<font color=green> Etsin ystävää - pino 2

  • Viestiketjun aloittaja VesiPisara
  • Ensimmäinen viesti
VesiPisara
Tuo ensimmäinen ketju on jo venynyt 10 sivuiseksi, joten ajattelin, että päivitettäisiin uutta tähän.
Täällä äippä Keski-Suomesta vailla uusia tuttavuuksia
Vesi.pisara1@luukku.com
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2006 klo 10:36 VesiPisara kirjoitti:
Tuo ensimmäinen ketju on jo venynyt 10 sivuiseksi, joten ajattelin, että päivitettäisiin uutta tähän.
Täällä äippä Keski-Suomesta vailla uusia tuttavuuksia
Vesi.pisara1@luukku.com
mistä päin keski-suomea? me viitasaarelta.onko lähellä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 10:24 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2006 klo 10:36 VesiPisara kirjoitti:
Tuo ensimmäinen ketju on jo venynyt 10 sivuiseksi, joten ajattelin, että päivitettäisiin uutta tähän.
Täällä äippä Keski-Suomesta vailla uusia tuttavuuksia
Vesi.pisara1@luukku.com
mistä päin keski-suomea? äänekoskelta
 
VesiPisara
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 10:24 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2006 klo 10:36 VesiPisara kirjoitti:
Tuo ensimmäinen ketju on jo venynyt 10 sivuiseksi, joten ajattelin, että päivitettäisiin uutta tähän.
Täällä äippä Keski-Suomesta vailla uusia tuttavuuksia
Vesi.pisara1@luukku.com
mistä päin keski-suomea? me viitasaarelta.onko lähellä?
On tästä jokunen matka, mutta pistäkää ihmeessä postia tulemaan. Auto kyllä löytyy :wave:
 
delfiini25
Elikkä täällä etsiskelee uusia tuttavuuksia ; niin sähköpostien vaihtoon, kun tapailuunki 25.v. äiti-immeinen Vantaalta.Lapsosia siunaantunu kaksi (2002,2004) toivottavasti joskus siunaantus lisääkin :heart: .Työelämässä olen tätä nykyä, lapset ovat pph:ssa. Sairastan paniikkihäiriötä/ahdistusta, joka ei näy musta ulospäin mitenkään. Kohtaukset ovat pysyneet kurissa hyvin lääkkeiden avulla.
JOten kaikki ennakkoluulottomat ihmiset ikään ja kokoon katsomatta, mailailkaa :). Itse olen pyöreähkö ihminen, lepposa ja kova juttelemaan, kun sille päälle satun ;) .Osoitteeni on: delfiini25@suomi24.fi
 
Joutseno-Lappeenranta ja mielellään 30-35 tietämillä. Ehkä kahvittelu, tapaaminen että kirjoittelun merkeissä jopa rimputtelun puhelimella, ja meiliä voi heittää osoitteeseen jaanuska@gmail.com
 

Yhteistyössä