Moikka.

Milloin fluoksetiinin teho alkaa näkyä/tuntua?

Olen nyt syönyt 10 päivää 10 mg ja nyt 4 päivää 20 mg. Olo aika kaameen ahdistunut ja masentunut.

Lääkäri ehdotti myös , että ottaisin jatkossa lääkkeen iltaisin. Näin ollen lääkkeen ahdistavin vaikutusaika osuu uniaikaan. Otan iltaisin ketipinoria joten nukun kuin tukki.

Hyviä kokemuksia kaipailisin.
 
vierailija
Huh huh. Lueppas kirja Tappava psykiatria ja lääkinnän harha, niin saat hieman tutkittua taustatietoja kyseisestä lääkkeestä. Minä en söisi sitä mistään hinnasta.
 
vierailija
Huh huh. Lueppas kirja Tappava psykiatria ja lääkinnän harha, niin saat hieman tutkittua taustatietoja kyseisestä lääkkeestä. Minä en söisi sitä mistään hinnasta.
Masennus ja vakava ahdistuneisuus häiriö, ilman lääkitystä ja oikeaa terapiaa, ovat tappavia tauteja. Jos et ole sattunut kuulemaan itsetuhoisuudesta....

Kyllä, lääkkeitä määrätään myös valitettavasti turhaan. Mutta ei aina.
 
vierailija
Masennus ja vakava ahdistuneisuus häiriö, ilman lääkitystä ja oikeaa terapiaa, ovat tappavia tauteja. Jos et ole sattunut kuulemaan itsetuhoisuudesta....

Kyllä, lääkkeitä määrätään myös valitettavasti turhaan. Mutta ei aina.
Lääkkeet tappavat enemmän, mutta tässä on nyt se pointti, että kannattaa lukea se kirja! Siinä on juuri tuohon lääkkeeseen liittyen todella hirveitä juttuja.
 

Yhteistyössä